Arvostamasi nimimerkit

  • 234 280
  • 883

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Arvostan kaikkia Guns N' Rosesin ja Hifkin kannattajia. Mutta on myönnettävä, että arvostan myös Jokerien miehiä, esim. @attendo a joka taitaa juuri olla pelikiellossa. Traumaattinen jokerisuhteeni on parantunut tutustuttuani näin palstalla Jokerien kannattajiin. Velipojallahan oli se Strömbergin pelipaita seinällä. Hirvittävää.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
@Henkka . Aivan käsittämätöntä tilastointia World Cupin aikana ja tiedot NHL:stä ovat rautaista luokkaa.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mikäli irl @peterra on yhtään samanlainen persoona kuin jatkispeterra, hän edustaa yhteiskunnan selkärangan vahvinta ydintä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pakko sanoa, että @erku . Olen joskus miestä mielipidesyistä mollannut, mutta oikeastihan hän on hyvä kirjoittaja. Kuuluu urheilukeskustelujen selkärankoihin ja vapaan vakiokasvoja.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Tuolta NHL-osiosta tulee mieleen muutama nimimerkki, ketkä kirjoittaa asialliseen sävyyn, ja tietoa löytyy:

@Lico @Mängimies @Henkka ja @Noppa10

Toki siellä on jokaisen joukkueen ketjuissa pätevää vakeä, mutta ylläolevat tuntuu olevan hyvin perillä ihan kaikkien joukkueiden asioista.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Tuolta NHL-osiosta tulee mieleen muutama nimimerkki, ketkä kirjoittaa asialliseen sävyyn, ja tietoa löytyy:

@Lico @Mängimies @Henkka ja @Noppa10

Toki siellä on jokaisen joukkueen ketjuissa pätevää vakeä, mutta ylläolevat tuntuu olevan hyvin perillä ihan kaikkien joukkueiden asioista.

Komppaan kyl. Pakko kyllä lisätä listaan @Bosco. Aina mukava lukea.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuolta NHL-osiosta tulee mieleen muutama nimimerkki, ketkä kirjoittaa asialliseen sävyyn, ja tietoa löytyy:

@Lico @Mängimies @Henkka ja @Noppa10

Toki siellä on jokaisen joukkueen ketjuissa pätevää vakeä, mutta ylläolevat tuntuu olevan hyvin perillä ihan kaikkien joukkueiden asioista.

Kovaan porukkaan meikäläisen listasit, @Bosco sinne kuuluu tietysti myös. Kiva, jos tuommoinen mielikuva on jäänyt meikäläisestä, mutta taidan olla noilta muilta mainituilta aina olla tietoja kyselemässä, jos en itse tiedä. Ihan oikeat henkilöt siinä mielessä siis nostit.

Mun on pakko lisätä NHL-puolelta @nuck sekä @Mr. Smith.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Jos näistä NHL-jätkistä 3-4 on edes puoliks niin hyviä puhumaan, kun kirjottamaan asiasta, niin ois helvetin hienoa kuulla Yle Puheen Nhl:n poff iltamissa. Ois satavarmasti enemmän asiaa ja mielenkiintoisempia juttuja kuin tolla nykyisellä nipulla.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Tuolta NHL-osiosta tulee mieleen muutama nimimerkki, ketkä kirjoittaa asialliseen sävyyn, ja tietoa löytyy:

@Lico @Mängimies @Henkka ja @Noppa10
Anteeksi, mutta en ole tarpeeksi NHL-ketjuja lukenut, jotta olisin törmännyt nimimerkkien @Mängimies ja @Noppa10 ansiokkaisiin kirjoituksiin NHL-puolelta. Yritin pikaisesti etsiä, mutta en löytänyt oikein mitään hyviä esimerkkejä viimeisen kuukauden ajalta. Voisitko linkittää niitä ansiokkaita kirjoituksia heiltä, jotta saisin minäkin nauttia niistä? Yllä mainittu [USER=113796]@Van Taimeri[/user] kiinnostaisi myös. Noiden muiden yllämainittujen kirjoittajien nautittavista kirjoituksista olen tietoinen. Kiitokset!
 

Nick Neim

Jäsen
Yllä mainittu @Van Taimeri kiinnostaisi myös. Noiden muiden yllämainittujen kirjoittajien nautittavista kirjoituksista olen tietoinen. Kiitokset!
Aukaiset NHL:n Tilastokummajaiset -ketjun, ja luet yhden satunnaisen sivun viimeiseltä 15 sivulta. Tai no, nyt kun ihan tarkistin, niin voidaan kasvattaa haarukkaa 30 sivuksi.

Jos ei kyseistä ketjua lue, niin on ymmärrettävää, että nuo Van Taimerin kirjoitukset ovat menneet ohi. Muuten ei.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Arvostan nimimerkkiä @Klose16 jolla on kaunis aasialainen vaimo, suhteita liivimiehin, on menestyvä vedonlyöjä ja jonka tekemisiä ohjaa kristilliset arvot. Sanalla sanoen ja se sana on: alfauros
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Aukaiset NHL:n Tilastokummajaiset -ketjun, ja luet yhden satunnaisen sivun viimeiseltä 15 sivulta. Tai no, nyt kun ihan tarkistin, niin voidaan kasvattaa haarukkaa 30 sivuksi.

Jos ei kyseistä ketjua lue, niin on ymmärrettävää, että nuo Van Taimerin kirjoitukset ovat menneet ohi. Muuten ei.
Kiitos! Nuo @Van Taimeri:n tilastonikkaukset tulivat hyvin esille. Tosiaan, en jaksa kiinnostua tilastoista pahemmin, joten nuo ovat jääneet minulta väliin, ja muissa ketjuissa ko. herra ei ole tullut juurikaan vastaan.

Jossain päin NHL-osastoa on varmaan sitten @Mängimies ja @Noppa10 -nimimerkkien ansiokkaita kirjoituksia, mutta en niitä kiireisellä etsinnällä ehtinyt löytää.

Edit. No, sokea löytää ja etsivälle tavataan vai miten se meni. Löytyyhän ainakin vedonlyöntiketjusta paljon @Noppa10 :n kirjoituksia. Se on toinen asia mikä ei minua kiinnosta, joten sen takia on sekin ketju jäänyt väliin.
 
Viimeksi muokattu:

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Itse tykkään lukea useammankin nimimerkin kirjoituksia jääkiekko/NHL-ketjuissa: @Bosco @Lico @Mr. Smith @depre @Henkka

Listaan voisi lisätä paljon muitakin, mutta mennään nyt näillä.

Kiitos, kunnioitus on molemminpuolinen. Tilastokummajaisia tulee seurattua säännöllisesti. Voin myös allekirjoittaa em. nimimerkit. Täytyy vielä nostaa @Henkka erikseen ja @secord. Jälkimmäinen on nykyään vähemmän kirjoitellut palstalle, mutta herra rämpi joukkueensa ketjussa läpi kaikki raskaimmat vuodet ennen menestystä. Ylipäätänsä nämä omien kausiketjujen "ylläpitäjät" keräävät arvostusta, koska noiden ketjujen kautta on hyvä seurata joukkueiden taivalta pitkän talven ja kesän aikana. @SaucerPass tekee tätä arvokasta työtä Toronton ketjussa. Pakko linkata tänne myös @TML joka kirjoitteli 2010-luvun synkkinä vuosina aktiivisesti Toronton ketjuihin, mutta jota ei ole enää muutamaan vuoteen palstalla näkynyt.

Muun urheilun puolelta nostetaan tennisketjujen ässäsyöttöjen pommittaja @Keskiviiva ja jalkapalloketjujen vakiomies @eagle. Laitetaan vielä huudot käyttäjälle @Eager jota FC Barcelona ketjuissa edelleen kaipaan. Huikeaa tekemistä aiemmin, mutta ilmeisesti aika loppui kesken ja roikkuu nykyään vain Flyers henkisissä keskusteluissa. Nostetaan vielä @Hxxx esille, kun FC Barcelonasta puhutaan.

Vapaan keskustelun puolelta nostetaan @sampio jonka viesteihin on tullut luettua vuosia. Tällä palstalla on tullut roikuttua 2000-luvun alkupuolelta asti. @vlad harmikseni lopetti aktiivisen kirjoittelun, mutta täytyy juuri sen takia täällä mainita.

Näitä voisi listata vaikka kuinka paljon, kun tätä foorumia on tullut luettua oikeastaan alusta asti. Säännöllisen kirjoittamisen aloitin huomattavasti myöhemmin. Hieman pidempi listaus kun tähän kerran lähdettiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näitä riittää, mutta mainitaan nyt @Roger Moore , @sinikettu , @Ralph ja @adolf . Yks nimimerkki ei tuu mieleen millään, mutta hänkin kuuluu tänne, heh. Heistä huokuu se hyvinvointivaltion positiivinen puoli eli asiallisuus, positiivisuus, älykkyys ja ikävienkin aiheiden keskellä negatiivisen tunteellisuuden sijasta asiallisuuteen pyrkiminen. Mikä parasta, niin jokainen heistä (teistä) taitaa olla meikäläistä 5-8v nuorempi. Hyvissä käsissä tämä maa on ja tulee olemaan! Joo, ei nyt niin paljon ole ikäeroa, mutta hämmentää positiivisesti miten hiton paljon avoimempia, sosiaalisesti taitavampia, järjellisesti analyyttisempia ja positiivisempia noin kärjistäen ovat Suomen nuoret jo muutamaa ikäluokkaa nuorempia katsoessa.
Kiitoksia, tämä oil ehdottomasti hienointa mitä kukaan on minulle koskaan aiemmin tänään sanonut!

Mutjoo, ihan todellisuudessakin mukava jos kirjoitukset herättää positiivisia mielleyhtymiä. Välillä tai varmaan monien mielestä aika usenkin tulee suollettua ihan järkyttävää paskaa tänne, mutta näillä mennään. Tämä on elämää, ei se siitä muutu sen kummemmaksi jos liikaa stressaa. Toki välillä tulee murehdittua itse monista asioista varmasti vähän turhaan, esim. nyt kun tämä kesä meni vähän miten meni polven eturistisidevamman vuoksi, niin kyllähän se jonkinlaisia ajatuksia on herätellyt. Nyt sitten taas positiivisempi fiilis kun fysioterapia on aloitettu ja pystyy kävelemään ilman keppejä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voe Helevettiläine! Olen yrittänyt tuupata kiroitusvirheitä ja talikoida älyttömyyksiä kolme kuutiometriä 512 bittiin ja mielestäni olen siinä riemastuttavasti onnistunutkin.
Teen nörttejä päivisin atk-luokissa ja öisin peiton alla... eli aina kohtalo ei kumarra. Uskon sarkastisesti Karman lakiin; olin siis todella paha aikaisemmissa elämissäni? Ihmettelen palstaveli @abianos (+gen.) röntgenkatsetta. Lopulta vielä paljastumme naapureiksi tai toistemme nolostuttaviksi nickeiksi?
En sano erikseen kenenkään nimeä, mutta suoruus, vilpittömyys ja huumorintaju ovat aika soma yhdistelmä.

Edit: Pistää ihan miettimään, onko jäsen @Ikävänkantaja ns. "alan mies"?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
@NDT665 ja @Ikävänkantaja , mä luulen, että olette yliopistomiehiä - siellä opettavalla puolella.
Edit: Pistää ihan miettimään, onko jäsen @Ikävänkantaja ns. "alan mies"?
Kunnioittavat kiitokseni näistä kommenteista, hyvät palstaveljet – arvostan!

Tämänhetkinen toimenkuvani todella muistuttaa monin paikoin akateemisen maailman askarekirjoa, mutta yliopistourani on - ainakin toistaiseksi - painottunut pääsääntöisesti luentosalin penkkirivipuolelle. Mainittakoon vielä erikseen, että erinomaisen mukavaa, hauskaa, hienoa ja opettavaista siellä on kyllä ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oiskohan tämä toinen selkääntaputtelu urani aikana mutta @Cobol vetää hyvin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Arvostan @BigRedCat ia, Vapaan keskustelun puolella hänen järkeviin näkemyyksiinsä toistuvasti törmään eli jään huolella lukemaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Musta Nuoli vaikuttaa kyllä pätevältä ja fiksulta mieheltä. Aina ei olla samaa mieltä asioista, mutta hänen kanssaan on mukava keskustella koska perustelee asiansa ja näkemyksensä. Varmasti mukava kaveri muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös