Tirkkonen ei ole vissiin vieläkään tehnyt sopparia mihinkään?
Valmentaa Klotenia NLA:ssa.
Toiset kuusi, sitten on päätösten aika.Kyllä tuollakin materiaalilla pitäisi saada parempaa peliä aikaiseksi eli siihen nähden Santanen on pettymys. Mutta en kyllä vielä kuuden pelin jälkeen antaisi kenkää. Katsotaan nyt vielä kymmenen peliä.
Santasen asema on betonoitu. Mies on ollut organisaatiossa niin kauan ettei varmasti saa potkuja vaikka mitä tapahtuisi.
Edit: Voi saada potkut jos ajelee kännissä autolla tai hakkaa jonkun. Ei muuten.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta elän käsityksessä ettei Santanen ole ollut ykkösvalmentaja aikaisemmin millään tasolla? Toki josko se mihinkään vaikuttaa, ei sillä.
Rauhottukaa nyt saatana:D Miten se on aina trimmeri tai laitela hätäilemässä täällä jatkoajassa ja painelemassa paniikkinappulaa. Itse ainakin näen Santasella sellaiset 15-20 (tai enemmänkin) peliä aikaa saada peliin järkeä. Jos homma ei ala toimimaan, niin sitten voidaan alkaa miettiä esim. Tuokkolaa(?). Ei valmentajia 60 pelin sarjassa potkita pihalle 6 pelin jälkeen, vaan heille annetaan aikaa ja luottoa näyttää osaamisensa.
En minä Santasta vielä ole potkaisemassa. Lähtölaskenta on alkamassa ja se on aikaa peruuttaa noin sinne 15 otteluun saakka. Sen takia jo hieman aikaisempi reagointi, ottaen huomioon lähtökohdat: SaiPa ei mikään ihan hirmujengi ole, vaikka täällä olisi itse joulupukki valmentamassa. Toiseksi ei voi odottaa samantien vaikuttavia korjauksia uudelta valmentajalta, sillä siinä on käynnissä taas uusi "projekti". Uudellekin koutsille on se pelivara annettava. Tästä esimerkkinä tilanne, jossa Santasen pelityyli ei lähde rullaamaan ja fudut tulee jouluna, jolloin noin 27-29? kierrosta on pelattu. Hankitaan esim Tuokkola. Joukkue on herralle uusi ja totuttelu vie aikaa, kuten nyt Santaselle, myönnän. Santasella vain luulis olevan jo jonkimoinen tuntuma näihin ukkoihin 11 vuoden apuvalmentajapestin jäljiltä. Tuokkolalle homma olisi täysin uusi. Sovitaan, että ensimmäiset 10 kierrosta on hakemista, sitten peli vasta alkaa uomittua. Tällöin melkein 2/3 runkosarjasta pelattuna ja sen verran heiveröinen SaiPa olisi muutamasta lisähankinnasta huolimatta, että siellä pelattaisiin ne viimeiset 20 peliä jollain 2.3-2.5 pinna/ottelu-tahdilla.Rauhottukaa nyt saatana:D Miten se on aina trimmeri tai laitela hätäilemässä täällä jatkoajassa ja painelemassa paniikkinappulaa. Itse ainakin näen Santasella sellaiset 15-20 (tai enemmänkin) peliä aikaa saada peliin järkeä. Jos homma ei ala toimimaan, niin sitten voidaan alkaa miettiä esim. Tuokkolaa(?). Ei valmentajia 60 pelin sarjassa potkita pihalle 6 pelin jälkeen, vaan heille annetaan aikaa ja luottoa näyttää osaamisensa.
Tämä myös. Olen sitä mieltä, että valmentaja on vaihdettava pian, jos otteet ja tulos ei parane. Jos vaihto osuisi joulukuulle tai tämän alkukauden jälkeen, olisi fiksumpaa vaan antaa tämän kauden mennä ja vaihtaa keväällä.Itse en antaisi Santaselle kenkää koko kauden aikana, vaikka SaiPa olisi runkosarjan viimeinen. Sen jälkeen vaihtuisi valmentaja.
Itse en antaisi Santaselle kenkää koko kauden aikana, vaikka SaiPa olisi runkosarjan viimeinen. Sen jälkeen vaihtuisi valmentaja.