Areenan musiikkitarjonta

  • 57 395
  • 213

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos ei Amandan musiikkitarjonta aina niin korvia hivelevän kivaa olekkaan, millasenhan DJ:n ne löytää tilalle kun Ama lähtee huoraamaan viidakontähtösiin

Koskas se Amanda on sinne viidakkoon lähdössä? Koska tuo siis kuvataan? Itse ohjelma näkyy IS:n jutun perusteella tulevan Subilla huhtikuussa. Siellähän muuten näkyy olevan Aman lisäksi myös tuo BB:stä tuttu Johanna (Pulkkinen) mukana, hip hei! ;) Taidan ensimmäisen kerran eksyä katsomaan tuota ohjelmaa. Mitä tulee Amandaan ja Areenan musiikkitarjontaan niin en usko että Areenan DJ on vaikeasti korvattavissa, eiköhän siellä ole biisilista aikalailla valmis. Joten eiköhän Amanda voi olla viidakossa ihan vapaasti ilman että Areenalla musiikkitarjonnassa tuota huomaa.

Linkit vie kyseisten tyttöjen kuvaan IS:n jutussa.
 

Masentaja

Jäsen
Nyt toi alko vituttamaan ihan huolella, että huudatus käynnissä pelin jälkeen niin vitun tekno huutaa! Ai perkele!
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Kävin pitkästä aikaa pelissä jokerit vs pelsu. Aika kaameeta musiikki kyllä on! Noh ainakin totuttelu khl on alotettu jo hyvissä ajoin, pelaajatkin pelaa venäjällä varmaan paremmin kun siellähän ei muuta veivata kun teknoa yötäpäivää :D Ihan rehellisesti miksi tuo Amanda on päästetty puikkoihin ei jääkiekkoon kuulu tekno missään muodossa. Rehellistä rockia sen eri muodoissa, sen olla pitää!

Itseasiassa heivaisin Foo Fightersinkin pois sisääntulo biisin paikalta, vaikka ei se huonoin mahdollinen ole. Laittaisin tilalle jotain jokeri leimaaan sopivampaa, jokerit profiloitunut taitokiekkoon niin teknistä metallia dream theaterilla ja biisi as i am, joka maalailee laulu osuuksiin asti juuri oikean tunnelman sisään tuloon. Mielipide kysymys ja tämä vain minun mielipide, laitan linkin niin joku utelias voi tarkistaa mitä tarkoitin. Menee siis biisiin as i am youtubessa.

Dream Theater - As I Am - YouTube
 
Viimeksi muokattu:

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaa, hyvät ihmiset, mikä on se biisi, joka soi alkulämmittelyssä aika loppuvaiheessa. Ei mitään rokinräimettä, vaan letkeesti rullaava vähän kantrihenkinenkin. Sikariääninen äijä siinä veivaa.

Salee joku klassikko, ja mä en tiiä.

Edit. otetaan sen verran takas, että enpä mene varmaks sanomaan, onko sittenkään ihan loppuvaiheessa. No mut enivei, tuskin lämmittelyn aikana monia tollasia biisejä soi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kertokaa, hyvät ihmiset, mikä on se biisi, joka soi alkulämmittelyssä aika loppuvaiheessa. Ei mitään rokinräimettä, vaan letkeesti rullaava vähän kantrihenkinenkin. Sikariääninen äijä siinä veivaa.

Salee joku klassikko, ja mä en tiiä.

Toby Keith - I Love This Bar

Digailin kovasti kun tää biisi alko soimaan Jokerien peleissä!

Jos tuota tarkotit.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sikariäänisestä tuli mieleen vanha kunnon It's Bad You Know

Tää on yks mun henkilökohtasista suosikkikappaleista Jokereiden peleissä.
Sopii kun nyrkki silmään, kun erätauoilla näytetään samalla edellisen erän hidastuksia jumbolta. Toivon että tällä kappaleella on pitkä ikä Jokereiden tulevaisuuden peleissä.

Tietääkö joku muuten, milloin tätä on alettu soittamaan?
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toby Keith - I Love This Bar

Digailin kovasti kun tää biisi alko soimaan Jokerien peleissä!

Jos tuota tarkotit.

Kiitos! Tämähän se. Kauanko tää on ollu listalla? Toivottavasti jää soittoon. Nyt, kun matsin aikana kuulee entistä enemmän Supermegahotmixtechnoremixshakeyourboobs -biisejä, niin nää on erinomaista vastapainoa! Ei muuta ku lisää vaan tätä rullaavaa kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kiitos! Tämähän se. Kauanko tää on ollu listalla? Toivottavasti jää soittoon. Nyt, kun matsin aikana kuulee entistä enemmän Supermegahotmixtechnoremixshakeyourboobs -biisejä, niin nää on erinomaista vastapainoa! Ei muuta ku lisää vaan tätä rullaavaa kamaa.

Toby on nyt pari kautta tainnut soida alkulämpöjen aikaan.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Tämä on niin loistava lätkä matsiin, ettei tosikaan.

Milloin viimeksi ko. biisi on soinut? En ole muutamaan peliin ainakaan huomannut.

- -

Minkä helvetin takia My Sacrifice soi muuten Kärpät-matsin jälkeen? Matsihan hävittiin. Edes Jokereissa ei voida olla niin idiootteja että entinen voittobiisi on siirretty häviöbiisiksi... Se uusi "voittoisa teknobiisi" on muuten paskaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Milloin viimeksi ko. biisi on soinut? En ole muutamaan peliin ainakaan huomannut.
Kärppäpelissäkin soi, ja niin on soinut aina kun olen jaksanut mennä lämmittelyjä katsomaan. Vai olisiko ollut heti lämmittelyiden jälkeen. Kuitenkin ennen itse peliä. Sen sijaan Baker Street, joka on mun mielestä vielä legendaarisempi, soi juuri ennen peliä.

Minkä helvetin takia My Sacrifice soi muuten Kärpät-matsin jälkeen? Matsihan hävittiin. Edes Jokereissa ei voida olla niin idiootteja että entinen voittobiisi on siirretty häviöbiisiksi... Se uusi "voittoisa teknobiisi" on muuten paskaa.
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Mikä helvetti näiden perinteiden rikkomisessa oikein viehättää?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
MItä vittua? My Sacrificeä on ties kuinka monta kertaa soitettu aiemmilla kausilla tappiopelin jälkeen.

Eiköhän tuo ole enemmistölle iskostunut päähän nimenomaan voittobiisinä, ihan tämänkin ketjun perusteella.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Eiköhän tuo ole enemmistölle iskostunut päähän nimenomaan voittobiisinä, ihan tämänkin ketjun perusteella.

Tottakai se on voittobiisi ja sellaisena se on ollut jo pienen ikuisuuden verran. Sellaiseksi se myös ilmoitetaan jokerit.comissa. En tosin ole käynyt nyt katsomassa onko enää verkkosivuilla tätä mainintaa. Puhutaan ihan parista kerrasta kun biisiä on soitettu hävityn matsin jälkeen.

Deko heitti läppää ja jakoi vitutuksen kanssamme, kuten viestistä käy ilmi.
 

Gemondo

Jäsen
Kolmessa edellisessä pelissä Arenalla on soinut mm. Biggie Smalls, Eminem ja joku remix 2Pacin biisistä. Tämä on edistystä.

Edit. DMX unohtui mainita!
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Edistystä mihin? Kaipaisin myös jotain rankempaa metallia mukaan. Nykyään mennään ihan pop-linjalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös