Apua joukkueiden skouttaamiseen?

  • 1 515
  • 9

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Sports Interactive (http://www.sigames.com) niminen pelifirma ahertaa Championship Manager 3:n (futismanageri) rungolle perustuvan EHM:FE-lätkämanageripelin kimpussa. Peli tulee sisältämään myös Mestiksen, jonka tietojen kokoamisessa olen lupautunut avustamaan. Löytyiskö Jatkoajan lukijoista henkilöitä, jotka haluaisivat auttaa Mestiksen joukkueiden osalta? Jos mielenkiintosi heräsi ja haluat jakaa asiantuntemustasi, niin tsekkaa lisätietoja osoitteesta http://www.cs.joensuu.fi/~jimmonen/ehmssr

Pahoittelen, että tämä viesti ei liittynyt suoraan Mestis-kiekkoiluun.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Aleksin Baana Team
Koska tää peli on tulos markkinoille??

Ilmoitettu on, että vuoden 2004 ensimmäisellä neljänneksellä.

Mutta mitä ihmettä, ettekö te todellakaan ole ennen tienneet EHM:FE:n ilmestymisestä? :o Onhan siitä ollut jo piiitkään juttua ympäri nettiä (myös Jatkoajassa).
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Minä en ole todellakaan ollut tietoinen tästä mutta sitäkin iloisempi saadessani näin tietää moisestä hakkeesta. Toivottavasti peli tulee laajalti levitykseen. Pakkohankinta!

CM Manager on jo pelinä aivan loistava laajan todellisuuspohjansa myötä. Itse en kuitenkaan ole niin suuri futisfani, joten en ole jaksanut CM 01/02:een paljoa paneutua, vaikka kyseisen pelin omistankin.
Mutta ajatuskin siitä, että käsissä olisi CM:n kaltainen peli, jossa saa yrittää nostaa Suomi-sarjan porukka Mestiksen kautta liigaan, saa sukat pyörimään jaloissa! Mikä ihana haaste! :)
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen tätä jo kysellyt vapaan puolellakin, mutta onko kenelläkään tietoa, missä vaiheessa Sm-liigan scouttauksen suhteen mennään? Tai keneltä tätä asiaa voisi tiedustella?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti magnum37
jossa saa yrittää nostaa Suomi-sarjan porukka Mestiksen kautta liigaan, saa sukat pyörimään jaloissa!

Saakohan? Ettei vain olisi suljettu liiga tuossakin, perskeles.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä en ole todellakaan ollut tietoinen tästä mutta sitäkin iloisempi saadessani näin tietää moisestä hakkeesta. Toivottavasti peli tulee laajalti levitykseen. Pakkohankinta!

Jeah, itsekin kyllä olin todella iloinen kuullessani että kyseinen peli ilmestyy. Tämä muuten tulee olemaan ensimmäinen peli, jonka hankin heti kun se ilmestyy!

CM Manager on jo pelinä aivan loistava laajan todellisuuspohjansa myötä. Itse en kuitenkaan ole niin suuri futisfani, joten en ole jaksanut CM 01/02:een paljoa paneutua, vaikka kyseisen pelin omistankin.

Heh, minulla on aivan samat aatokset. Hyllystä löytyy 01/02 sekä CM4. Kyllä niitäkin paljon on pelattu ja varmasti tullaan pelaamaankin, mutta kun futista kuitenkaan en seuraa lähes ollenkaan, ei pelikään hirvittävän mielenkiintoinen ole. Saapa nähdä, hankinko enää 03/04:sta, joka tuossa reilun 10 päivän päästä ulos putkahtaa.


Mutta ajatuskin siitä, että käsissä olisi CM:n kaltainen peli, jossa saa yrittää nostaa Suomi-sarjan porukka Mestiksen kautta liigaan, saa sukat pyörimään jaloissa! Mikä ihana haaste! :)

Ilolla odottelen tosiaan, että pääsen alistamaan FPS:llä Mestistä, ja toivottavasti vieläpä nostamaan liigaan. Pitää toivoa, että pelissä saisi vaikkapa valita, pelaako realistisesti suljetulla liigalla, vai ottaako nousumahdollisuuden peliin.

Olen tätä jo kysellyt vapaan puolellakin, mutta onko kenelläkään tietoa, missä vaiheessa Sm-liigan scouttauksen suhteen mennään? Tai keneltä tätä asiaa voisi tiedustella?

Jatkoajan nimimerkki Riz on aina välillä meitä "palkinnut" pienellä lisätiedolla, ehkäpä YV:llä häneltä voisi hieman udella?


Peliä odotellen, Miika.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti Everton
Saakohan? Ettei vain olisi suljettu liiga tuossakin, perskeles.

Ehkä kyseessä onkin tänne Suomen oloihin lokalisoitu versio, jossa pelaajien valitsemisen sijaan käydään neuvotteluja yhteistyökumppanien kanssa, asioidaan pankissa, mittaillaan talousaluetta ja mielistellään liigaosakeyhtiön johtoa. Ja sitä enemmän kredittiä kertyy, mitä leveämmin partnerit hymyilevät.

Tämähän olisi ehdoton joululahjahitti ainakin Kuopiossa, Vaasassa ja Mikkelissä! Ideani on vapaasti käytettävissä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Saakohan? Ettei vain olisi suljettu liiga tuossakin, perskeles.

Heh! Ai niin joo...kuiteskin on. No ainahan voi sit jäädä odottelemaan niitä tarjouksia liigaseuroilta, kun on alannu "dufvailemaan" Mestiksessä :)

Ilolla odottelen tosiaan, että pääsen alistamaan FPS:llä Mestistä, ja toivottavasti vieläpä nostamaan liigaan.

Onnea vaan siihen, mutta itse kyllä aloitan sieltä alhaalta Suomi-sarjasta, ettei niin haittaa mahdolliset alun virheet.
Toki itsekin aion sitten jossain vaiheessa kostaa kaikki vääryydet Sportin ruorissa ;)
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minun täytynee varata sitten se talousalueiden mittailu ja muu säätö. Jukurit mestariksi 2008-projektini alkaa välittömästi pelin ilmestymisen jälkeen.

Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla kyseistä peliä, toivottavasti tuotos ei ole yhtä buginen kuin uusimmat Championship Managerit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös