Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 551 512
  • 13 501

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
22.3 Maikkarin suorassa lähetyksessä (EVS).. En tiedä mitä tuostakin tulee.

Lähteenä Enbusken twitter.

Ilmeisesti Tami ei ole kuitenkaan ottanut haastetta vastaan, ainakaan vielä. On myös Enbusken mukaan estänyt hänet Facebookissa.

En tiedä, jotenkin todella rasittavaa seurattavaa nämä julkkisten someriidat. Ja joo, ei pitäisi seurata ollenkaan, mutta väkisin näitä ilmestyy feediin jos esim. Twitteriä selailee.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haha. Voi luoja mitä häröilyä. No, Tamminen ei varmasti tuohon mukaan lähde. Ei siinä että Enbuske yhtään fiksumpaa itsestään tällä haastolla tekisi.

Tamihan totuuden nimissä haastoi Enbusken ja käski tämän valita lajin. Yllättäen oli pelkkää tyhjää puhetta sillä ei odottanut Enbusken vastaavan puhelimeen. Surkuhupaisa episodi erityisesti kun Varainkeruumies liittyi karkeloihin aukomalla taas päätään twitterissä ja haastamalla vaparimatsiin (tulisi Tamin tilalle) ihan kuin olisi joku kovakin tekijä niissä hommissa.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Surkuhupaisa episodi erityisesti kun Varainkeruumies liittyi karkeloihin aukomalla taas päätään twitterissä ja haastamalla vaparimatsiin (tulisi Tamin tilalle) ihan kuin olisi joku kovakin tekijä niissä hommissa.
Huvittavaa vielä on, että varainkeruumiehellä on omat nokkapokat tulossa Johtavan asiantuntijan kanssa. SE vasta surkuhupaisaa olikin. Tässähän on kohta GREATEST FINNISH FIGHTING NIGHT EVER kasassa, kun ensin matsia mano po mano ottavat Enbuske vs Tami ja illan pääesityksenä MANO PO MANO: Johtava vs. MANAGER OF Mikkonen, SOlano, Bisons, TOPO, Honka, Selänne, Nieminen jne. Valavuori.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Niin, siis Tamihan ei ole vielä mitään vastannut.

Tämä päättyy varmaankin johonkin kädenvääntöön hyvässä hengessä EVS:n lähetyksessä.
 

Barney

Jäsen
Surkuhupaisa episodi erityisesti kun Varainkeruumies liittyi karkeloihin aukomalla taas päätään twitterissä ja haastamalla vaparimatsiin (tulisi Tamin tilalle) ihan kuin olisi joku kovakin tekijä niissä hommissa.
Eikös varainkeruumies jättänyt auki tuon matsin Johtavankin kanssa, vaikka aluksi oli kova uho päällä? Ehkä sekin selviää sitten marraskuussa..

Ei kyllä hirveästi yllätä tämä Tamin ja Valeksin "veljeys". Molemmat samanlaisia narsisteja, jotka uhoavat, mutta häviävät heti maisemista, kun olisi tekojen aika. Enbuskena haastaisin doerin matsiin, sillä tekisi kuitenkin lopulta "tamit". Itse olisin kyllä valmis maksamaan aika suuren summan, jotta pääsisin näkemään kun doer ottaa turpaansa. Vaikka rahat menisivätkin sitten hänen valitsemaansa "hyväntekeväisyysprojektiin".
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Kyllähän narsismi paistaa läpi kaikesta myös Embusken toiminnasta. Keskeinen viesti hänellä tuntuu olevan "katsokaa minua" mutta minkäs teet kun omahyväisyys estää nousemasta Tamin haaston yläpuolelle. Suoraan sanoen lapsellista touhua niin Embuskelta, Valavuorelta kuin Tammiseltakin. Ottelisivat reilusti ja löisivät lerssin pöytään mittaamista varten.
 

teppana

Jäsen
Kyllähän narsismi paistaa läpi kaikesta myös Embusken toiminnasta. Keskeinen viesti hänellä tuntuu olevan "katsokaa minua" mutta minkäs teet kun omahyväisyys estää nousemasta Tamin haaston yläpuolelle. Suoraan sanoen lapsellista touhua niin Embuskelta, Valavuorelta kuin Tammiseltakin. Ottelisivat reilusti ja löisivät lerssin pöytään mittaamista varten.

No joo. Itse olen Enbuskesta tykännyt juuri sen ylimielisen intellektuellin asenteen vuoksi. Tämä Tamin haastaminen ei oikein sovi siihen pirtaan. Mielummin näkisin Tuomaksen naureskelevan tälle 'äijämäiselle' haastolle.
 
Itse olisin kyllä valmis maksamaan aika suuren summan, jotta pääsisin näkemään kun doer ottaa turpaansa. Vaikka rahat menisivätkin sitten hänen valitsemaansa "hyväntekeväisyysprojektiin".

Tuo oli kyllä todellinen win-win-tilanne. Siis Enbuske vastaan Valavuori. Saisipa kumpi tahansa turpaan, niin olisi näkemisen arvoista. Parhaassa tapauksessa toki molemmat kuten kunnon matseissa on joskus tapana käydä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Itseasiassa tämmöistä ei kannattaisi laittaa edes tämmöiseen palstaan.
Se oli varmaan ihan järkevä ratkaisu, kun Kummeli jätti panomiehen lähettämättä.

Mutta minä en samaa järkevää virhettä tee, joten tässä kaikille tarjolla... ehkä jo ties monennen kerran...
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kyseessä siis Somesta tuttu puolijulkkis/komediahahmo. Ja se että minä tiedän asian todistaa etten ole vanha.
 

J.Petke

Jäsen

Jee, mäkin haluan haukkua! Ei niillä faktoilla niin väliä. Tuolla matkallahan ei ollut mitään tekemistä Valavuoren kanssa. Ja hävettäähän sitä olla suomalainen, kun joku kehtaa kannustaa ja ottaa roolia. Voi jeesus. Itse en järin paljoa pidä tuosta hahmosta mutta onhan tää yleinen naukuminen aika säälittävää.
 

Barney

Jäsen
Jee, mäkin haluan haukkua! Ei niillä faktoilla niin väliä. Tuolla matkallahan ei ollut mitään tekemistä Valavuoren kanssa. Ja hävettäähän sitä olla suomalainen, kun joku kehtaa kannustaa ja ottaa roolia. Voi jeesus. Itse en järin paljoa pidä tuosta hahmosta mutta onhan tää yleinen naukuminen aika säälittävää.
Luulin tuon liittyneen jollain tavalla siihen Valavuoren masinoimaan Chicagon reissuun, mutta ilmeisesti olin väärässä, joten pahoittelut siitä. Minä kyllä ymmärrän jokaisen affin haukkumisen. Tai jos sinun mielestäsi se on ihan asiallista käytöstä, että kannustetaan nuoria ongelmapelaajia pelaamaan uhkapelejä ja annetaan siihen kylkeen vielä tappiollisia vedonlyöntivinkkejä, niin sitten ajattelemme ilmeisesti asioista hyvin eri tavalla. Etenkin kun vielä kaiken lisäksi niistä pelaajien tappioista otetaan joku tietty prosenttiosuus omaan taskuun. Puhumattakaan siitä, että niistä tuloista ei makseta edes veroja. Ikävä kyllä Valavuoren kohdalla henkilön vastenmielisyys ei jää edes tähän, vaan niitä seikkoja listatessa menisi koko loppuilta.
 

J.Petke

Jäsen
Minä kyllä ymmärrän jokaisen affin haukkumisen. Tai jos sinun mielestäsi se on ihan asiallista käytöstä, että kannustetaan nuoria ongelmapelaajia pelaamaan uhkapelejä ja annetaan siihen kylkeen vielä tappiollisia vedonlyöntivinkkejä, niin sitten ajattelemme ilmeisesti asioista hyvin eri tavalla. Etenkin kun vielä kaiken lisäksi niistä pelaajien tappioista otetaan joku tietty prosenttiosuus omaan taskuun. Puhumattakaan siitä, että niistä tuloista ei makseta edes veroja. Ikävä kyllä Valavuoren kohdalla henkilön vastenmielisyys ei jää edes tähän, vaan niitä seikkoja listatessa menisi koko loppuilta.

Enhän minä puhunut affitoiminnasta mitään. Miten se liittyy kommenttiini?
 

Barney

Jäsen
Enhän minä puhunut affitoiminnasta mitään. Miten se liittyy kommenttiini?
Siten, että otit kantaa yleiseen "haukkumiseen", joka on mielestäsi säälittävää."Haukkuminen" kohdistui tässäkin kohtaa hassunhauskasti pukeutuneesen affiin, jolla on tapana pitää betsifirman logoa vaatteissaan, mikä on osa tätä hänen affitoimintaansa.
 

J.Petke

Jäsen
Siten, että otit kantaa yleiseen "haukkumiseen", joka on mielestäsi säälittävää."Haukkuminen" kohdistui tässäkin kohtaa hassunhauskasti pukeutuneesen affiin, jolla on tapana pitää betsifirman logoa vaatteissaan, mikä on osa tätä hänen affitoimintaansa.

Voitko avata lisää tätä Lärvisen affitoimintaa? Meneekö sinulla nyt mainoskasvot ja affitoiminta sekaisin? Itse en ainakaan ole nähnyt Lärvisellä mitään affitoimintaan liittyvää. Jos sinä olet, niin sivistä toki minua.
 

Tuamas

Jäsen
Aleksi ”en ole affi” Valavuori.
 

Liitteet

  • 6971E18E-003C-4ACF-9730-F740015FC27A.jpeg
    6971E18E-003C-4ACF-9730-F740015FC27A.jpeg
    327,4 KB · kertaa luettu: 1 307
Käsittääkseni Aleksi sanoi näin muutama vuosi sitten, twitteröidessään vedoista. Onhan tilanne saattanut muuttua. Ainakin tuo Twitter aktiivisuus käsittääkseni laskenut.

Vielä vuosi sitten sanoi noin liittyessään erään vedonlyöntifirman nimiin.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/aleksi-valavuori-palaa-rahapelimaailmaan---en-ole-affi/RQYTk7pG

Ja nyt sitten perustaessaan taas uuden (ties kuinka mones vastaavanlainen) vedonlyöntivihjesivuston myöntää, että joo kyllähän mun taskuun teidän tappiot sataa, mutta hei se menee yhteiseen hyvään, niin saadaan parempia kisoja ja parempia palkintoja.

Doers do.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aleksi pätee Twitterissä postaamalla valmiiksi kirjoitetun vetovinkin / pelatun vedon samaan aikaan, kun maali syntyy -> veto menee oikein. Sit ihmiset ihmettelee, että ei siinä kauan mennyt/olipa upea haku. Näitä löytyy herran viestihistoriasta jo liikaa, joten missään nimessä kyse ei ole enää hassuista sattumista.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös