Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 388 222
  • 1 637
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Eilen lähdin ulos. Koska on kesä, riitti että otin mukaani lippiksen ja avaimet. Niinpä tartuin avaimiin ja laitoin ne päähäni.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ei helvetti näiden aivojen kanssa. Huomasin töissä, että sukassa oli isovarpaan kohdalla reikä(ei ollut vielä eilen) ja lanka oli purkautunut yhä enemmän mitä pidemmäle työpäivä meni. Aivot sitten päätti olla fiksuja ja raksutti hetken aikaa, jonka jälkeen otan sukan pois, käännän sukan väärinpäin ja kuvittelin sillä, että enää ei isovarpaan päässä ole sukassa isoa reikää ja eikä se näy kenellekkään.

Ei muuten toiminut tuo.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^ Hah, tein vastaavan joskus, kun astuin vesilätäkköön ja toinen sukka kastui läpimäräksi. Kenkä ja sukka pois, sukka ympäri, takaisin jalkaan kuiva puoli ihoa vasten ja kas, ongelma ratkaistu. Eiku...

Puristin toki enimmät vedet pois välissä, joten siltä osin toimenpide ei ollut täysin turha.
 

Van Taimeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Olin jo sängyssä alkamassa nukkumaan, kun hokasin että unohdin pestä hampaat, ja vois samalla heittää kepillisenkin. Niinpä kävelin vessaan, otin hammastahnatuubin käteen, aukaisin vessanpöntön kannen ja tiputin tuubin sinne. Muutaman sekunnin katselin pöntön pohjalla lojuvaa tuubia tajutakseni että hetkinen, nyt meni jotain väärin.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Olen yleensä pyörällä liikenteessä, ja sitten käyn kaupassa/postissa, missä millonkin. Kun poistun johonkin missä en näe pyörääni pistän pyörän lukkoon. Sitten kun palaan pyörälle alan avaamaan lukkoa, ja hyppään heti perään satulaan. Seuraavaksi tapahtuukin jotain yllättävää, pyörä ei liiku. Katsahdan lukkoa, ja se on kiinni. Menee muutama sekunti miettiessä "Mitä v*ttua täällä tapahtuu?". Muistankin pyörän olleen auki, ja lukinneeni sen just pari sekkaa sitten.
Usein koetan avata kotiovea pyöränavaimella, ja toistepäin.
Laitan voirasian tiskipöydälle, ja veitsen jääkaappiin.
Lusikka roskiin, tyhjä jogurttipurkki tiskialtaaseen.
 

Veemel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi U20
Aamulla töihin, ja vaihtamaan vaatteet. Normaali rutiini:kaappi auki, taskuista mukaan tulevat rojut penkille, työvaatteet kaapista ja vaihtamaan. Samalla katselin mukaan tulevia romppeita: sytytin, tupakat, puhelin, avaimet... Avaimet? Missä ne ovat? Paniikki! Vaimo mökillä, vara-avaimen vartija Kreikassa. Miten hitossa pääsen kotiin! Kenelle kehtaan mennä bunkkaamaan jos en pääse?

No niin, happea ja tuumataan. Missä ne olivat viimeksi?

Olivatko kotoa lähtiessä mukana? En tiedä.
Olivatko autossa mukana? En tiedä.
Olivatko töihin tullessa... no pääsin lakulla toimivasta sähkölukosta sisään, eli olivat. Pääsin myös toisesta ja kolmannesta, ja... sitten avasin pukukaapin oven ja jätin ne avaimet siihen killumaan, kuten joka aamu tähänkin asti. Siinähän ne heiluivat nenäni edessä.

Kiitti aivot, ehdin sitten vetäistä kunnon hepulit. En sentään ehtinyt soitella ketään ovea murtamaan, tai kysellä muuta yösijaa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Äsken olin tekemässä munakasta. Kananmunat jääkaapista pöydälle, pannu liedelle ja rikotut kananmunat pannulle paistumaan. Simppeliltä kuulostaa, mutta onnistuin laittamaan ensimmäisen rikotun kananmuman suoraan roskiin. Olin jo ottamassa toista, mutta sitten älysin, että nehän pitää laittaa sinne pannulle!

Viime viikolla kävi niin, että piti mennä laittamaan silmätippoja vessaan. Menin vessaan, ja rupesin pesemään hampaitani. Aika nopeasti iski kumminkin fiilis, että mitähän v****a taas olen tekemässä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaan onpas semmoinenkin käynyt joskus että hörppäisee koko illan tuhkakuppina käytetystä olutpullosta.

Enpäs tiedä, että onko tämä niitä niin kutsuttuja urbaaneja legendoja:
Äijäporukka istuu iltaa kaarihallikorjaamossa autoista irrotuissa penkeissään. Keskellä on kolhiintunut pöytä täynnä puolityhjiä viina- ja olutpulloja, paskaisia laseja, noutoravintoloiden käärepapereita, täysinäisiä tuhkakuppeja yms. asiaankuuluvaa ja kuulumatonta.
Sisään tulee paikallinen, vähemmän suosittu hamppari. Paskaa jauhetaan, huumoria esiintyy 120 dB voimalla, raakoja drinkkejä tehdään.
Jossain vaiheessa alkuperäinen porukka päättää käydä pihalla pällistelemässä jonkin auton ominaisuuksia. Minuuttia myöhemmin hampuusi ampaisee ulos ja vetää ulos koko vatsansa sisällön.

Paukkurosvo oli jäänyt kiinni. Hän oli jokaisesta vartioimatta jääneestä lasista vetänyt siivun ja isoimman hörpyn pöydän keskellä olleesta kookkaasta savulasituopista. Oksennuksessa oli muutama käytetty nuuskapussi, sillä korjaamon väki oli käyttänyt isoa tuoppia räkiäkseen sinne nuuskan, pussukat sekä niiden aiheuttamat kurkku- ja nenälimat.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meillä on työpaikalla yhden vessan kahva vähän jäykkä, joutuu käyttämään voimaa että oven saa auki. Tänään olin menossa kyseiseen vessaan täyttämään juomapulloa ja huomasin kahvan olevan jälleen jäykkänä. Aloin vääntelemään kahvaa ja vääntely eskaloitui lopulta siihen että kävin takomaan kahvaa raivokkaasti nyrkillä alas kun ei perkele auennut. Ei tullut mielenkään että ovihan voi olla lukossa ja siellä istuu joku varmaan paskalla. Huomattuani asian lähdin juoksemaan äkkiä karkuun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivot ehti mennä näköjään viikonlopun aikana jääkiekkomoodiin. Katselin äsken Veikkausliigan tilanteita ja kun Ilves-MIFK-matsissa luki "1-0 Lahtinen (Ilves)". ajattelin, että en muistanutkaan Ilveksessä pelaavan pelaajan nimeltä Ilves. Viimeistään sitten, kun huomasin, että HJK:n maalin oli syöttänyt HJK-niminen pelaaja, tajusin että nyt ei mennyt ihan putkeen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mies oli lasten kanssa ulkona ja mä ajattelin lähteä kauppaan. Meinasin soittaa et tarviiko hän jotain sieltä, huomasin kuitenkin hänen lompakon pöydällä ja harmittelin etten voikaan soittaa. Jätin sitten vaan lapun pöydälle "olen kaupassa". Luvattoman kauan kesti tajuta matkalla mikä tässä yhtälössä mättäsi.

Eilen paikanpäällä lätkämatsissa jäin odottamaan liveuusintaa maalin jälkeen.. Ei tullut, outoa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tilasin keskiyöllä pari päivää sitten junaliput Helsingistä Tampereelle ja takaisin. Toki näistä tulee sitten liput sekä tekstarilla ja sähköpostilla. Vartti lippujen tilaamisen jälkeen otin kännykkäni ja ihmettelin kuka helvetti laittelee yöllä neljä tekstiviestiä. Avasin saapuneet-kansion ja siellä ne junaliput oli ja mysteeri selvisi.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Tähän kohtaan on Joensuussa kyhätty kuvan ottamisen jälkeen ympyrä. Ympyrästä on Stop-merkin kohdalta liittymä pihalle, jota aivot eivät tunnu tajuavan, vaan vaistomaisesti vilkutan ympyrässä kuvan otto suunnasta tullessani kun pihatieliittymää ei olisikaan. Hassua tässä on sekin, että olen nykyisen järjestelyn ollessa voimassa ajanut risteyksestä huomattavasti useammin kuin ennen liikenneympyrää. (Linkki Google Mapsiin)
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pimeässä huoneessa lähden istumaan tietokonetuolille niin kuin niin monesti ennenkin olen istunut. Tuoli ei jostain syystä ollutkaan paikoillaan vaan metrin verran taaempana. Siitähän sitten perseelleen lensin lattialle kun "istuin tyhjää" ja nyt on toinen kankku kipeä.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäköhän vittu siinä on, että meinaan unohtaa pääministerimme etunimen silloin tällöin, vaikka se onkin niin helppo kuin Juha. Perkele!
 

Nick Neim

Jäsen
Mulla on kädessä auton avaimet ja auton lämmitysjohto, ja tarkoituksena on heittää lämmitysjohto tuohon nurkkaan ennen sisälle menoa.

Joo, heitin avaimet ja olin jatkamassa matkaa sisälle. Erikoisia nämä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla on kädessä auton avaimet ja auton lämmitysjohto, ja tarkoituksena on heittää lämmitysjohto tuohon nurkkaan ennen sisälle menoa.

Joo, heitin avaimet ja olin jatkamassa matkaa sisälle. Erikoisia nämä.

Onneksi kuitenkin sisään mennessä kävi näin. Huomattavasti pahempaa damagea olisi saattanut tulla, kun olisit ruvennut survomaan avainta sinne lämmitystolppaan...
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Uimasta tulin ja märät kamat pitäisi saada kuivumaan. Reppu auki ja marssin jääkaapille. Jääkaapin oven avauduttua ja uimahousuja kaivaessa sytytti. Tuntuu että näitä tulee nykyään melkein joka päivä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä juuri mutustan Lidlistä ostamiani luomu-"ruispaloja". Ihmettelin, että miten voi olla näin vaaleaa ja miedonmakuista ruisleipää. Katsoin kuittia ja olenkin näemmä ostanut luomu-kaurapaloja. Kai kassa on tunnistanut oikein - ja kyllähän tämä enemmän kauralta maistuu, kun tietää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä juuri mutustan Lidlistä ostamiani luomu-"ruispaloja". Ihmettelin, että miten voi olla näin vaaleaa ja miedonmakuista ruisleipää. Katsoin kuittia ja olenkin näemmä ostanut luomu-kaurapaloja. Kai kassa on tunnistanut oikein - ja kyllähän tämä enemmän kauralta maistuu, kun tietää.
Tulee mieleen se hetki kun olin hakemassa appelsiinimehua kaupasta. Purkki koriin ja kassalle. Pakkaan kamat ja kotona huomaan että minulla on omenamehua kassissani. Olin hyvin hämmentynyt miten en ennen kotia huomannut asiaa.

Klassinen on tietysti se kun kävelee huoneeseen etsimään/tekemään jotain ja ovesta sisään astuessaan unohtaa mitä oli tekemässä. Tai kun etsii kännykkäänsä samalla kun on kännykkä kourassa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Katsoin listaa USA:n osavaltioista. Etsin sieltä New Yorkin. Löydettyäni sen löi hetken tyhjää ja ihmettelin, että missä se toinen New York on. Siis se, mistä Islanders tulee.

Sitten aivoni saivat taas punaisesta langasta kiinni.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Puhelin soi tänään töissä kutakuinkin kotiin lähdön hetkellä. Siinä jutellessani pakkailin muutaman tavaran laukkuun, vedin takin harteille ja tarkistin, että avaimetkin on taskussa. Kaveri olisi jutellut vaikka kauemminkin, mutta minun oli pakko lopettaa, koska en löytänyt puhelinta mistään...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai nii, ne sakothan tulee julkisissa kulkuvälineissä ilman lippua matkustaessa, ei suinkaan kirjastossa ilman korttia lehtiä lukiessa.

Eräässä maassa missä katujuopottelua ei sormien läpi katsota kävi vähän vastaava tilanne. Istuin aukiolla portailla ja tölkin tyhjäksi nautittuani laitoin siihen viereen. Hetken kuluttua kulman takaa saapui kaksi konstaapelia. Vaistomaisesti tartuin tölkkiin piilottaakseni sen, vaikka se oli siis tyhjäkin.

Toinen konstaapeleista sitten kysyi mitä täällä oikein tapahtuu, kyllähän sen ehtii huomata, että nappasin tölkin siitä. Sanoin sen olevan tyhjä, mutta ainahan sieltä pari tippaa löytyy. 140 euroa vastaava summa sakkoa.

Todennäköisesti olisivat joka tapauksessa tiedustelleet tölkistä, mutta tuskinpa olisivat lähteneet sormenjälkiä ottamaan, jos olisi vain sanonut en tiedä tuosta mitään.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Toissapäivänä työpaikan taukotiloissa olin aloittelemassa ruokatuntia ja olin laittanut makkarasopan mikroon lämpeämään. Paria minuuttia myöhemmin mikro sitten antoi äänimerkin, että valmista on ja meikäläinen tietysti marssi avaamaan jääkaapin. Hetken päästä olin saanut makkarasopan pöytään ja mukiin piti kaataa pullosta mehua, mutta tulinkin maustaneeksi makkarakeiton punaviinimarjamehulla. Mehu toi keittoon ihan mielenkiintoisen vivahteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös