AIK:n valmentaja Jalonen sai potkut!

  • 1 210
  • 5

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Eilisestä Södertäljevoitosta huolimatta AIK:n valmentaja sai siis lähteä. Uusi valmentaja on nyt sitten Tommy Sandlin ruotsin jääkiekkoprofessori numero 1.

Hyvä vai huono ratkaisu? No sen aika näyttää!
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Ketkä?

Luin myös ko. uutisen lehrestä mutta minua kiinnostaa tieto ketkä istuvat AIK:n hallituksessa, joka kengitti Jalosen?
Onko Hjalmari itse siinä vai....
Virmanen tieteenkin olisi pitänyt Jalosen - se ei liene yllätys.
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti Svante
Ketkä?

Luin myös ko. uutisen lehrestä mutta minua kiinnostaa tieto ketkä istuvat AIK:n hallituksessa, joka kengitti Jalosen?
Onko Hjalmari itse siinä vai....
Virmanen tieteenkin olisi pitänyt Jalosen - se ei liene yllätys.
Kuulemma homma oli niin että AIK:n hallitus antoi Jalonen/Ljusterängille monoa ilman että edes Hjallis sai asiasta tietoa? Näin ainakin lehdet täällä väittävät. Vielä Södertäljepelin aikana Virmanen vannoi lehdistölle että valmentajia ei vaihdeta. Muutama tunti myöhemmin näin kuitenkin sitten tapahtui, tiedä sitten tiesikö Virmanenkaan asiasta vai pitii vain pokkaa?

AIK:n hallituksessa istuu ainakin puheenjohtaja Mörner ja entien NHL ja maajoukkuepelaaja Ulf "Lill Pröjsarn" Nilsson, muista en tiedä mutta ne saat seliville varmaankin AIK:n kotisuvulta jos kiinnostaa.

Semmoista.......
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
Vihdoin...

Potkut olisi voinut periaatteessa antaa jo aikaisemminkin. AIK on sammaltanut koko kauden niin surkeasti että hävettää. Aika kauan kuitenkin Jalosta siellä pidettiin. Ei joukkueen huono pelaaminen ole täysin Jalosen syytä, eihän jengi tähtiä vilise, mutta aika kauan jaksettiin odottaa ennenkuin muutoksia tehtiin. Nyt rupeaa playoffien kannalta vähän myöhäistä, mutta toivossa on hyvä elää...
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Re: Vihdoin...

Viestin lähetti Karde
Potkut olisi voinut periaatteessa antaa jo aikaisemminkin. AIK on sammaltanut koko kauden niin surkeasti että hävettää. Aika kauan kuitenkin Jalosta siellä pidettiin. Ei joukkueen huono pelaaminen ole täysin Jalosen syytä, eihän jengi tähtiä vilise, mutta aika kauan jaksettiin odottaa ennenkuin muutoksia tehtiin. Nyt rupeaa playoffien kannalta vähän myöhäistä, mutta toivossa on hyvä elää...
Ja tämänillan tappio Linköpinkiä vastaa tekee AIK:n tilanteesta vielä vaikeamman, puhumatta jos joukkue vielä häviää Tiistaina Södertäljessä?
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Re: Re: Vihdoin...

Viestin lähetti kaasumies
Ja tämänillan tappio Linköpinkiä vastaa tekee AIK:n tilanteesta vielä vaikeamman, puhumatta jos joukkue vielä häviää Tiistaina Södertäljessä?
Ja hävisi nimenomaan myös Södertäljelle, ja sitä tulosta minulla luonnollisista syistä ei ollut mitään vastaan :D !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös