Aholle kenkää!

  • 126 086
  • 454

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sen on kyllä lähes ihan kaikki todennut, että mehut meni ennen oikeita pleijareita. Täälläkin palstalla moni näin on todennut. Väsymisen merkit oli havaittavissa jo pikkasen ennen runkosarjan loppua. Taso laski silloin selvästi.
Joo kyllä ne hyytyi siinä runkosarjan lopussa, mutta saihan ne sitten huilia säälien ajan ja tulla latautuneempana pleijareihin. Jossa ei mun mielestä kaaduttu väsyneisiin kinttuihin, vaan yliyrittämiseen ja kokemattomuuteen. (Toki kaikkiahan vaivaa pleijareissa jonkinlainen runkosarjaväsymys)
 
Otetaan vielä loppuun Ahon kommentit viimeisen hävityn pleijarin jälkeen:

Aho myönsi, että Bluesin materiaali oli lopulta liian kapea kauden kovimpiin peleihin.

− Kun runkosarjan lopulla joutuu sijoituksesta painimaan, tulee vammoja. Toisilla seuroilla on paremmat mahdollisuudet rakentaa reserviä ja sillä mennään pitkälle.

− Aika moni pelaaja on melko romuna tuolla kopissa. Esimerkkinä Kaijomaa ei ole käytännössä kahteen kuukauteen harjoitellut, pelannut vain pelit.
Vaikea tuosta on saada muuta anal-yysiä kuin, että mehut meni runkosarjan lopputaistelussa.
 
Vastaan nyt koska en tiedä käsititkö minut väärin. Ehdottomasti, syksyllä pitäisi olla jo mukana menossa ettei tarvitse taistella viime tingassa hapoille ennen kevään pelejä. Toi Ahon quottaus oli vain esimerkki Lystikkäälle siitä, että kyllä lähes kaikki on sitä mieltä, että mehut meni ennen pleijareita.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toi Ahon quottaus oli vain esimerkki Lystikkäälle siitä, että kyllä lähes kaikki on sitä mieltä, että mehut meni ennen pleijareita.
Me ilmeisesti luetaan eri tavalla tuota Ahon lausuntoa. Mun mielestä se sanoo, että materiaali oli liian kapea kauden kovimpiin peleihin, jonka takia loukkaantumisia tuli, ja rasitteita tosipeleihin (kts.Kaijonmaan tapaus). Muilla joukkueilla oli mahdollisuudet rakentaa reservejä ja siten lepuuttaa tiettyjä pelaajia. Blues taisteli siipirikkoisena, ei väsyneenä... ainakaan erityisen. Tämä voi kuulostaa saivartelulta, mutta kun lähdit väittelyyn seuraavalla lausunnolla; "Pitkän syksyn hitaan dieseliläisyyden takia mehut meni ennen pleijareita", sun pitäisi todistaa se, että Blues kaatui pleijareissa väsymykseen, ei se, että se kaatui reservien niukkuuteen.

Kyllähän se on tietenkin niin, että jos olet ottanut runkosarjassa turvallisen tuntuisen kaulan muihin, on varaa vähän himmailla ja lepuuttaa parhaita pelaajia loppua kohti. Mutta viime runkosarjan loppu oli kuitenkin niin tasainen, että vielä muutama kierros ennen loppua Bluesillakin oli saumat kolmos-, ehkä jopa kakkossijaan, en muista / jaksa tarkistaa, joten ei Kärppiä lukuunottamatta oikein kenelläkään ollut varaa himmailla kaukalossa. Toki voi ajatella, että jos Blues olisi ottanut syksyllä enemmän pisteitä, se olisi voinut viedä vaikka koko runkosarjan... Mutta asiaa voi ajatella myös siten, että Bluesin sisukas pelaajalaatu ei vain sopinut syksyyn, jolloin kaikilla muillakin oli virtaa ja sen lisäksi taitoa, se sopi kevääseen, jolloin muiden virta oli vähän hyytynyt. Blues kuitenkin operoi viime kaudenkin peräpään budjetilla, ja taito maksaa enemmän kuin sisukkuus.

Ellet ole sitä mieltä, että Aholle pitäisi antaa heti kenkää, ja haluat jatkaa tätä tässä ketjussa - voisit mielellään siirtää keskustelun johonkin pelitapa-osioon.
 
sun pitäisi todistaa se, että Blues kaatui pleijareissa väsymykseen, ei se, että se kaatui reservien niukkuuteen.
:D :D No niin. Sovitaan näin, että olet eri mieltä. Sanon vaan, että pienessä vähemmistössä olet. Toiseksi, älä tule äkseeräämään, että mitä ja mihin minun pitäisi postailla täällä foorumilla. Kiitos. Kolmanneksi, sinä otit tämän asian tässä topikissa esiin, siihen kommentoin. The end.

Tässä nyt vähän mietittyäni, tulin siihen tulokseen, että mies pihalle vaan nopeasti. Tertsi kehiin, uudet jännät katsojaystävälliset kiemurat pelikirjaan ja taistelu päälle, vaikka onkin pienibudjettinen joukkue.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
:D :D No niin. Sovitaan näin, että olet eri mieltä. Sanon vaan, että pienessä vähemmistössä olet. Toiseksi, älä tule äkseeräämään, että mitä ja mihin minun pitäisi postailla täällä foorumilla. Kiitos. Kolmanneksi, sinä otit tämän asian tässä topikissa esiin, siihen kommentoin. The end.
Ensiksi - sovitaan vaan, että ollaan eri mieltä, ja väitä ihan rauhassa, että olen pienessä vähemmistössä. Sulla on siihen oikeus. Toiseksi, jos yrität todistella mun pointtejani vääräksi sitaateilla, jotka eivät todista mun pointteja vääriksi (varsinkin vielä kolmansille osapuolille), niin totta kai mulla pitäisi olla oikeus kommentoida niitä todisteita. Ja jos luet viestini uudestaan ajatuksella, mä en vaadi sua todistelemaan mitään. Kommentoin antaamaasi sitaattia, jonka pitäisi keskittyä mielestäni siipirikkoisuuden ja kapean materiaalin SIJAAN väsymykseen. Itse muistelen kuulleeni kauden jälkeen pelaajahaastatteluja, joissa sanottiin, ettei virta loppunut kesken. Mutta tämä oli pelkkää mutua ja saatan olla väärässäkin. Kolmanneksi, juu mainitsin tuon, että "Ahon diesel vetää kauden edetessä väsyneimmistä ohi", ja toki sitä saa kommentoida, mutta kai niitä kommenttejakin saa kommentoida - varsinkin jos aloitat provosoivasti väittämällä muistiani huonoksi. (Ja alkuperäinen kommenttini piti mun mielestäni ihan kutinsa - vetihän ne kauden edetessä väsyneimmistä ohi.)

Nyt tämä topiikki on "The End" myös minun osaltani. Olemme eri mieltä. Jätetään homma siihen. Ja jos tästä "Battlesta" pitää voittaja valita, niin se olet sinä SalskeaKane, kun sait minut näin paljon postailemaan ketjuun, jota en haluaisi ruokkia, varsinkaan näin varhaisessa vaiheessa kautta ;)
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tähän kauteen lähdettäessä oli tiedossa, että huono startti saattaa kaataa koko seuran. No miten tähän on ragoitu? Ei mitenkään, jäykät jalat ja tyhjä pää taas kaikilla. Ei toimi ylivoima, eikä alivoima. Kaksinkamppailut hävitään. Ennen meillä oli puukätinen raatelijalauma, nut enää puukätinen lauma.
Aho ja Lehterä ovat epäonnistuneet pahasti kauteen valmistautumisessa. Mutta kyllä pelaajienkin pitää peiliin katsoa. Häviämisen pitäisi vituttaa, nyt en ole semmoista huomannut. Pelijareissa tuli keväällä tyrmäystappio JYPille, eikä mikään ole muuttunut. Tänään on jengin annettava jotain vastinetta kannattajille. Tapelkaa vaikka, jos ei pelaaminen luonnistu.
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Nyt viimeistään potkut.
Ylivoimakin pelataan 4 vs. 4.
Joku v####un poukkula ykkösylivoimassa.
Ei hyvää yötä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Joku v####un poukkula ykkösylivoimassa.
Joo en pysty tajuamaan tota Ahon Poukkulan palvontaa/suosimista. Kyllä valkuilla niitä suosikkieja saa olla mutta tää on kyllä ihan käsittämätöntä. Varmaan siinä pelaajatkin ihmettelee että mitä vittua toi Poke tossa YV:ssä tekee.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Olishan sinne maalinedustalle laittaa ylivoimassa Kantola. Eiku...

Hassutteluketju tämä.
 

Fordél

Jäsen
En ota kantaa pitäisikö Aholle antaa kenkää, kun en ole nähnyt vähään aikaan Bluesin otteita. Olin tulossa kysymään, että kuka ottaisi tämän paskan luotsattavakseen ja onko Bluesilla muka varaa potkia Aho pihalle. Sitten muistin Tertsin, joten kyllähän ne Ahon potkut ovat mahdolliset ja seuraajakin löytyy seuran sisältä. Mitä materiaaliin tulee, se on mun mielestä edelleen kilpailukykyinen Bluesin päävastustajiin nähden, ainakin kenttäpelaajien osalta.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Ottamatta sen paremmin kantaa yhtään mihinkään, niin Aho on ihan itse todennut jo kesällä, ettei taida joulua Bluesin valmentajana nähdä... Tulkitkoot kukin asian ihan miten haluaa

Ottamatta kantaa joo...

Oma, pieni ja vähäpätöinen maailmani on täysi, kun tästä Jyväskylän juntista päästään eroon.... Puistattava henkilö, vastenmielinen valmentaja. Tack och adjö!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eiköhän ammattimies vetäise viimeisen kautensa kunnialla loppuun, siitä ainakin lähdetään. Eilinen peli oli mielestäni etenkin valmennuksen ja joukkueen henkisen tilan tason osoitus: erittäin, erittäin vaikeista lähtökohdista (nimenomaan henkisesti) todella hyvä taistelu liigan parasta joukkuetta vastaan.

Ei mitään hävettävää, hyvä tosta vielä tulee.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Lehterä tässä tällä hetkellä vain pelottaa. Oikeasti, kaveri on johdon suosiossa, ei pelaajien. Lehterän myös tiedetään joukkueen sisällä olevan se, joka sitä paskaa suoltaa lehdistölle. Aholla ei ole mitään luottoa kakkoseensa, eikä pelaajilla. Kuten aikaisemmin sanottu, nykyinen johto enemmän kuin mielellään potkii Ahon pihalle syyllä tai toisella. Nykyinen jengi on Ahon joukkue, ei Lehterän. Synkkiä aikoja tulossa, jos Lehterä tällä kaudella jo ykköseksi nousee. Hiukan sääli käy Ahoa, joka on kuitenkin parhaimpia koutseja, mitä Espoossa on nähty. Noh, katsellaan ja mielelläni olen väärässä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Yli- ja alivoima lienevät niitä asioita, jotka ovat ihan erityisesti valmennuksen vastuulla. Ihan karmeeta, vaikka pelejä alkaa jo olla takana. Alivoimassa ei tapahdu mitään, mutta ylivoimassa Hirso syöttää Rantakarille, joka tällää päin lähintä jätkää. On se vittu kumma kun ei tuolla kuviolla pärjää.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ulos, samantien. Ei tämä tästä mihinkään tule muuttumaan.

Olinkin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Tää laiva ei enää käänny, karilla ollaan.

Kattelin ekan erän HIFK-matsista. Pari havaintoa
  • Ei mitään pelitapaa, joku koittaa kuskata päätyyn ja sitten ei kukaan tiedä mitä tehdä
  • Yvssä ei mitään tolkkua
  • Kuritonta peliä, Sailion esitys avllä ja Mhabodin ulosajo
  • "Tähtipelaajien" tehot: Makkonen ja Somervuori
  • Tasakentällisin ei pystytä luomaan paikkoja lainkaan
Noiden takia Aholle potkut. Uudistuminen parempi aloittaa jo nyt, aiankin ne pelaajat, jotka jää ens kaudelle Lehterän alaisuuteen hyötyy kun aletaan jo nyt hiomaan uusia kuvioita
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mua vituttaa toi pelaamisen näennäisyys. Jos vaikka IFK:n jätkällä on kiekko, niin sillä ei ole mikään kiire. No miksi? Siksi, että se sipoolainen tietää, ettei lähestyvä espoolainen aja päälle, vaan luistelee vierelle ja alkaa yhdellä kädellä mailasta kiinni pitäen sohimaan toivotaan-toivotaan -hengessä. Pää vittu räjähtää tota nynnyilyä tsiigatessa.
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Ei kaikki tämä paska Ahon vastuulla ole.
Jos kuitenkin Bluesilla on varaa potkia, niin tuo lienee ainoa vaihtoehto.

Varmaa on, että tällä mukapelailulla Blues ei pääse edes sääleihin. Voi tehdä tiukkaa muutenkin.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Bluesin pelaajabudjetti on liigan pienin, joten siellä ollaan mihin loogisesti kuulutaan. Huvittavaa silti, että joku saa itkupotkuraivarit, kun joukkue häviää selkeästi paremmilleen.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Joukkueen runko on valettu paskalla ja sen kun yhdistetään kuskataan yksin päätyyn pelityyliin näkyy lopputulos tässä. Viime kaudella yksilöiden ratkaisuilla, maalivahdilla ja Hirson once in a lifetime kaudella saatiin pisteitä. Pelitapaa ei ollut silloinkaan. Eikä ollut sitä edelliselläkään kaudella. Jotenkin otettiin 1-0 ja 2-1 voittoja vaikka maalipaikat hävittiin ihan pystyyn.

Aho ulos, koitetaan jotain muuta välillä
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös