Aholle kenkää!

  • 126 090
  • 454
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Minusta on erityisen kummallista että tämä Huttunen twiittaa Hirson ja blegin toimarin keskustelleen kahden kesken mm.Ahosta. Jompikumpi siis juoruaa tuollaisista skandaalilehdistölle! Hirsoa en epäile juoruämmäksi hetkeäkään. Ahon luottopelaaja ja jämäkän oloinen kaveri. Se toinen taas on on päästellyt sammakoita ensiesiintymisistään lähtien. En pidä tästä yhtään. Kaikki näyttää kaukalossa niin hyvältä ja organisaatiossa aletaan savustaa tulosta tekevää miestä ulos. Vmp.
 

sininen haamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Minusta on aivan normaalia, että organisaation johtoon talon ulkopuolelta tullut kaveri käy kahdenkeskeisiä keskusteluja organisaation sisällä eri avainhenkilöiden kanssa. Mm. kapteenin kanssa käyty keskustelu sisältää varmasti keskustelua myös päävalmentajasta. Se on tuskin myös mikään maailman salaisuus myös organisaation ulkopuolelle, että tällaisia keskusteluja käydään. Se, että keltainen lehdistö tekee tuosta skandaalin ei sekään ole mikään ihme. Ne kun eivät nykyään osaa pistää mitään kontekstiin vaan kaikesta pitää tehdä kohuotsikoita.

Nyt pitää vaan toivoa, että joukkueelle on avoimesti pystytty kertomaan, missä mennään. He voivat sitten keskittyä oleelliseen ja naureskella makeasti kaikille näille salaliittoteorioille, mitä toimittajat ja osin myös fanit kehittelevät.

Itse veikkaan, että Aho valmentaa ensi kauden ja sen jälkeen valtikka siirtyy Lehterälle. Jos näin käy, niin MTV voi kertoa olleensa oikeassa. Toki ovat ruiskineet sivulauseita sinne sun tänne eri spekulaatioista, jos vaikka sattui tulemaan skandaali. Muut sopulit lähtevät laittamaan bensaa liekkeihin ja soppa onkin valmis. Se, että iltasanomien kaverit ovat osanneet pitää toistaiseksi pään kylmänä on oikein hieno juttu.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Siis eihän siinä ole mitään kummallista että toimari ja joukkueen kapu keskustelevat. Keltaiselle lehdistölle voi olla antamatta sytykkeitä pitämällä heidät sellaisten keskustelujen ulkopuolella. Paitsi jos on intressi saada heidät pitämään aihetta esillä.

Olisko samantyyppistä puuhastelua kuin Hongalla? Pitää päästä eroon päävalmentajasta jota ei ole varaa pitää. Varsinkin kun tämä sattuu olemaan suorasanainen kaveri eikä toisten ego kestä jos sanotaan pahasti.
 
Viimeksi muokattu:

Punavalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Olisko samantyyppistä puuhastelua kuin Hongalla? Pitää päästä eroon päävalmentajasta jota ei ole varaa pitää. Varsinkin kun tämä sattuu olemaan suorasanainen kaveri eikä toisten ego kestä jos sanotaan pahasti.

Ahon ja Lehterän yhteistyö vaikuttaa hankalalta. Pari kuukautta sitten Lehterä kritisoi, ettei Aho nostaa omia junioreita riittävästi. Harvemmin kukaan lähtee julkisesti kritisoimaan tulevan esimiehen toimintaan. Tero on seuraikoni ja maailmanmestari ja omaa paljon sanavaltaa, mutta häneltä vaikuttaisi puuttuvan tietty nöyryys, mitä kakkosvalmentajalta vaaditaan. Eli kaksi voimakastahtoista persoonaa tulevat varmasti ottamaan yhteen. Mikä ei missään nimessä ole joukkueen edunmukaista varsinkin kun joukkue on koottu Ahon pelikirjan mukaan.

Toinen huomion arvoinen asia, että Lehterä toimii MTV:n kiekkotiimissä ja negatiiviset asiat juuri koskien Ahoa ovat pitkälti tulleet MTV:n puolelta. Eli yrittääkö Lehterä savustaa Ahon ulos, että saisi päävalmentajan paikan?

Edit: Kuulostaa aikamoiselta selkään puukottamiselta. "IS:n tietojen mukaan Lehterä on jo jonkin aikaa ollut suunnittelemassa Bluesin urheilullista tulevaisuutta yhdessä seurajohdon kanssa."
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1423371213744.html
 
Viimeksi muokattu:

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Edit: Kuulostaa aikamoiselta selkään puukottamiselta. "IS:n tietojen mukaan Lehterä on jo jonkin aikaa ollut suunnittelemassa Bluesin urheilullista tulevaisuutta yhdessä seurajohdon kanssa."
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1423371213744.html

Noniin, juuri kun olin tulossa kirjoittamaan että on sellainen kutina että Lehterä nousee suoraan päävalmentajaksi ensi kaudelle niin eiköhän se ole tuolla selvä. Jos suunnitellaan seuran tulevaisuutta nykyisen päävalmentajan selän takana niin jotain salattavaahan siinä on.

OT. Juuso Ikonen on näköjään lähtökuopissa Jyväskylässä. Ei kestänyt Ahoa, mutta pelaaminen Lehterän alaisuudessa voisi kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
En nyt tiedä onko selkään puukottamista, jos on ollut seuran kannalta pidemmän aikaa selvää ettei Jykä jatka ens kauden jälkeen. Joukkue on nyt rakennettu Jykän ehdoilla ja täytyy kuitenkin huomioida jonkilainen jatkuvuus uuden valmentajan tullessa kehiin. Olisi järjetöntä aloittaa ns. nollista silloin. Kolme vuotta on ihan normi aika toimia yhden joukkueen valmentajana eikä pitäisi olla puolin tai toisin ongelma olla jatkamatta sopimusta

Tämän tiedon valossa Tertsi lienee ollut hyväksymässä tehdyt jatkosopparit ja tekemättä jätetyt. Tersin kaudelle tulee siis jatkamaan hyvin moni pelaaja, alkaa Tertsin aika jo ens kaudesta alkaen tai 16-17.

Minulla on hyvät fiilikset tän suhteen. Ja tosiaan kun asia on tullut julki kannattaisi seurajohdon viestiä asiasta avoimesti ja rehellisesti. Emme kommentoi linja ei palvele ketään ja saa seurajohdon jälleen kerran näyttämään amatöörimäisltä puuhastelijoilta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minusta on aivan normaalia, että organisaation johtoon talon ulkopuolelta tullut kaveri käy kahdenkeskeisiä keskusteluja organisaation sisällä eri avainhenkilöiden kanssa. Mm. kapteenin kanssa käyty keskustelu sisältää varmasti keskustelua myös päävalmentajasta.
Musta nyt on aivan normaalia että kyseisiä keskusteluja käydään säännölisesti. Kyllähän toimarin pitää nyt tietää mikä fiilis siellä pukukopissa on ja miten esimies (Aho) alaisiaan kohtelee. Uutisarvoltaan toi että Koskinen ja Hirso jutteli Ahosta on samaa luokkaa kuin että Hirso ja Koskinen jutteli Bluesin taloudellisesta tilanteesta taikka säästä.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
OT. Juuso Ikonen on näköjään lähtökuopissa Jyväskylässä. Ei kestänyt Ahoa, mutta pelaaminen Lehterän alaisuudessa voisi kiinnostaa.

Toivottavasti pysyy poissa. Sen verran lokaa toi tälle seuralle etten haluaisi enää Bluesin väreissä nähdä. Tai tuodaan vaan ja otetaan samalla ovenavauksella vielä Eero Tuominen seuran tiedottajaksi.

En nyt tiedä onko selkään puukottamista, jos on ollut seuran kannalta pidemmän aikaa selvää ettei Jykä jatka ens kauden jälkeen. Joukkue on nyt rakennettu Jykän ehdoilla ja täytyy kuitenkin huomioida jonkilainen jatkuvuus uuden valmentajan tullessa kehiin. Olisi järjetöntä aloittaa ns. nollista silloin. Kolme vuotta on ihan normi aika toimia yhden joukkueen valmentajana eikä pitäisi olla puolin tai toisin ongelma olla jatkamatta sopimusta

Kyllä mä olen nyt näistä jutuista ymmärtänyt että nimenomaan nollista halutaan aloittaa: Jykän jengi Tertsin valmennuksessa ja olettaa että Aho itse irtisanoutuu ennen ensi kautta. Mikäli pitää yhtään paikkansa nuo Iltalehden Huttusen twiitit, esim. että Lehterä olisi kulisseissa puhunut toimittajille negaa Ahosta niin on päivänselvää etteivät he tule samassa tiimissä työskentelemään.

Pitäisi kai sanoa ettei tämän seuran kohdalla minkään pitäisi yllättää mutta kyllä vaan kuitenkin...kuuden ottelun voittoputkessa olevan jengin päävalmentajaa puuhataan ulos oman organisaation sisältä ajankohtana kun runkosarjan loppusuora on alkamassa. Vituttaa kyllä oikeasti niin ettei meinaa veri kiertää päässä kun tätä touhua ajattelee.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kyllä mä olen nyt näistä jutuista ymmärtänyt että nimenomaan nollista halutaan aloittaa.

No aika mahdotonta aloittaa nollista, kun tehty noita pitkiä soppareita eli onhan toi runko lukittu aika pitkäksi aikaa? Uskon kuitenkin, että tällä rosterilla ja muutamalla hyvällä täsmähankinnalla pystytään pelaamaan myös aika erilaista peliä verrattuna nykyiseen.

Sen sanon, että oli valmentajapari kuka tahansa ja viime aikaisesta menestyksestä huolimatta, pitäisi ens kesänä treenauttaa lähes kaikkien pelaajien räjähtävyys eli pari ekaa potkua ihan uudelle tasolle. Huonon lähtöliikkeen takia peli pyörii omassa päässä ihan liikaa kun tullaan askel perässä koko ajan. Suosittelen luisteluopettajan palkkaamista, vaikka se sama, joka laittoi Granlundin luistelun ja liikkeen ihan uudelle tasolle
 

Kuutamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Suomen jääkiekkojoukkueet
Muutamia pelaajia tuntien voin kertoa, että Aho ei todellakaan ole pelaajien keskuudessa mitenkään ei-pidetty!
Vituttaa, että tällaiset asiat hallitsee Bluesin touhuja nyt kun muuten peli kulkee ja fiilikset olis hyvät! Henk koht toivon totisesti, että Aho ei lähde mihinkään.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Muutamia pelaajia tuntien voin kertoa, että Aho ei todellakaan ole pelaajien keskuudessa mitenkään ei-pidetty!
Vituttaa, että tällaiset asiat hallitsee Bluesin touhuja nyt kun muuten peli kulkee ja fiilikset olis hyvät! Henk koht toivon totisesti, että Aho ei lähde mihinkään.

Täysin samaa mieltä. Henkilökohtaisia näkemyksiähän nämä, mutta itse olen nauttinut Ahon luotsaamasta Bluesista. Silmiä peli ei ole hivellyt, mutta jännitystä ja tunteita on ollut mukana näinä kahtena viime kautena enemmän kuin esim. Marjamäen kausilla. Ja se on itselleni tärkeämpää, kuin kaunis pelityyli. Tästä Bluesista löytyy aitoa luonnetta. Toivon hartaasti, että Aho jatkaa meillä.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Muutamia pelaajia tuntien voin kertoa, että Aho ei todellakaan ole pelaajien keskuudessa mitenkään ei-pidetty!
Vituttaa, että tällaiset asiat hallitsee Bluesin touhuja nyt kun muuten peli kulkee ja fiilikset olis hyvät! Henk koht toivon totisesti, että Aho ei lähde mihinkään.

Tuskin he nyt ihan masokisteja ovat kun niin sankoin joukoin haluavat Ahon jengissä jatkaa. Muutama toimittaja (Huttunen ei kuulu heihin) on harrastanut piikittelyä Ahoa kohtaan koko sen ajan kun hän on Bluesissa ollut joten tietty henkilökohtainen antipatia saattaa lisätä värikynää juttuihin. Toimittajista nyt en kuitenkaan jaksa sen enempää piitata mutta tuo meidän uus toimari sais kyllä itte tulla kertoon mikä on homman nimi.

Minusta on edelleen jotain täysin uskomatonta että edes spekuloidaan tyyliin "Lehterä aloittaa päävalmentajana jos Aho suostuu vapaaehtoisesti lähtemään". Valmentaja jolla on takana nyt kolme kautta liigassa päävalmentajana saavutuksin kulta, pronssi ja kuudes sija, apuvalmentajana aiemmin vielä yksi kulta? Halutaan siis vapaaehtoisesti tekevän tilaa liigan valmentajatulokkaalle ja vieläpä hyvää hyvyyttään itse irtisanoutumalla niin että että seura säästäisi rahaa? Kiittämättömyys on totisesti maailman palkka, erityisesti Espoo Bluesilta saatava palkka.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Minusta on edelleen jotain täysin uskomatonta että edes spekuloidaan tyyliin "Lehterä aloittaa päävalmentajana jos Aho suostuu vapaaehtoisesti lähtemään". Valmentaja jolla on takana nyt kolme kautta liigassa päävalmentajana saavutuksin kulta, pronssi ja kuudes sija, apuvalmentajana aiemmin vielä yksi kulta? Halutaan siis vapaaehtoisesti tekevän tilaa liigan valmentajatulokkaalle ja vieläpä hyvää hyvyyttään itse irtisanoutumalla niin että että seura säästäisi rahaa? Kiittämättömyys on totisesti maailman palkka, erityisesti Espoo Bluesilta saatava palkka.
Minusta taas kustannussyyt ovat ne ainoa järkeenkäyvä selitys, että tällaista siirtoa edes harkitaan. Jos pitää valita, että Aho pihalle ja seura jatkaa elämäänsä tai Aho jatkaa ja seura kuopataan sen kauden jälkeen, ei minun tarvitse kauaa miettiä. Okei, tuskin kaatuisi tuohon yhteen soppariin, että siinä mielessä huono selitys, mutta rahallisilla syillä tuo voidaan edes jossain määrin perustella. Kaikki muut, esim. nämä "Aho ei peluuta espoolaisia" tai "Ahon pelityyli on kauheata kuraa" eivät riitä selitykseksi minun mielestä. Paska nakki Aholle jo tässä vaiheessa, vaikka jatkaisikin ensi kaudella. Mieli saadaan matalaksi pelkillä huhuillakin.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Minusta taas kustannussyyt ovat ne ainoa järkeenkäyvä selitys, että tällaista siirtoa edes harkitaan. Jos pitää valita, että Aho pihalle ja seura jatkaa elämäänsä tai Aho jatkaa ja seura kuopataan sen kauden jälkeen, ei minun tarvitse kauaa miettiä.

Aholla on jokatapauksessa sopimus ensi kaudelle ja sitä myöten oikeus ensi kauden palkkaan. Eli seura ei sillä säästä jos päättää tehdä tämän ketjun otsikon mukaisesti.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Aholla on jokatapauksessa sopimus ensi kaudelle ja sitä myöten oikeus ensi kauden palkkaan. Eli seura ei sillä säästä jos päättää tehdä tämän ketjun otsikon mukaisesti.
Niin, mutta jos sopimus "puretaan yhteisymmärryksessä", silloin säästää. Ei tuossa vaihdoksessa muutoin ole mitään järkeä, kuten jo sanoin.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Muutamia pelaajia tuntien voin kertoa, että Aho ei todellakaan ole pelaajien keskuudessa mitenkään ei-pidetty!
Vituttaa, että tällaiset asiat hallitsee Bluesin touhuja nyt kun muuten peli kulkee ja fiilikset olis hyvät! Henk koht toivon totisesti, että Aho ei lähde mihinkään.

Alkaa kuulostaa tutulta nämä tällaiset pelaajat vs. valmentaja kuviot. Onhan täällä kuulemma!?! aikoinaan pelaajat naureskelleet muuan päävalmentajalle, joka sittemmin voitti mestaruuden vähän paremmalla materiaalilla ja ammattimaisemmin hoidetussa organisaatiossa.

Ottaen huomioon alkukauden räpellyksen ja nousun, niin voi vain todeta Ahon tietävän mitä tekee. Totta kai saattaa olla yksittäisiä pelaajia, jotka ajattelevat henkilökohtaista etua ennen joukkuetta. Siinä tapauksessa voi itse miettiä, onko oikeassa paikassa.
 

Punavalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin, mutta jos sopimus "puretaan yhteisymmärryksessä", silloin säästää. Ei tuossa vaihdoksessa muutoin ole mitään järkeä, kuten jo sanoin.
Niin eihän hyvävelijärjestelmässä ole mitään järkeä. Toivottavasti toimistossa järkivoittasi ja Aho saa jatkaa normaalisti.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Siis vaikka en mikään Aho-fani olekaan niin kyllä mä olen sitä mieletä että soppareita pitäisi kunnioittaa puolin ja toisin varsinkin kun nyt ei mihinkään potkuihin ole aihetta.

En tiedä tarviiko tässä edes hirveesti pelätä Ahon lähtöä. Liigassa kun ei ole kovin montaa valkkupestiä aukeamassa ensi kaudeksi. Ehkä ainoa paikka jossa saattaisi vaihdos tulla on Tappara, mutta jotenkin voisi kuvitella että Rautakorpi on siellä ykkösvaihtoehto jos näin käy. Ja Venäjän suunalta taitaa olla tuolla valmennuspuolella enemmän tulijoita kuin menijöitä. Enkä edes muista kuka suomalainen valmentaja ois viimeksi Ruotsissa valmentanut. Tietenkin jos Aho valmentaa Bluesin finaalin taikka mestaruuteen saakka niin kysyntää syntyy varmasti.
 

Kyjy

Jäsen
Tämä tilanne tuntuu täysin absurdilta. Joukkue käsittämättömässä nousukiidossa ja mahdollisuudet vaikka mihin. Enpä usko että kovin moni muu ukko saisi tästä joukkueesta enemmän ulosmitattua. Voivoi jos ei kaikki tykkää. Kun ainoa kommentti on "Ei kommentoida" niin valitettavasti taitaa huhuissa olla jotain perää. Amatöörien puuhastelua!
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Tämä tilanne tuntuu täysin absurdilta. Joukkue käsittämättömässä nousukiidossa ja mahdollisuudet vaikka mihin. Enpä usko että kovin moni muu ukko saisi tästä joukkueesta enemmän ulosmitattua. Voivoi jos ei kaikki tykkää. Kun ainoa kommentti on "Ei kommentoida" niin valitettavasti taitaa huhuissa olla jotain perää. Amatöörien puuhastelua!
No mitä odotit toimiston kommentoivan kesken kauden johonkin "huhu" uutiseen? En tiedä mitä siellä toimistolla mietitään mutta mielestäni olisi paras ratkaisu ensikaudelle Aho-Lehterä parin yhteistyö. Kyllä kaksi aikuista miestä löytävät yhteisen sävelen vaikka ajatusmaailma olisikin toisistaan poikkeava. Jengikin on kasattu Ahon näköiseksi ja en usko että rahaa on lähteä sitä hirveästi muokkaamaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Naurettavinta mitä voitaisiin tehdä on alentua kommentoimaan yksittäisiä iltapäivälehtien juoruja. Keskitytään omaan hommaan ja antaa muiden ympärillä huhuilla ja tarinoida.

Kommentoimalla huhuja ei voi kuin hävitä.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
...ja eniten syö se kun kommentoidaan ilman että samalla taustoitetaan asiaa lauseella tai parilla. Näitä huhuja seuraa loppujen lopuksi aika pienet piirit, kun taas seuran tiedotteita lukee moninkertainen yleisö.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Kyllähän (me) jatkoajan bluesfanit tänne kirjoittamisella heitetään vettä myllyyn. Joka kerta kun mediassa on jotain negatiivista bluesista niin täällä panikoidaan sivukaupalla että vittu meillä on paska jengi ja organisaatio. Täälläkin jauhetaan pitkiä keskusteluja siitä miten kaikki on perseellään, mutta positiiviset jutut sivuutetaan kommentilla tai parilla. Itsekin olen siihen syyllistynyt, joskin nyt yritän parantaa tapani ja keskittyä vaihteeksi siihen urheilupuoleen.
 

sininen haamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Loistava kommentti K.Nuget. Olen itse seurannut palstaa vasta jonkin aikaa ja allekirjoitan täysin kommenttisi.

Mutta varsinaisen otsikon aiheeseen. http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1423540067913.html

Oheisessa linkissä on ihan hyvää pohdintaa case Ahosta. Otsikko on taas sitä itseään, mutta dialogi ihan asiallista. Minusta oleellisin lause tähän saagaan kuullaan n. kohdassa 6:00 Rantasen suusta "Ahoa ei olla työntämässä Espoosta aktiivisesti pois" Eli nämä toimittajatkin tietävät tekevänsä kärpäsestä härkäsen, mutta kun kerran muissa medioissa lähti keskustelu laukalle, niin pitäähän meidänkin jotain sanoa.

Toisaalta he sanoivat myös minusta tämän meidän jengin suurimman ongelman. Meitä joukkueen faneja on liian vähän. Tätä kautta seura on persaukinen kun ei tule lipputuloja ja ei seurannaisesti ei tule myöskään tarpeeksi sponsorituloja. Kun kassa on tyhjä, niin näitä juttuja lähtee helpommin liikkeelle ja olemme haavoittuvaisillamme juuri tuon rahan puutteen vuoksi. Petun sanoin "syödään tämä paska ja mennään eteen päin." Tänään kolme pistettä ja kotietu pudotuspeleihin on taas lähempänä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Kyllähän (me) jatkoajan bluesfanit tänne kirjoittamisella heitetään vettä myllyyn. Joka kerta kun mediassa on jotain negatiivista bluesista niin täällä panikoidaan sivukaupalla että vittu meillä on paska jengi ja organisaatio. Täälläkin jauhetaan pitkiä keskusteluja siitä miten kaikki on perseellään, mutta positiiviset jutut sivuutetaan kommentilla tai parilla. Itsekin olen siihen syyllistynyt, joskin nyt yritän parantaa tapani ja keskittyä vaihteeksi siihen urheilupuoleen.
Mä en usko, että tänne kirjoittamalla kukaan pystyy pahentamaan asiaa. Toki toimistolla seurataan ainakin joitain ketjuja kuten ollaan tällä kaudella huomattu, kun parannusehdotuksia on poimittu lähes suoraan täältä. Keskustelupalstat ovat sitä varten, että keskustellaan asioista, niin hyvistä kuin pahoistakin. Toki moni ylireagoi näihin negatiivisiin uutisiin, mutta sou what? Meillä faneilla on lupa ylireagoida, kunhan toimistolla pidetään pää kylmänä. Minusta on vaan hyvä asia, että asioista herää keskustelua. Välillä tämä Jatkoajan Blues-osio on kovin hiljainen, ja vain pari nimimerkkiä keskustelee keskenään. Olisi tietty kiva, jos keskusteluaiheena olisi välillä jotain kivempaa kuin talousongelmat ja taustajoukkojen sekoilut, mutta minkäs teet?

Itse olen sitä mieltä, että kommentoimalla "tiedotamme, kun on jotain tiedotettavaa", saadaan aikaseksi aika paljon pahaa. Joko ei vastata mitään, tai sitten laitetaan kortit rehellisesti pöytään. Nimenomaan rehellisesti! Ikosen tapauksessa Ahola oli joka roskalehdessä kommentoimassa, että mies ei ole lähdössä mihinkään, ei ole myynnissä jne ja sitten lopulta lähtikin pois ja tämä tilanne oli varmasti Aholalla tiedossa. Tuolla totuuden vääristämisellä saatiin paljon enemmän tuhoa aikaiseksi, kuin jos hän olisi vastannut suoraan, että Ikoselle etsitään uutta seuraa. Tai sitten ei olisi kommentoinut ollenkaan ennen kuin uusi seura oli tiedossa. Nimenomaan tällaisessa tiedottamisessa Bluesilla on vielä paljon opittavaa ja siihen ei ainakaan auta se, että toimiston väki tuntuu vaihtuvan joka kesä.. On myös totta, että esim. IFK:n tai Jokereiden kokoisessa lafkassa tällainen sekoilu ei tuntuisi niin pahalta. Jos tuhannesta fanista sata putoaa pois, se ei ole niin paha kuin jos 500 fanista sata putoaa pois..

Itse toivoisin, että tilanne saataisiin ratkaistua ainakin Ahon ja Lehterän kesken ja molemmat pystyisivät keskittymään työhönsä loppukauden ajan. Enhän tiedä, vaikka näin olisi jo tapahtunutkin. Illan matsi kertonee paljon ainakin Ahon osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös