Ahmat - Hokki la 22.02.2003

  • 894
  • 4

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hokki nousi tällä voitolla sitten jo kuudenneksi, kun Sportkin hävisi. Vastaan puolivälierissä kuudenneksi sijoittumalla tulisi joko K-Vantaa tai Kalpa. Jokainen varmasti myös ymmärtää, miksi 7. tai 8. sijoittuminen olisi selvästi huonompi vaihtoehto, Kookoota tai Jukureita ei kukaan haluaisi vastaan vielä puolivälierissä.
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Edit: Heh, ei tuota nyt kahteen kertaan tarvitse olla.
 
Viimeksi muokattu:

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Minä taas KooKoon kannattajana en välttämättä haluaisi Hokkia vastaan puolivälierissä. Kajaanin joukkue on jo pitkään esittänyt aivan huikeita otteita. KooKoon peli taas on viime aikoina yskinyt huolestuttavasti. No, huomennahan joukkueet kohtaavat Kouvolassa.
 

Afan

Jäsen
Ahmakannattajana minä ainakin toivon, että Ahmat pysyy kuuden parhaan joukossa. Jukurit tai KooKoo play offsien ensimmäisellä kierroksella - ei kiitos.

Seurajohto toivoisi vastustajaksi varmaan naapuri Kiekko-Vantaata, minä ottaisin mieluiten KalPan.

Ennen pudotuspelejä Ahmojen pitäisi päästä taas maalinteon makuun. Hokkia vastaan olisi ollut mahdollisuuksia, mutta Pasi Häkkinen kajaanilaisten maalilla oli lähes maaginen.

Yleisömäärä oli valitettavan pieni, 469. Hiihdon MM-kisat ja hiihtolomareissut arvatenkin pienensivät lukemaa. Tom Laaksonen tuomarina järjesteli sentään yleisölle rahojen vastineeksi kuumentuneita tunteita kolmannessa erässä.

Otteluraportista kiinnostuneille: Pasi Häkkinen loisti maalillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös