29.11.2016 Jokerit - Metallurg Magnitogorsk

  • 9 134
  • 97
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämä valmentajan haasto pitäisi säännöissä muuttaa siten, että väärää haastoa seuraisi jäähy. Tämä on kymmenkertainen aikalisä vähintään. Maalihan se.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Nää paitsiohaastot on ihan hanurista.

Joensuun tilanne oli nyt tilanne missä paitsiohaasto on perseen näyttö pelille. Tässä tilanteessa on ok tarkistaa, koska viivan ylitys ja saman tien saadaan maalintekotilanne ja maali. Joku järki vaan pitäisi saada tuohon paitsiohaastoon.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Roolit ei ole jaossa. Ne on otettava.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Zaripov suoraan numeroihin. Voisi noista tuomari tarjoilla muuta kuin käytöskympin uhkaa tilanteesta kysyttäessä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Zaripov suoraan numeroihin. Voisi noista tuomari tarjoilla muuta kuin käytöskympin uhkaa tilanteesta kysyttäessä.

Regin kyllä tiesi, että perässä on kaveri tuomassa taklauksen loppuun, että ollaan siinä ja siinä onko jäähy vai taklattavan vastuu. Onneksi ei ollut betonilaita vastassa niin aivotärähdykseltä todennäköisesti säästyttiin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Regin kyllä tiesi, että perässä on kaveri tuomassa taklauksen loppuun, että ollaan siinä ja siinä onko jäähy vai taklattavan vastuu. Onneksi ei ollut betonilaita vastassa niin aivotärähdykseltä todennäköisesti säästyttiin.

Toki Regin tuossa itse tilanteen aiheutti, mutta lähtökohtaisesti selkään osuvista vihelletään taklattavan vastuusta riippumatta. Ja mulla ei puusilmäisenä fanina ole mitään sitä vastaan, että tässä tilanteessa olisin 2+10 rangaistuksen kannalla. Rehellisyyden nimissä olisin pitänyt tuomaritoimintaa oikeana, jos taklaaja ja taklattava olisivat menneet toisin.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Magnitka ottaa aikalisän, kun vaihtavat maalivahtia. No eipä tuosta voi valittaa, kun aikanaan Tirkkonen harrasti samaa, kun SaPKossa valmensi.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Komea voitto ja tärkeitä pisteitä heti kotiputken ensimmäisestä ottelusta. Pelaaminenkin oli Heleniuksen koomailuja lukuunottamatta ihan hyvää tänään.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
puusilmäisenä fanina ole mitään sitä vastaan, että tässä tilanteessa olisin 2+10 rangaistuksen kannalla. Rehellisyyden nimissä olisin pitänyt tuomaritoimintaa oikeana, jos taklaaja ja taklattava olisivat menneet toisin.

Livessä olin huutamassa jäähyä, mutta olen pitänyt linjaa, että odotan hidastuksen ennenkuin jatkoaikaan puran tuntojani.

TRKEIN ELI VOITTO.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hieno voitto!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Komea voitto ja tärkeitä pisteitä heti kotiputken ensimmäisestä ottelusta. Pelaaminenkin oli Heleniusta lukuunottamatta ihan hyvää tänään.
Mä en tajua miten sä sait tästä Heleniukselle huonon pelin. Yksi helppo, mutta tosi monta kovaa pelastusta. Ei ole oma suosikkini joukkueesta myöskään, mutta kyllä tästä päivästä voi antaa arvosanaksi kiitettävän.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Yksi helppo, mutta tosi monta kovaa pelastusta.

No eka maali oli siinä ja siinä onko helppo. Juuri syöttöhetkellä menetti minun mielestä katsekontaktin kiekkoon (toki maalivahdin toiseksi tärkein tehtävä kiekon edessä olemisen jälkeen on nähdä kiekko), ja sitten olikin sen puoli sekuntia myöhässä laukausesta, minkä kumminkin suoritti kohtuullisen kova maalintekijä. Enemmän antaisin ruoskaa Reginille ja painottomalle pakille, ketkä pelasi liian kaukana pointista eivätkä kerenneet peitolle.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mä en tajua miten sä sait tästä Heleniukselle huonon pelin. Yksi helppo, mutta tosi monta kovaa pelastusta. Ei ole oma suosikkini joukkueesta myöskään, mutta kyllä tästä päivästä voi antaa arvosanaksi kiitettävän.
Se on melkein ihan sama kuinka monta hyvää torjuntaa tulee, jos joka toiseen peliin pitää niitä ilmaisia maaleja antaa vastustajalle. Hyvä ja voittava maalivahti ottaa ne samat hyvät torjunnat ja jättää lahjamaalit antamatta. Ensimmäisenkin maalin olisi parempi maalivahti ottanut, Helenius lähti liikaa höntyilemään Leen valelaukaukseen ja ei kerinnyt sitten yhtään mukaan tuohon Mozyakinin laukaukseen. Toinen maali olikin sitten ihan oma lukunsa, josta ei tarvitse varmaan sen enempää sanoa. Ei sillä, samalla tasolla (tai jopa heikompi) oli onneksi myös Magnitogorskin Samsonov tänään ja sen vuoksi Heleniuksen toilailut eivät maksaneet tänään yhtään pistettä Jokereille.

Ei ole muuten helppo viikko edessä, kun torstaina Idän 5. Traktor vastassa ja sunnuntaina Idän 4. Ufa. 9 pisteen viikko olisi huikea suoritus ja se on tämän voiton myötä myös ihan mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kyllä tämä ja torstainen SKA peli on antanut uskoa. Peli on mennyt selvästi eteenpäin. Itseluottamus selvästi parempi. Vielä kun muutama koomapotilas herää niin lupaavalta näyttää. Kotietuun vaan muutama piste matkaa.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Peli näytti tosi hyvältä ja Jokerit oli kiekollisempi joukkue. Huomasi että pakeille oli terotettu sitä, että pidetään kiekko omilla kun vaihdetaan eikä dumpata sitä joka kerta päätyyn. Myös hyökkäyksiin pakit osallistuivat aiempaa aktiivisemmin. Hieno voitto!
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Lavat ja luistelulinjat alkavat löytymään ja kiekollinen pelaaminen on nopeutunut ihan helvetin paljon. Maalinteko on vaikeaa, mutta onhan toi voittavaa jääkiekkoa muilta osin jo. Hishon oli muuten tänään erinomainen. Kuten koko ketju pl.Salminen joka tuli siihen kolmosessa. Mä en edelleenkään pysty käsittämään miten se on voinut tehdä 50-pojoa kaudessa tossa liigassa. Todella heikkoa ja arkaa kun on vähänkin ahtaampaa, kuten tasakentällisin 99℅ ajasta on.
Loistava voitto!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös