26.7 Pelicans jääharjoitukset ja pelaajatapaaminen

  • 3 622
  • 17

monkey

Jäsen
Tietääkö joku onko sinne tulossa paljon porukkaa? Ajattelin itse lähteä jos vain ehdin! Olisi paljon mukavempaa olla siellä jos siellä olisin monta muutakin! :D
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti monkey
Tietääkö joku onko sinne tulossa paljon porukkaa? Ajattelin itse lähteä jos vain ehdin! Olisi paljon mukavempaa olla siellä jos siellä olisin monta muutakin! :D

Voin sanoa että minä olen paikalla, mutta minä en ole paljon porukkaa vaikka kanssani tulisikin kaveri. Riippuu pitkälti tapahtuman saamasta palstatilasta Etlarissa...tietenkin kyllähän Pelicans-fanien luulisi jonkun verran seuraavan netinkin tiedotteita. Kai siellä enemmän on katsojia kuin keskimäärin rullakiekko-otteluissa, tosin ei sekään ole vielä paljon.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Joukkueen takiahan sinne mennään, eikä yleisömäärän. Itsekin olen käynyt välillä yksin harjoituksia katsomassa, eikä ole juttukaverin puutekaan haitannut. Eiköhän siellä jengiä ole, kun kerran mediaakin on paikalle kutsuttu ja pelkästään Fan clubiinkin kuuluu satoja ihmisiä, joista luulisi kourallisen innokkaita löytyvän. Kaikesta huolimatta mielenkiintoisia pelaajia taas joukkueessa, Kakko, vanhempi Salonen ja maalivahdit etunenässä.
 

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisi mukava tavata sinut RV16 vaikka viimeistään harkkamatseissa. Oisko paha jos päästäisiin vaihtamaan mietteitä "nose to nose".

edit: enkä tarkottanu mitään Neon2 tyyppistä gay- tapaamista.
 
Viimeksi muokattu:

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
No minä ainakin oon tulossa silloin paikalle, toivottavasti sinne tulis paljon ihmisiä.

-All my support to the Pelicans lads-
 

Big mama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ny Rangers,Kärpät ja Mestis-joukkueet
Harjoitukset jatkuvat joukkueella jo perjantaina ja jäälle mennään maanantaina aamusta!
Suomalaisen Jaska loukannut jalkansa kesätreeneissä. Onko jalka parantunut?
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luulisi, että muutoksista tulisi jotain tuonne Pelicansin kotisivuille, jos nyt näin on miten Iso mamma kertoo. Vai onko liian organisoitua tiedottaa tällaisesta pikkuseikasta, no odotellaan.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Dvozak
Luulisi, että muutoksista tulisi jotain tuonne Pelicansin kotisivuille, jos nyt näin on miten Iso mamma kertoo.
Nimenomaan JOS. Eikä sillä sitäpaitsi ole mitään väliä, vaikka joukkue aamuharjoitukset maanantaina ennen tapaamista vetäisikin, jota kyllä epäilen tapahtuman aikaisen alkamisajan takia.
 
Viimeksi muokattu:

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jääajat?

Mihinkäs aikaan Pelicansilla on nuo harjoitukset? Ennen aamujää on alkanut ainakin klo.10, iltajään aikaa en muistakaan. Joten jos joku nuo nykyiset ajat varmasti tietää voisi ilmoitella niistä. Olisi kiva käydä taas vilkaisemassa miltä homma näyttää.

Tänään en harmikseni töiden takia paikalle päässyt. Olisi ollut mukava käydä katsomassa reenit ja vätästä sopat naamariin. Olikos paikalla paljon porukkaa? Entä mitä palaajat ja valmentajat höpisivät?
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Shejbal
Mihinkäs aikaan Pelicansilla on nuo harjoitukset? Ennen aamujää on alkanut ainakin klo.10, iltajään aikaa en muistakaan.
08.30 ja 14.30, eli harvinaisen aikaisin mielestäni, mutta onpahan hyvä syy herätä kesäaamuna aikaisin.
Viestin lähetti Shejbal
Olikos paikalla paljon porukkaa? Entä mitä palaajat ja valmentajat höpisivät?
Eipä mitään erikoista. Joukkue esitteli itsensä nimenhuudolla ja jakoivat nimmarit ja valmentajat kommentoivat perinteiset "hyvältä näyttää ja pikkuhiljaa keskitytään alkavaan kauteen". Yleisöä oli paikalla ehkä n. 200, keittoa en maistanut.
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos en ihan väärin muista, niin ainakin täysin eri temmolla tämän päivän harjoitukset vedettiin kuin viime vuoden vastaavat. Ja samaa mieltä tuntui myös ainakin Heiskanen olevan.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti RV16
08.30 ja 14.30, eli harvinaisen aikaisin mielestäni, mutta onpahan hyvä syy herätä kesäaamuna aikaisin.

Mitä 8.30! No nyt ne todellakin sitten on aamuureenit.=)
Iltapäivän harjoitus taitaa myöskin olla aikaisemmin kuin ennen. Nythän noita saattaa ehtiä katsomaan jopa ennen töihin menoa.

edit. Ilmeisesti myös Juuso Hietanen oli Jesse Saarisen ja Pasi Salosen tavoin nuorten maajoukkueleirillä. Hänestä tuossa Jatkoajan jutussa ei mainittu mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ilmeisesti 8.30 on liian aikaista hallin vahtimestareille, kun eivät ole vaivautuneen avaamaan yhtään ovea josta pääsisi katsomoon. Lämäriin olisi ollut ovi auki, mutta en viitsinyt mennä sinne pyörimään, kun ravintola ei virallisesti ollut edes auki.

Ennen katsomoon on päässyt ilman ongelmia, mutta nyt on ne rautakalteritkin lyöty säppiin siitä käytävän päästä. Hieman kyllä vituttaa.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Shejbal
Ilmeisesti 8.30 on liian aikaista hallin vahtimestareille, kun eivät ole vaivautuneen avaamaan yhtään ovea josta pääsisi katsomoon. Lämäriin olisi ollut ovi auki, mutta en viitsinyt mennä sinne pyörimään, kun ravintola ei virallisesti ollut edes auki.

Ennen katsomoon on päässyt ilman ongelmia, mutta nyt on ne rautakalteritkin lyöty säppiin siitä käytävän päästä. Hieman kyllä vituttaa.
Sama, voi prkl. Ilmeisesti pukukoppikäytävä on ainoa reitti hallin sisälle, mutta en edes viitsinyt yrittää kun näin vaksin paistattelevan päivää ihan oven edessä, ei varmasti olisi sisälle laskenut. Ei väkisellä

EDIT: Hannus muuten käveli suoraan Nick'sin rakennukseen treenien alettua.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös