26.10.2016 HK Vitjaz - Jokerit

  • 7 647
  • 77

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pelimiehen vikaa tuossa Heleniuksen pelissä. Sen verran tylysti veti pelin breikille pudottamalla maskin, että pari kirosanaa pääsisi jos vastaava tapahtuisi toisessa päässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Antti "pakoittaa" Mäkinen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Veikkaan, että Jokerit pelaa pian alivoimalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Antti "pakoitettu" Mäkinen.

Anttila on kyllä surkuhupaisin pelaaja jonka olen ikinä nähnyt pelaavan jääkiekkoa. Näyttää koko ajan olevan aivan hukassa ja jokainen onnistunut suoritus (syöttö, purku, blokki) näyttää aivan hirvittävältä tsägäpompulta...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Hyvä esitys, mutta tehottomuudella annettiin kaverille mahis. Pelitapahtumiin nähden sellanen 4-1 ois ollu hyväksyttävä
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jumanskekka, Jokerit kairasi voiton maltilla!

Alan tulla taikauskoiseksi, en uskaltanut pistää yhtään kommenttia. Aina kun olen jotain viestittänyt, olen jinxannut vähintään rankkaritappion...
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Antti "pakoitettu" Mäkinen.

Anttila on kyllä surkuhupaisin pelaaja jonka olen ikinä nähnyt pelaavan jääkiekkoa. Näyttää koko ajan olevan aivan hukassa ja jokainen onnistunut suoritus (syöttö, purku, blokki) näyttää aivan hirvittävältä tsägäpompulta...

Ei kai sillä mitään väliä vaikka tekisi ne maalit perseellään... Tulosurheilua.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Hieno, kliininen vieraspeli. Voittomaali räkäisellä rannelaukauksella pakin jaloista(?) sisään ja sitten hyvää puolustamista loppuun asti. Maaleja olisi voinut olla enemmänkin, mutta kelpaahan tämäkin.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Ihan hyvä vieraspeli ja voittokin tuli. Jäänyt pari peliä katsomatta huonojen hermojen takia yhdistettynä ajan puutteeseen. Yleensähän minulla ja Jokereille on semmoinen sanaton sopimus, että kun minä katson matsin, niin Jokerit pelaa pelin ilman kunnollisia maalipaikkoja ja viettäen 80 % pelistä omalla alueella. Tänään oli kuitenkin poikkeus ja muistutus siitä, että jääkiekon katsominen voi olla myös kiva tapa viettää iltaa.
 

faro

Jäsen
Samoin Wirtasella. Oikeastaan ihme ettei tuosta tullut koukkujäähyä kun pelin tilanne on mikä on.
Minusta siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Enemmän olisin ollut ihmeissään, mikäli noista olisi vihelletty jäähyt, sillä ottelun ratkaisuhetkillä viheltämisen kynnys on toisinaan aika korkea.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei kai sillä mitään väliä vaikka tekisi ne maalit perseellään... Tulosurheilua.
Nojoo. Mennee samaan kastiin näiden "...pelitapahtumiin nähden tämän olisi kuulunut päättyä..." -kommenttien kanssa. Anttila tekee joka matsissa ison nipun pieniä ja isoja tyhmiä tekoja mutta suurimmalta osalta ne menevät ohi etenkin kun voittomaali merkitään tämän nimiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minusta siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Enemmän olisin ollut ihmeissään, mikäli noista olisi vihelletty jäähyt, sillä ottelun ratkaisuhetkillä viheltämisen kynnys on toisinaan aika korkea.
Kenties mun käsitys venäläisestä tuomaroinnista painoi tuossa. Tosin ei syyttä: jäähyjä on jaeltu viime minuuteilla menneillä kausilla.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Anttila on syystäkin silmätikkuna, mutta kyllä se aina hymyilyttää kun Mörkö nostaa 3 metriset kätensä kohti kattoa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Anttilan viimeiset 6 peliä 2+4. Nyt äkkiä pitkä jatkosopimus ettei änäri tai Rotta vie :)
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nojoo. Mennee samaan kastiin näiden "...pelitapahtumiin nähden tämän olisi kuulunut päättyä..." -kommenttien kanssa. Anttila tekee joka matsissa ison nipun pieniä ja isoja tyhmiä tekoja mutta suurimmalta osalta ne menevät ohi etenkin kun voittomaali merkitään tämän nimiin.

Odotusarvo Anttilalla ennen kautta lähellä "nollaa". Illasta toiseen yrittää ja tekee tulostakin.

Kyllä pitää joku toinen syntipukki löytää jos nyt voittopelin jälkeen on pakko.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllä pitää joku toinen syntipukki löytää jos nyt voittopelin jälkeen on pakko.
Syntipukki on väärä sana koska peli voitettiin. Mä annan mieluusti plussaa Anttilan tuurille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös