2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 9 342
  • 419
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • 2B1B688C-0C13-4E75-BCDB-DF09114B8719.jpeg
    2B1B688C-0C13-4E75-BCDB-DF09114B8719.jpeg
    21 KB · kertaa luettu: 49
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • 15D090D9-D557-4072-921A-D9E96FE555FB.jpeg
    15D090D9-D557-4072-921A-D9E96FE555FB.jpeg
    70,2 KB · kertaa luettu: 33

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää meen Loirin kanssa juhlasikareille. Oli sevverra tiukka taisto!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Patarouva kun on fiksu niin saa haasteellisen extran. Mainitse 3 pelaajaa jotka ovat edustaneet Lukkoa sen jälkeen kun ovat pelanneet Tapparassa.
Herra mun jee. Pahaa aavistamatta heräät aamuun ja tällainen kysymys on tyrkätty.

Heti tuli mieleen Sebastian Repo oikeudenkäyntinsä takia. Sitten mietin, että Joonas Järvinen on niin paljon kiertänyt, että kurkataan seurat ja oli siellä Tapparakin. ”Vanhoilta ajoilta” tuli mieleen Mikko Peltola.

Tuli mulle heti mieleen yksi porilainen hyökkääjä joka pelasi liigassa ensin Ässissä ja siirtyi sitten Lukkoon ja sieltä ulkomaille ja sieltä Tapparaan palatakseen vielä Ässiin. Siinä pieni pähkinä aamuun.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tuli mulle heti mieleen yksi porilainen hyökkääjä joka pelasi liigassa ensin Ässissä ja siirtyi sitten Lukkoon ja sieltä ulkomaille ja sieltä Tapparaan palatakseen vielä Ässiin. Siinä pieni pähkinä aamuun.
Oho, olisin äkkiseltään veikannut Aarrearkku-Markku tahi Patu, mutta ei näköjään kumpikaan. Tätä en jaksa nyt tarkistaa, mutta olisiko Virkkus-Teme?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Piti googlettaa ekaksi Rauli Raitasen nimi kun se kävi mielessä, samalla tuli vastaan
Harri Lönnberg
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Peksan kysymykseen mietin Arkiomaata ekana, mutta päätin tyhjentää toisen pöydän niin jätin noita miettimättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös