”Touch And Go takaisin” –adressi

  • 17 581
  • 131

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
En ole pahemmin perehtynyt, mutta haluan olla avuksi ja annan myös ääneni.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Miten on ? Soiko T&G sisääntulobiisinä nytten ?? Vai onko mulla mennyt joku kirjoitus ohi ?
En ole vielä ehtinyt kattilassa käydä mutta eiköhän tuo 3 h ajomatka ole pian edessä. Ehkä jo huomenna ?!!??
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Bruins
Miten on ? Soiko T&G sisääntulobiisinä nytten ?? Vai onko mulla mennyt joku kirjoitus ohi ?
En ole vielä ehtinyt kattilassa käydä mutta eiköhän tuo 3 h ajomatka ole pian edessä. Ehkä jo huomenna ?!!??

Soihan se, mutta se alkaa aivan väärästä kohtaa (alusta)! Sen tarvisi ehdottomasti alkaa jostakin räväkästä kohtaa, kun pelaajat saapuvat jäälle..
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti KARHU III
Soihan se, mutta se alkaa aivan väärästä kohtaa (alusta)! Sen tarvisi ehdottomasti alkaa jostakin räväkästä kohtaa, kun pelaajat saapuvat jäälle..

Juuri näin. Eli pikkuhiomista siihen hommaan. Kai tähän samaan ketjuun voi vielä ihmetellä miksei Patasydän soi hallilla usein ja kovaa? Vai olenko niin keskittynyt peleihin etten huomaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Itsekin olen ihmetellyt samaa. Ainakin voitto-otteluiden jälkeen voisi laittaa Patasydämen soimaan.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
...lisättäkööt vielä, että se "The eye of the Tiger" soi laittoman usein...

Patasydän vain soimaan. Pääsisi seisomakatsomokin laulutuulelle.. (oi ässät on...)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Ernesto Peli
ihmetellä miksei Patasydän soi hallilla usein ja kovaa?


Mainitsin tästä samalla, kun vein adressia eteenpäin. Tosin Patasydämen kanssa ei olla menty eteenpäin, joten seuraavaksi siitä adressi, heh?

Samalla pyysin Nielikäiselle "omaa" jäähybiisiä, mutta se ei ole ollut tarpeen, kun The Pasista on tullut jääkiekkoilija.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös