Žiga Jeglič Ässiin

  • 32 965
  • 67

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Olin silloin oikeassa. Pekka Virran Ässien neloskentän laituri Ziga Jeglic pelaa nyt puoli vuotta myöhemmin KHL:ssä ja tienaa aivan takuulla 200-300 kEUR.


No ei varmasti tienaa. Slovan toimii KHL:n toiseksi pienimmällä budjetilla, noin 4 miljoonaa. Tämä ei juuri eroa liigan kärkipään joukkueiden budjeteista, joten nelosketjun laituri ei tienaa tuollaisia summia.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jahas maisterit, on aika palauttaa mieliin Slovenian lahja Porilaiselle kiekkokulttuurille. Sanoin Jeglicin lähdön jälkeen seuraavaa:

Olin silloin oikeassa. Pekka Virran Ässien neloskentän laituri Ziga Jeglic pelaa nyt puoli vuotta myöhemmin KHL:ssä ja tienaa aivan takuulla 200-300 kEUR.

Et sanonut noin Jeglicin lähtiessä Porista, vaan joskus Olympialaisten aikaan. Ja Jeglicin Porista poistumisesta tulee juuri kuluneeksi vuosi, ei puoli vuotta.

Jeglic ei varmasti tienaa 200-300k€! Bratislavan pelaajabudjetilla pelaajien keskipalkka on jotain 130-150k€, ja Jeglic on taatusti joukkueen palkkahaitarin alapäässä. Nykyinen sopimus tuskin on edes 100k€.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
No ei varmasti tienaa. Slovan toimii KHL:n toiseksi pienimmällä budjetilla, noin 4 miljoonaa. ...nelosketjun laituri ei tienaa tuollaisia summia.

Todista väitteesi.

Et sanonut noin Jeglicin lähtiessä Porista, vaan joskus Olympialaisten aikaan. Ja Jeglicin Porista poistumisesta tulee juuri kuluneeksi vuosi, ei puoli vuotta.

Jeglic ei varmasti tienaa 200-300k€! Bratislavan pelaajabudjetilla pelaajien keskipalkka on jotain 130-150k€, ja Jeglic on taatusti joukkueen palkkahaitarin alapäässä. Nykyinen sopimus tuskin on edes 100k€.

Totta, siitä lähdöstä on jo kulunut... 10 kuukautta?

Et silti varmaan edes itse usko väittämääsi, jonka mukaan KHL:ssä puolipistettä per ottelu tasoiset laiturit maksavat alle 100k€ kaudessa? Höpön pöppöä, sanoo Esteri.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Todista väitteesi.
...

Ottaen huomioon, että Slovanin budjetti tosiaan on lähes liigatasoa, niin on kyllä aika kaukaa haettua, että Sialle maksettaisiin 200-300k...melkeinpä sanoisin, että sinun pitää todistaa väitteesi, että Jeglic kuuluu joukkueen hyvin ansaitsevaan pelaajistoon, eikä toisin päin.

Toki käteen Jeglicille jää varmasti ihan mukavasti, enemmän kuin mitä Suomessa olisi missään saanut.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KHL:ssä pelatessaan Jeglic on kuitenkin erinomaisessa näyttöikkunassa tulevia kausia ajatellen ja seuraava sopimus voikin olla jo rahakkaampi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Todista väitteesi...

....Et silti varmaan edes itse usko väittämääsi, jonka mukaan KHL:ssä puolipistettä per ottelu tasoiset laiturit maksavat alle 100k€ kaudessa? Höpön pöppöä, sanoo Esteri.


Yleensä väitteen esittäjällä on todistus velvollisuus, mutta sinulle on nyt täällä vastattu, eikä minulla ole niihin paljoa lisättävää.


Jeglic on tehnyt sopimuksen Slovaniin nelosketjun hyökkääjänä, se että hän on onnistunut tällä kaudella vaikuttaa vasta tuleviin sopimuksiin. Väitteesi että, kaksi Venäjää vastaan tehtyä maalia olisi nostanut Jeglicin ykköskorin pelaajaksi, ei pidä paikkaansa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Oli tienesti nyt mitä tahansa, kuten yllä on todettu, kelpo esitykset mahdollistavat jatkossa hyvät ansiotkin. Muistetaan ässäajoista kuitenkin yksi juttu, nimittäin Jeglic halusi itsekin lähteä nimenomaan valmistautumaan olympialaisiin. Maanmies ja ketjukaveri Sabolic oli jo siellä, minne Jeglic meni.

Ei se mikään ykköskorin jäbä ollut, mutta luultavasti sitä olisi katseltu pidempäänkin Porissa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mietin kauan, jaksaako sitä sotkea näppejä tähän taas. Yllä eritelty aika hyvin asiat omasta mielestäni. Mites muuten Slovan Bratislavan tulevaisuus. Kauheasti en ole seurannut, mutta eikös tämän vuoden puolella ihan ollut jotain talousvaikeuksia? Yli puolella joukkueestakin loppuu sopimus tähän kauteen (mm. kaikki pakit), siinä tarttis varmaan poikien kanssa vähän jatkoja alkaa sorvailemaan. Tietysti ns. "omat pojat" jäävät varmasti helposti joukkueeseen, jos säilyy KHL:ssä mukana. Eli ei siellä Venäjälläkään vissiin ole ihan varaa törsätä, jollei sitä rahaa ole.

Zigalle tämä on selvästi vain välietappi ja haluaa eteenpäin. Hyvät tehot iskenyt kolmos ketjusta, mutta ne tulevat näkymään seuraavan sopimuksen palkkiona.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Yleensä väitteen esittäjällä on todistus velvollisuus, mutta sinulle on nyt täällä vastattu, eikä minulla ole niihin paljoa lisättävää...

Kannattaako olla jääräpäisesti silmät ummessa kulkeva perusporilainen, vai kerran avata silmänsä ja uskoa kun joku sanoo, että maailmalla ihan oikeasti tunnetaan eri tavat kuin Torikahvilan pullatiskillä. Jaksat hokea kaikista asioista, joista olet eri mieltä, -Ei pidä paikkaansa... -Ei kyllä ole... -Ei varmasti ole...
Minä olen esittänyt perustelut kaikille väitteilleni koskien Jegliciä. Voit lukea ne tuolta alkuperäisestä ketjusta.

Jeglic on tehnyt sopimuksen Slovaniin nelosketjun hyökkääjänä, se että hän on onnistunut tällä kaudella vaikuttaa vasta tuleviin sopimuksiin...

Tietääkseni Jegla pelaa kakkosessa ja on joukkueensa 4. paras pistemies. Mihin rooliin hän sopimuksen teki, voimme vain arvailla, mutta tuskin häntä puolustavaan rooliin on ajateltu ja maalintekijöille yleensä maksetaan vähän paremmin, kuten hyvin tiedät.

Kuten ehkä myös tiedät, eivät kaikki pelaajien palkkiot ulkomaisissa seuroissa kulje seuran oman kassan kautta. Ja jos miehen tunnet, niin varmaan myös tiedät, että Jegla on hiljattain hankkinut uuden Porschen? Ei taida äijän palkka ihan kokonaan rasittaa Slovanin budjettia.

...Väitteesi että, kaksi Venäjää vastaan tehtyä maalia olisi nostanut Jeglicin ykköskorin pelaajaksi, ei pidä paikkaansa.

Taas tämä kuuluisa "ei pidä paikkaansa" ilman mitään perusteluja. Eiköhän se niistä kahdesta maalista Jeglicin nousu kohti parempia ansioita ole alkanut. Pojalla kävi Joulu, kun pääsi pienen maan edustajana Olympialaisten näyteikkunaan esittelemään mihin pystyy ja lisäksi vielä onnistui iskemään ne maalit Venäjää vastaan.

Vai väitätkö tosissasi, että potkut Ässistä ja kevät DELliä olivat ne meriitit, jolla KHL-sopimus aukesi? Ei tarvitse enää vastata. Annetaan olla. Olet oikeassa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tietääkseni Jegla pelaa kakkosessa ja on joukkueensa 4. paras pistemies.
Mun tietääkseni kylläkin vetänyt viimiset 5 matsia kolmosessa. Tainnut vetää koko kauden.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen esittänyt perustelut kaikille väitteilleni koskien Jegliciä. Voit lukea ne tuolta alkuperäisestä ketjusta.

Mistä ketjusta? Voitko laittaa nämä perustelut tänne, olisi kiinnostavaa lukea niitä.

Väitit, että Jeglic tienaa tällä kaudell 200 - 300k€. Tätä en ihan heti itsekään usko, mutta mikäli väitteellesi löytyy jotain perusteita/todisteita, niin anna tulla.

Todistustaakka on aina väitteen esittäjällä. Tietenkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

passenger

Jäsen
Tilastojen mukaan Jeglic on tosiaan joukkueensa neljänneksi paras pistemies, tehoin 4+8, otteluita pelattuna 24. Jeglic on tehnyt maaleistaan kolme tasakentällisin ja yhden alivoimalla. Jeglicin tehot ovat erittäin hyvät, sillä hän on saanut jääaikaa hyökkääjistä vasta yhdeksänneksi eniten, keskimäärin 14.12 minuuttia per ottelu.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jahas maisterit, on aika palauttaa mieliin Slovenian lahja Porilaiselle kiekkokulttuurille. Sanoin Jeglicin lähdön jälkeen seuraavaa:



Vastauksia sain useilta ystävällisiltä kanssafanittajilta hieman tähän malliin:

Kun nyt olit minuakin lainannut lällättelyviestissäsi, niin viitsisitkö avata miksi kuvittelet olleesi oikeassa ja Jeglicin tienaavan 200-300k? Tulevaisuudessa tuo on toki mahdollista, mutta tällä hetkellä täyttä harhaluuloa.
Tarpeeksi kun sohii osuu joskus oikeaan, vaikkei tässä vielä niin tapahtunutkaan. Toisaalta tulee myös niitä toisen ääripään suorituksia, joita sitten joku muu nostelee esille.

Miten jpku voi ajaa bussilla Lappeemrantaan häviämään...

Saatanan tyhmät.

Kivi ul0s.

Tässä yksi malliksi.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Vai väitätkö tosissasi, että potkut Ässistä ja kevät DELliä olivat ne meriitit, jolla KHL-sopimus aukesi? Ei tarvitse enää vastata. Annetaan olla. Olet oikeassa.

Minulta ei kysytty, mutta edelleen kuten jo silloin aiemmin faktat ovat hukassa. Jeglic ei saanut potkuja Ässistä. Kun kerran minutkin mainittiin, niin korjaa jos olen väärässä;

Olympialaisten aikaan Jeglic tekaisi kaksi kassia. Ilmestyit riekkumaan että ei olisi kannattanut potkia pois kun markkina-arvo nousi etc. etc. Jeglicin sopimus purettiin muistaakseni joulukuun puolivälissä. Olisi siis pitänyt roikuttaa ulkomaanapua joukkueessa kuukausia mahdollisen "arvonnousun" toivossa? Pelaajaa joka itse oli aloitteen tekijänä sopimuksen purkamisessa ja josta ei ollut merkittävää edgeä joukkueelle.

Tuosta raha-asiasta on kirjoitettu jo kaikki olennainen, joten ihan vielä ei allekirjoittaneelle aukea lällättelyn kompetenssi.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Jegliciin en enää palaa, se tuli selväksi jo tuolla aiemmin.

Toisaalta tulee myös niitä toisen ääripään suorituksia, joita sitten joku muu nostelee esille. Tässä yksi malliksi.
Olenko kirjoittanut tuon? Ihan hirveästi virheitä. Saipa oli silloin liigan hännillä, joten asiasisällön kuittaan edelleen. Onneksi Kivi ei vaatimustani lukenut. Olisivat jääneet torijuhlat pitämättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös