Ässien kausiveikkaus 2005–2006 – infoketju

  • 10 817
  • 83

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onnea voittajalle, ja kiitokset jälleen Hra Punajuurelle vaivannäöstä. Syksyllä toivottavasti taas uudelleen. Ensi kaudella voitan vaikeuksitta ainakin The Rockin, jonka käyrä näköjään muutenkin sojottaa vastustamattomasti alaspäin.
 

The Rock

Jäsen
Pata kirjoitti:
Uskallan kuitenkin ottaa haasteen nälkäisenä vastaan. Todennäköisesti spedepesosen tuuri on ammennettu loppuun ja saamme kauden aikana ihmetellä herran itkuraivareita, kun asiantuntijoita ja amatöörejä menee ohi oikealta ja vasemmalta, alta ja päältä.

Minulle The Rock ei näköjään uskaltanut tappion pelossaan asettaa mitään panosta. Asetan sen siis itse. Tappion tullessa The Rock on velvoitettu saapumaan ensi vuoden Ässät-kesäjuhlaan. Voittaessaan hän saa luvan piilotella yhä kolossaan, jonne lupaan lähettää vaikkapa pullon kosanderia tuttipullosta imettäväksi.

Pistänkö yyveellä osoitteen tulemaan vai ketä, että voit lähettää minulle sen lupaamasi pullon kossua tuttipullosta imettäväksi? Ja korostan, se kossu tulee olla 0,5 litran tuttipullossa. Eiköhän sulta niitä kaapista löydy aikamoinen läjä, että voit mulle yhden omista antaa.

Jälleen yli sadan (100) pisteen ero tähän PK:n casanovaan. Kyllä tuntuu hyvälle, aijaijai. Jälleen nähtiin ketä o ketä, kun ammattilaiset taistelevat paremmuudestaan. Roki 2 - 0 Pata. Khyl, Pata ei paina...

Onnittelut Näkkärille ja Jakkaralle. Voititte minut tällä erää, mutta ensi kaudella otan taas omani pois.

ps. JPM, sä sitten jäit sinne peilin eteen laittelemaan hinurilettiä kuntoon ja unohdit ensimmäisen osan jälkeen tämän leikin vai ketä?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
The Rock kirjoitti:
Jälleen nähtiin ketä o ketä, kun ammattilaiset taistelevat paremmuudestaan.

Juurikin näin pääsi käymään. Poika tuli oikeaan osoitteeseen ja näköjään pieni palkinnon poikanenkin odottaa ensi kaudella, hienoa! Eiköhän tämä taas hiljennä muutaman jääkiekkoasioissa meikäläiselle hanttiin laittavan amatöörin suut.

Kiitos onnitteluista.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näkkäri kirjoitti:
Eiköhän tämä taas hiljennä muutaman jääkiekkoasioissa meikäläiselle hanttiin laittavan amatöörin suut.

Onnea vaan.

Tämä amatööri on pikkasen eri mieltä Uusikartanosta kuin mitä Lukko-osiossa kirjoitit.
 

Jakkara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi perkele, menipä tiukaksi ja tunnustan tappioni Näkkärille. Onnittelut!
Hopee ei oo häpee.

Tämä kausi on kyllä mennyt SM-liigan osalta monessa paikassa aika tuubiin, viinapulloja tulee Liigapörsin kimpasta, vedoista Ässien menestyksen suhteen ja vedonlyönnissä SM-liigan kohteiden palautusprosentti runkosarjan jälkeen n.125 %.

Joten kai sitä jotakin jostakin tietää ja mikäs sen mukavampaa kun lajina on jääkiekko ja erikoistuntemuksena Porin Ässät.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onnittelut voittajille ja muille mussukoille!

Pudotuspeleistä omat veikkaukset, ketä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös