Ässähuhut ja mutut

  • 6 031 883
  • 28 897

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Hyvä tietenkin että näin aikaisin on käytännössä koko joukkue valmis, kunhan nyt vaan olisi mahdollisimman hyvin scoutattuja ja laadukkaita äijiä tulossa
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
AHL:stä tulossa laituri. Kanukki tai jenkki. Muuta kerrottavaa ei toistaiseksi äijästä ole.

Noni. Ny o sit jo sena ja laituri kiinni. Hyvähyvä.

Hetkinen.. eli nyt siis eilen ilmoitettiin, että sentteri on varma ja nimikin haarukoitiin täällä jo ihan muutamaan vaihtoehtoon. Ja nyt sitten myös laituri on tulossa? Tämähän olisi oikein hieno juttu, joukkue olisi kerrankin käytännössä "valmis" jo ennen lomia..

Mahtavaa, innolla odotamme julkistuksia
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Insamin kohtalo varmaan julkaistaan samaan aikaan, kuin uusien pelaajien sopimukset.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
AHL:stä tulossa laituri. Kanukki tai jenkki. Muuta kerrottavaa ei toistaiseksi äijästä ole.

Itse en tätä osta. Ainakaan mitään tähän viittaavaa ei ole korviin kantautunut. Nimiä on pyörinyt "pöydällä", mut tietääkseni mitään liikkeitä ei viime aikoina ollut. Tai sitten on tapahtunut todella nopeasti.

Toki olen mielelläni väärässä, jos sieltä kerralla kaksi puuttuvaa palasta tuotetaan.

Ja todennäköisesti tuo veikkauksesi tosiaan osuu, mutta millä aikavälillä on toinen juttu :)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
AHL:stä tulossa laituri. Kanukki tai jenkki. Muuta kerrottavaa ei toistaiseksi äijästä ole.

Oliko tämä se AHL:n kaveri (McRae pystyy pelaamaan laidassakin) vai onko joku toinen tulossa lähipäivinä?
 

passenger

Jäsen
Kuulemani mukaan aika erikoista on tämä joukkueen kokoamispolitiikka. McRaen tilalle on tarjolla ollut huomattavasti kovempia tilastoja AHL:ssa tahkonneita kavereita, mutta eivät ole viime kädessä kelvanneet Aholle. McRae oli siis sysipaskan Hartfordin kahdenneksitoista paras pistemies!

Treeneissä vetää tällä hetkellä myös ilmeisesti Matushkinin velipoika. Insamin kanssa ollaan tekemässä jatkoa. Leveyttä ei ole yhtään, ja try-outille olisi tulossa lupaava pelaaja lähes omakustanteisesti, ei kelpaa. Pakistoonkin on ollut tarjolla ainakin itselleni lähtökohtaisesti Bloodia selvästi parempi vaihtoehto, ja vielä halvemmalla. Ihmettelen suuresti, mutta toki tuolla on aina mukana paljon muutakin, mitä huhut eivät kerro. Toivottavasti tässä rakennuksessa on takana joku suuri visio...
 

Kafrom

Jäsen
Pakistoonkin on ollut tarjolla ainakin itselleni lähtökohtaisesti Bloodia selvästi parempi vaihtoehto, ja vielä halvemmalla.
Tämä kiinnostaa eniten, kuka siellä oli tarjolla?

Mutta eiköhän näissä "sivuuttamisissa" ole joku syy aina taustalla, luotan että joukkueen johto osaa tehdä oikeat päätökset.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kuulemani mukaan aika erikoista on tämä joukkueen kokoamispolitiikka. McRaen tilalle on tarjolla ollut huomattavasti kovempia tilastoja AHL:ssa tahkonneita kavereita, mutta eivät ole viime kädessä kelvanneet Aholle. McRae oli siis sysipaskan Hartfordin kahdenneksitoista paras pistemies!

Tämähän on kuin heittäisi @korkki :lisen bensaa nuotioon...*hymiö*
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakistoonkin on ollut tarjolla ainakin itselleni lähtökohtaisesti Bloodia selvästi parempi vaihtoehto, ja vielä halvemmalla. Ihmettelen suuresti, mutta toki tuolla on aina mukana paljon muutakin, mitä huhut eivät kerro. Toivottavasti tässä rakennuksessa on takana joku suuri visio...

Aho lienee salaliitossa Ässiä vastaan ja oikeasti eteläisen pikkukaupungin palveluksessa. Tarkoituksena on ajaa Ässät konkurssiin mahdollisimman pikaisesti ja hankkia nyt aluksi huonoja pelaajia.

Bloodia SELVÄSTI parempi vaihtoehto ja halvemmalla, mutta ei haluttu ottaa. Näin se on.

No onneksi on syyt selvillä, jos lokakuussa kynnetään syvissä vesissä.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen julkistettu soppari Asplövenin. Tulevaisuuden kannalta silti kiinnostava nimi, ehkä vuoden päästä. Nyt ei edustukseen olisi enää tilaa ollut ja A junnuja prempi vaihtoehto kyllä tuo allsvenskan.

Mitä meinaat: Paljonko luulet 1.divarin eli Ruotsin kolmanneksi korkeimman sarjatason joukkueen sopparin painavan, jos jonkun maan pääsarjajoukkue miehen haluaisi? Hyvä pojalle, että saa kesällä treenata liigajoukkueen kanssa.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Aho lienee salaliitossa Ässiä vastaan ja oikeasti eteläisen pikkukaupungin palveluksessa. Tarkoituksena on ajaa Ässät konkurssiin mahdollisimman pikaisesti ja hankkia nyt aluksi huonoja pelaajia.

Bloodia SELVÄSTI parempi vaihtoehto ja halvemmalla, mutta ei haluttu ottaa. Näin se on.

No onneksi on syyt selvillä, jos lokakuussa kynnetään syvissä vesissä.

Varmasti tässä viitattiin jonkinlaiseen näkemyseroon valmennuksen ja urheilujohdon näkemyksissä ja Aho on ajanut tahtonsa läpi. Jos siellä on korpin mielestä ollut ominaisuuksiltaan parempia vaihtoehtoja, mutta aho tahtoo tietystä muotista valettuja pelitavan toteuttajia. Itse olen sen suuntaista kuullut, että Aho ei hirveästi anna sijaa tai arvoa muiden panokselle vaan asiat tehdään hänen näkemyksensä mukaan ja muut joukkueessa ovat kärjistetysti kahvinkeittäjiä ja videovalmentajia.

Edit. Niin ja tuossahan kirjoittaja selvästi ilmaisi, että hänen omasta mielestään parempi.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Varmasti tässä viitattiin jonkinlaiseen näkemyseroon valmennuksen ja urheilujohdon näkemyksissä ja Aho on ajanut tahtonsa läpi. Jos siellä on korpin mielestä ollut ominaisuuksiltaan parempia vaihtoehtoja, mutta aho tahtoo tietystä muotista valettuja pelitavan toteuttajia. Itse olen sen suuntaista kuullut, että Aho ei hirveästi anna sijaa tai arvoa muiden panokselle vaan asiat tehdään hänen näkemyksensä mukaan ja muut joukkueessa ovat kärjistetysti kahvinkeittäjiä ja videovalmentajia.

Edit. Niin ja tuossahan kirjoittaja selvästi ilmaisi, että hänen omasta mielestään parempi.

Tässä kirjoituksessa on koko totuus tämän hetken Ässissä. Sieltä voitaisiin säästää noin 250 -300 kiloa pelaajiin, kun Jykä hoitaa kolmen valmentajan sekä utj-tontin tai vaihtoehtoisesti Jykälle pitäisi maksaa roolinsa mukaista palkkaa. Korppia on turha kauden jälkeen palkita tai vetää vessasta alas. Jykä vastaa kaikesta. Uskon, että uutta valmentajaa pukkaa ensi kaudeksi. En siis itse ole Jykää kenkimässä. Taas alkaa uusi aikakausi ja se voi alkaa jopa Kotkaniemellä.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jahas, kenkää ketjua vaan pystyyn! Mites olisi, kyseltäiskös Rockya takaisin, silloinhan kaikki oli harmoniassa. Ei puhuttu jaskaa selän takana, eikä kauden jälkeen, kun ei saanutkaan luvattuja pelimiehiä jne, jne.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Jahas, kenkää ketjua vaan pystyyn! Mites olisi, kyseltäiskös Rockya takaisin, silloinhan kaikki oli harmoniassa. Ei puhuttu jaskaa selän takana, eikä kauden jälkeen, kun ei saanutkaan luvattuja pelimiehiä jne, jne.

Minä en ainakaan todellakaan kaipaa Rockya takaisin. Aho varmasti repii ainakin lähelle maksimit materiaalista ja tuloksellisesti Ässien kokoiselle seuralle hyvällä tasolla. Sen mitä olen toimintatavoista kuullut, kirjoitin ylle. Pelityyli ei omaan makuuni ole, mutta kaikille omansa ja kuten sanoin tuloksellisesti mennään varmastikin vähintään tyydyttävällä tasolla.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos Aho saa kenkää kauden aikana tai sen jälkeen, onko markkinoilla tilalle muita valmentajia kuin Rautakallio?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Rautakallio ei kylläkään ole enää mitenkään saatavissa "tilalle". Tai näin ainakin itse veikkaan.
Ajattelin vaan kun tilalle ei osata luetella ketään muuta.
Et tainnut katsoa äsken Tulosruutua? :D

Törmänen.
Yövuorossa joutuu työtön hitsari olemaan, mut nää on näitä.

Siinä voisi olla oiva vaihtoehto, jos suostuu maakuntiin lähtemään.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nää on todella luotettavia kommentteja, nämä "olen kuullut, että Aho sitä ja Aho tätä". Ala-asteella nämä menivät lähes kaikille läpi, täällä aikuisten keskustelupalstalla nuo negailut osuvat vain muutamaan Ahoa vihaavaan nimimerkkiin.
Mä muuten olen kuullut, että Aho ei olisi halunnut enää yhtään selänpesijää saunavuorolleen, koska pesuhuoneessa on niin ahdasta, mutta tästä huolimatta Eeva ja Jari päättivät silti ostaa Colin Mcraen.
No mutta asiaan, meillä on edelleen yksi Liigan parhaista valmentajista, joka onneksi kokoaa Ässien joukkueen, eikä suinkaan mitkään katkeroituneet fanipojat, jotka eivät ymmärrä vttuakaan koko pelistä.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Nää on todella luotettavia kommentteja, nämä "olen kuullut, että Aho sitä ja Aho tätä". Ala-asteella nämä menivät lähes kaikille läpi, täällä aikuisten keskustelupalstalla nuo negailut osuvat vain muutamaan Ahoa vihaavaan nimimerkkiin.
Mä muuten olen kuullut, että Aho ei olisi halunnut enää yhtään selänpesijää saunavuorolleen, koska pesuhuoneessa on niin ahdasta, mutta tästä huolimatta Eeva ja Jari päättivät silti ostaa Colin Mcraen.
No mutta asiaan, meillä on edelleen yksi Liigan parhaista valmentajista, joka onneksi kokoaa Ässien joukkueen, eikä suinkaan mitkään katkeroituneet fanipojat, jotka eivät ymmärrä vttuakaan koko pelistä.

Hienoa, että palstalle on saatu uusi pyhä lehmä.

Viestejä lukiessa ei varmasti jää kenellekään epäselväksi kenen ymmärrys ja ulosanti on jämähtänyt sinne ala-aste tasolle.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienoa, että palstalle on saatu uusi pyhä lehmä.

Viestejä lukiessa ei varmasti jää kenellekään epäselväksi kenen ymmärrys ja ulosanti on jämähtänyt sinne ala-aste tasolle.
Hah hah haah. Osuiko? Mielestäni Ässissä on loistava tekemisen meininki, jossa Aho ja Korpisalo tekevät yhteistyötä saadakseen mahdollisimman hyvin menestyvän joukkueen kasaan. Mitäs mieltä sinä, onko Ässät hyvä enää missään sinun varttuneessa mielessäsi?
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Hienoa, että palstalle on saatu uusi pyhä lehmä.

Viestejä lukiessa ei varmasti jää kenellekään epäselväksi kenen ymmärrys ja ulosanti on jämähtänyt sinne ala-aste tasolle.

Älä tartu näihin heittoihin. Jotkut asioista tietää ja sekös toisia sapettaa. Henkilökohtaisella tasolla hymyilyttää vain sisäänpäin monta kertaa, mutta toiset ovat uskossaan sokeita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös