Ässähuhut ja mutut

  • 5 923 940
  • 28 278

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Nyt näyttää tulevan sellainen kaveri Ässiin toisesta liigaseurasta, että minä ja moni muu kovemman pelin ystävä innostuu heti.
Ostan kyllä kausikortin.
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Nyt näyttää tulevan sellainen kaveri Ässiin toisesta liigaseurasta, että minä ja moni muu kovemman pelin ystävä innostuu heti.
Ostan kyllä kausikortin.
Omaa mutua vai tietoa?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En viitsi pilata Ässien yllätystä nimellä, mutta tietoa on takana. Moni kyllä innostuu.

No ei siellä montaa kovaa pelaavaa Liigapelaajaa ole vapaana. Toivottavasti et hassuttele Lambergilla joka oli yleisesti tiedossa.
 

Bay

Jäsen
No jos on Blood niin minun kausarini jää ostamatta. 6 + Matushkin on tämän hetkinen pakkitilanne eli nyt sinne tarvitaan joku oikeasti hyödyllinen pelaaja eikä jotain vatipäätä joka hakkaa omia jos ei vastustajia jäältä löydy. Veikataan D'Amigo, kuusi kirjainta tuossa taitaa olla.
 

JohnDorian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Winnipeg Jets
Nyt näyttää tulevan sellainen kaveri Ässiin toisesta liigaseurasta, että minä ja moni muu kovemman pelin ystävä innostuu heti.
Ostan kyllä kausikortin.

Nopeasti selasin eliteprospectista Liigan vapaat agentit, jotka täyttävät kovemman pelityylin merkit: D'Amigo, Broadhurst, Green, Blood, Hodgman ja Tallinder. Olisko Pelicans kyllästynyt Hodariin...D'Amigo olisi myös kyllä kiitos.

E: Ja listassa ei ole vielä pelaavien joukkueiden pelaajat.
 
Viimeksi muokattu:

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ralph

Jäsen
Nopeasti selasin eliteprospectista Liigan vapaat agentit, jotka täyttävät kovemman pelityylin merkit: D'Amigo, Broadhurst, Green, Blood, Hodgman ja Tallinder.
D'Amigot ja Broadhurstit ovat mikkihiirejä Shane O'Brienin rinnalla, jonka unohdit mainita. Pitäisin mahdollisena Ässien hankintana.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei kuulkaa, kyllä se nyt on Blood, tuo nimi on sutattu lopulta aika heikkolaatuisesti. Ensinnäkin nimi on selvästi lyhyt ja ensimmäinen kirjain on hyvinkin B. Ja sitten etenkin kun viimeisen kirjaimen voi tuosta kyllä hahmottaa olevan D

Varaudun itse henkisesti Veri-Penaan. Mietin sitten huomenna olenko tyytyväinen vai en, jos vahva epäilyni osuu oikeaan..
 

Kafrom

Jäsen
Varaudun itse henkisesti Veri-Penaan. Mietin sitten huomenna olenko tyytyväinen vai en, jos vahva epäilyni osuu oikeaan..
En kyllä itsekään osaa sanoa mitä mieltä olen Veri-Penasta mahdollisesti Ässäpaidassa. Osaahan se ihan hyvin pelata, mutta en mielellään haluaisi mitään sekoilijaa tuohon joukkueeseen.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En kyllä itsekään osaa sanoa mitä mieltä olen Veri-Penasta mahdollisesti Ässäpaidassa. Osaahan se ihan hyvin pelata, mutta en mielellään haluaisi mitään sekoilijaa tuohon joukkueeseen.

Veri-Pena ihan pätevä isäntä kunhan keskittyyn peliin eikä hölmöilyyn.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En kyllä itsekään osaa sanoa mitä mieltä olen Veri-Penasta mahdollisesti Ässäpaidassa. Osaahan se ihan hyvin pelata, mutta en mielellään haluaisi mitään sekoilijaa tuohon joukkueeseen.

Veri-Pena ihan pätevä isäntä kunhan keskittyyn peliin eikä hölmöilyyn.

Blood, joka se nyt selvästikin lähes satavarmana on, lienisi sitten tulossa sillä nimikkeellä "Marttisen korvaaja". Aikamoinen ässä sinällään repäisty hihasta, ainakaan viime kaudella ei enää ollut pelikieltojakaan käytännössä yhtään. Eli sikäli ei kait huolta.. papua tarvitaan toki aivan ehdottomasti maalin eteen, mutta miehen pelillisistä avuista olen sitten kyllä täysin pihalla
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Anna vihje, minkä tyyppinen pelaaja? :D

Enköhän antanut jo ihan tarpeeksi vinkkiä.
Annetaan nyt Ässien julkistaa lopullisesti nimi, niin pysyy kampanjassakin mielenkiinto.
Lambergin pelistä ei itselläni ole kuin hataria muistikuvia, mutta kuuleman mukaan taitaa olla seisomakatsomon mieleen hänkin.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Blood se on! Jes! Vihdoin on tajuttu et pakisto täynnä hiiriä.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kuulkaa, kyllä se nyt on Blood, tuo nimi on sutattu lopulta aika heikkolaatuisesti. Ensinnäkin nimi on selvästi lyhyt ja ensimmäinen kirjain on hyvinkin B. Ja sitten etenkin kun viimeisen kirjaimen voi tuosta kyllä hahmottaa olevan D

Varaudun itse henkisesti Veri-Penaan. Mietin sitten huomenna olenko tyytyväinen vai en, jos vahva epäilyni osuu oikeaan..
Samaa mieltä. Veri-Pena sen täytyy olla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Blood olis tietysti moniulotteinen pakki. Ei ihan niin sekopää kuin iltapäivälehti-maineensa antaa ymmärtää. Ei toisaalta ihan niin vanhan liiton kova kuin tempauksensa antaisi ymmärtää. Rutinoitunut ja hyvät perustaidot, tasasuudeltaan ei ihan Marttisen tasoa.

Vielä huhun asteella, toki mainiosti mahtuis Porin Ässiini. Toisi pöytään vähän kaikkea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös