Ilmoitukset
  • Nimimerkit Lätkäfani66 ja palli gunnar huilaavat viikon sääntöjen 4§:n perusteella.
  • Nimimerkit peterra ja Teikel huilaavat viikon sääntöjen 9§:n perusteella.
  • Nimimerkki kiekko-ollie huilaa viikon sääntöjen 18§:n perusteella.
  • Nimimerkki Zemgod#28 huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella.
  • Nimimerkki kausi huilaa kolme kuukautta sääntöjen 4 ja 6§:n perusteella. Aiemmat rikkeet samoista syistä vaikuttivat pelikiellon pituuteen.
  • Nimimerkki Taikajim huilaa kolme kuukautta sääntöjen 4, 5 ja 18 §:n perusteella. Aiempi rikehistoria vaikutti tässäkin tapauksessa.

Nimimerkki nahkis huilaa viikon sääntöjen 9§:n perusteella.

Äijänsuon Arenan kunnostus

Viestiketju osiossa 'Lukko' , aloittajana masaman, 18.02.2004 klo 15.40.

1. Magnum Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko, Tempo & Devils
    Ensin vittuillaan ja sitten vedetään marttyyrit. Nyt ei ihan aukee nää avautumiset. Nyt on varmaan parempi lopettaa nämä. Vituttaa muutenkin tuo jatkoaikatappio.

2. Bakaun Imaami Jäsen

Suosikkijoukkue:
    New York Rangers, Vegas Golden Knights
    Lainaus:
    En ole vittuillut enkä vetänyt marttyyreitä. Ehkä tuo eka kirjoitus oli hieman epäselvästi kirjoitettu. Tarkoitin tuon enempi tuonne toimiston suuntaan. Pahoittelut sinulle.
    Ite mä siellä sitä kahvia juon ja nyt pitää juoda seisaaltaan, pahvinen tarjotin kädessä tai sitten etsiä istumapaikkaa siitä invakatsomon edessä olevasta kahvipaikasta.
    Sinne karsinaan ei pääse kunnolla pyörätuolilla. Ainakaan sinne keskelle.

Piis & lööööv.

3. Magnum Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko, Tempo & Devils
    sorgen ja rauhanpiippu=) tarjoon sulle tuon "halvan" oluen tai kahvin + pulla, saat valita, en seuraavas kotipelis, kun en pääse paikalle, vaikka sitä seuraavassa. Pistä yv:tä. Ja tiedän, toimiston väki lukee näitä. tässä on tullut teille vinkkiä-

4. Samppub Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    Jos/kun toimisto lukee tätä ketjua, niin..

- Hallilaajennuksen tai remontin yhteydessä pitkän katsomotilan rakentamisen jonka takana oluen nauttiminen sallittu (kuten vanhan puisen seisomokatsomon läheisyydessä ollut)
    *Parempi olisi saada oikeudet nauttia tuota aikuisten juomaa katsomossa kuin katsomossa, mutta kukkahattutädit.

- kaikkien juottoloiden jonotukseen joku järki. Ei olisi mahdottumuus jotenkin eristää tuota jonotukseen johtavaa käytävää.

- Jälleen uuden kuosin saanut Sandelspub ja sen baaritiski. Joskus voisi miettiä tiskin avaamista heti vasemmalle sivulle tilaan astuessa ja tuon Yonoton-tiskin oikealle pienempään jo olemassa olevan tiskin luo.

Väittäisin juomamyynnin nousevan, mutta mistä mä mitään tiedän!!

5. Bakaun Imaami Jäsen

Suosikkijoukkue:
    New York Rangers, Vegas Golden Knights
    Jos oluenn meinaa tauon aikana juoda, niin pitää olla viidessä sekunnissa katsomosta pubissa. Muuten jono on jo niin pitkä ettei olutta ehdi juomaan saati käymään kusella erätauon aikana. Eli juurikin jonottamiseen ja myyntiin joku järki. Esim lisää myyjiä eikä se kaksi/juottola.

6. Strongbow Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko Rauma, Chelsea, Leksand
    Lainaus:
    Onko kukaan koikeillut tätä Yonoton-palvelua? Kokemuksia?

7. JZZ Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
    Lainaus:
    Viime vuoden playoffeissa kokeilin ja silloin toimi ihan hyvin. Ei jonoa ja oluen sai kävelemällä tiskille. Silloin tosin oli itse palvelussa hiukan ongelmia mutta nyt kesän aikana teknistä puolta on kuulemma parannettu (näin ainakin yonoton tiedotteen mukaan) joten kyllä mä suosittelen tuota kokeiltavaksi.

8. Andji Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko, New Jersey Devils
    Jonottaminenhan on osa sitä kokemusta. Turhia tuollaiset yonottonit. Ei minun nuoruudessani tuollaisia ollut. Ja bissekin maksoi 20 markkaa (tosin silloin sitä ei saanut itse ostaa). Nykyaika on perseestä.

9. Villi-Länsi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
    Toivomuksiin vastattu.

Parasta aikaa teipataan paakatsomoon rappusiin varotus teippejä.

10. Roku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
  11. Radiopää Jäsen

Paitsi että olen kyllästynyt katsomaan Lukon tämän kauden pelejä, alan myös olla kyllästynyt katsomaan Äijänsuon kamerakulmaa. Sekin kertoo jotain Lukosta, että kun halliremontin yhteydessä olisi ollut mahdollisuus tehdä tv-kameroille kunnollinen paikka, siirrettiin ne pois punaviivan kohdalta.

12. Anu Saukko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Vermuntilan Tempo
    Mitä sille hallilaajennukselle ja klubikatsomolle kuuluu nykään? Vuosi sitten puhuttiin tuollaisia. Lisäksi puhuttiin, että vaihtoaitiot ja jäähyboxit vaihtavat puolia.

Entä aiotaanko kaukaloa leventää Virran tullessa Raumalle? Kaiketi varaa tuollaiselle levennykselle olisi ainakin metrin verran.