Äänestys: Pitäisikö syntymättömille lapsille määrätä kypäräpakko?

  • 808
  • 7

Pitäisikö syntymättömille lapsille määrätä kypäräpakko?

  • Kyllä pitäisi, syntymä on niin vaarallista, että se kiellettäisiin jos se nyt keksittäisiin

    Ääniä: 11 55,0%
  • Ei pitäisi, elämässä on syytä olla turhia riskejä

    Ääniä: 9 45,0%

  • Äänestäjiä
    20

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nykyään turvallisuusasioita ei voi liikaa painottaa. Enää ei saa edes lentokoneissa tupakoida, mikä on pöyristyttävää, mutta nykyajan meno on tällaistä.

Elämän suurimpia uhkia on syntymä. Siinä jos lipeää liukkaana lattialle, niin äkkiä on pää muusina. Melko harmillista jos heti aloituskiekon tiputtua loukkaantuu tai jopa menehtyy. Tai jos selviää pelkällä aivovauriolla, niin saattaa päätyä internetin nimimerkiksi - tai mikä pahinta - moderaattoriksi.

Jos sikiölle asetettaisiin kypärät keisarinleikkausta apuna käyttäen, niin pää olisi turvassa. Kypäräfirmat saisivat mainosta, kun ensin näkyisi kypärän nimi ja logo. Synnytysvideoita katsellessa kypärämainostusinto lisääntyisi huomattavasti. Kertyneet tulot voisi sijoittaa syntyvien lasten tuleviin koulutusmaksuihin. BKT kasvaisi ja talous rullaisi paremmin. Eikä ihmishenkiä menetettäisi enää niin paljoa.

Näkisin, että sikiöiden kypäräpakko olisi koko kansakuntamme etu.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No nyt on pakko kysyä, että mitäs hemmettiä. Mä ajattelin, että kyselyn idea olisi, että olisiko tällä hetkellä syntymättömille, eli vaikka 11.8. kello 0.20 jälkeen syntyville lapsille kypäräpakko pyöräillessä tai jotain, mutta että synnytyksessä. Kaikkea kanssa. Mutta yhdestä olen kuitenkin samaa mieltä ainakin:
Elämän suurimpia uhkia on syntymä.

edit. vastasin kuitenkin, että elämässä on oltava turhia riskejä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kyllä vain, yhteiskunnan vastuu yksilöstä pitää pystyä ulottamaan kohtuunkin, kohtuuttomasti kohtuuttomiinkin tieteskin, kaikkia sukupuolisuuksien tuntemuksia kunnioittavasti.

Minä en pysty enää synnyttämään. Tunnen tuyskää joutuessani pakotetusti somejulkisesti vastaavani eli ottamaan kantaa kypäräpakkoon.
Ahdistuin. Mietin vielä nimettömän käyttäjän haastamista oikeuteen mieleni pahoituksesta. Olen lälläri-ihminen nykypäivään, menestyjät olisivat painaneet kaikkia herjausnappuloita ja Martin Scheinin-kontaminoituneiden asianajajien pikapuhelinvalintanumeroita.

Lähetä vastaus , sen painan kohta, en sen enempää.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Josko vain tehtäisiin lapsensaantivuoteista matalampia? Niin ei ole sitä riskiä että putoaisi korkealta. Samalla päästään eroon sängyn alla vaanivista hirviöitä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siinä pelkkä kypärä mitään auta, jos vastasyntynyt luiskahtaa krapulaisen kätilön otteesta lattialle. Koko kropan peittävä haarniska olisi yksi vaihtoehto, mutta itse ehdottaisin kantokahvan asentamista vauvan selkään kirurgisin toimenpitein. Olisi syntymän jälkeenkin paljon mukavampi ja tilaystävällisempi vaihtoehto vauvan kuljettamiseen kuin lastenvaunut, ja kivasti jäisi toinen käsi vapaaksi vaikka kaljakontille.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miesten pitäis hoitaa koko synnytys, naiset aina kaiken tupeloi. Jos olisi kaksi semmosta viiksekästä, 130-kiloista örmymiestä hoitamassa synnytyksen ja kätilöinnin ni ei salee tippuis yksikään lapsi lattialle. Paitsi ehkä tyttölapset, ne on semmosia vikureita. Lapsienkin pitäisi olla 130-kiloisia viiksekkäitä örmymiehiä. Näin pääsisimme eroon onnettomuuksista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lapsen pitää tottua siihen, että elämä kolhii aina välillä. Mitä aikaisemmin aloittaa, sitä paremmin menee oppi perille. Ei mitään kypäröitä, suoraan syvään päähän vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös