Äänestys: Pitäisikö Jokereiden pelata SM-liigassa kaudella 2013–2014?

  • 6 568
  • 8

Pitäisikö Jokereiden pelata SM-liigassa kaudella 2013-14?

  • Kyllä

    Ääniä: 55 58,5%
  • EI

    Ääniä: 39 41,5%

  • Äänestäjiä
    94

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Kysyisin nyt jatkoaikalaisten mielipidettä.

Eli kysymys kuuluu Pitäisikö Jokereiden pelata SM-liigassa kaudella 2013-14?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Saatiinpa vielä yksi äänestys Jokereista. Ja lisää on tulossa esim. Tulisiko Kimmo Kapasen erottaa Jokerit SM-liigasta?

Pitäisi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
On kyllä ihan uskomatonta, mutta itsekin olen kuullut tänään ja eilen huhuja, joiden mukaan muut 13 seuraa oikeasti haluaa heittää Jokerit ulos koko sarjasta jo ennen kauden alkua, mikäli tämä jollain tavalla onnistuu...

Petteri Sihvosen sensaatiokirjoitukset viime viikolla eivät siis olleetkaan ihan tuulesta temmattuja..
 

Andrew

Jäsen
On kyllä ihan uskomatonta, mutta itsekin olen kuullut tänään ja eilen huhuja, joiden mukaan muut 13 seuraa oikeasti haluaa heittää Jokerit ulos koko sarjasta jo ennen kauden alkua, mikäli tämä jollain tavalla onnistuu...

Höpö, höpö... Yksikään seura ei halua Jokereita tai HIFK ulos liigasta. Se olisi sama kuin ampuisi itseään jalkaan, Stadin joukkueet tuovat niin paljon rahaa ylimääräisinä katsojina muilla paikkakunnilla, että olisi hulluutta heittää Jokerit ulos.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ehkä tyhmä kysymys ja varmaan jossakin ketjussa joku on jo kattavasti vastannut, mutta miksi Jokereiden ei pitäisi pelata SM-liigaa ensi kaudella? Minusta olisi ihan hyvä vain että pelaisivat, saisipahan Mestis-joukkueet urheilullisesti mittailla tasoaan ja mahdollisesti ottaa urheilullisesti paikkansa liigassa, jos näin SM-liigassa asia on kaavailtu.
 

slevin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
On kyllä ihan uskomatonta, mutta itsekin olen kuullut tänään ja eilen huhuja, joiden mukaan muut 13 seuraa oikeasti haluaa heittää Jokerit ulos koko sarjasta jo ennen kauden alkua, mikäli tämä jollain tavalla onnistuu...

Petteri Sihvosen sensaatiokirjoitukset viime viikolla eivät siis olleetkaan ihan tuulesta temmattuja..

Moi Petteri.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Moi Petteri.

Petteri Sihvonen kirjoittaa tälle palstalle käytännössä omalla nimellään, kuten varmasti hyvin tiedät..

Mitä itse olen ymmärtänyt, niin Jokereiden mahdollisessa ulostamisessa ei ole suoraan kyse talous- ja raha-asioista (tarkoitan tällä näitä asian tiimoilta esitettyjä perusteluita tyyliin: kenen etu olisi, jos jengeille tulisi pari Jokerit-ottelua vähemmän jne), vaan huolta siitä, miten Harkimo&venäläiset aikovat markkinoida aggressiivisesti KHL:ää jo ensi kaudella, vahingoittaen siten mahdollisesti kansallisen liigamme tuotetta.

Eipä silti, henk.koht en usko, että Jokerit liigasta poistetaan, mutta Sihvosen uutinen ei tosiaan täysin tuulesta temmattu ole: ilmeisesti tuollaisiakin mielipiteitä on usean seuran suunnalta esitetty.

Göran Stubb sanoi mielestäni hyvin tästä asiasta taannoisessa YLEn haastiksessaan: antaa höyryn rauhassa laskeutua itse kullakin puolella ja mietitään sitten jatkoa.
 
Tietenkin pitäisi. Hölmö kysymys minusta. En keksi yhtäkään järkevää syytä miksi Jokereiden ei pitäisi pelata SM-liigaa tulevalla kaudella.

Miten muuten tämä äänestys eroaa tuosta "pitäisikö Jokerien jättää sm-liiga jo ennen kautta 13-14?"-äänestyksestä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös