Äänestys kahvaajista

  • 2 865
  • 28

Mikä joukkue pelaa runinta kahvakiekkoa

  • Jokerit

    Ääniä: 12 5,7%
  • Tappara

    Ääniä: 135 64,3%
  • TPS

    Ääniä: 9 4,3%
  • Pelicans

    Ääniä: 10 4,8%
  • JypHT

    Ääniä: 14 6,7%
  • Ässät

    Ääniä: 2 1,0%
  • Saipa

    Ääniä: 4 1,9%
  • Kärpät

    Ääniä: 1 0,5%
  • HIFK

    Ääniä: 12 5,7%
  • HPK

    Ääniä: 5 2,4%
  • Lukko

    Ääniä: 1 0,5%
  • Blues

    Ääniä: 1 0,5%
  • Ilves

    Ääniä: 4 1,9%

  • Äänestäjiä
    210
  • Poll closed .

Aksu

Jäsen
Älkää viittikö. Saipa kahvaa, Jyppi kahvaa, Tappara kahvaa.... jne. Milläs minä määrittelen eniten kahvaavan joukkueen??? Kaukalossa pyöritään tuomarien ehdoilla ja sillä piste. Turha äänestys.
 

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
Ei mitenkään turha...

Jos kaikki kahvaa ja tämä äänestys sen todistaa niin sittenhän asian pitäisi olla selvä ja aiheesta ei tarvitsisi järjestää lukemattomia viestiketjuja jokaisella eriväriset lasit päällä.

Aksu hei . Truth is out there :D
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tosiasia on, että kaikki joukkueet kahvaavat, jos eivät muuten pysy vastustajan mukana.

Tappara pärjäisi varmasti muutenkin, mutta on kehittänyt kahvaamisesta oikein taiteenlajin. Tylsää, sillä kahvaaminen tappaa taitokiekon!
 

Aksu

Jäsen
Äänestys värittyy joka tapauksessa, todennäköisesti pitkälle Hifk-Tappara väliseksi väännöksi. Minä en ole nähnyt tänä vuonna ensimmäistäkään joukkuetta, joka pelaa puhtaasti miestä ottaen ilman kahvaamista ja roikkumista. Haluaisin pois tämänkaltaisen taitokiekon tappamisen kokonaan. Kunnon taklaukset ovat erikseen.

Ja ne värilliset silmälasit.... kuka meistä on objektiivinen arvioimaan yhtään mitään. Toivon, että tähän äänestykseen tulisi edes joku ääni, joka osoitetaan omalle suosikkijoukkueelle... äänestin Saipaa vaikka mieleni tekisi antaa ääni joka joukkueelle.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tappara tottakai, ei muut sellasta tee.

Meillä se on pelifilosofiaa, tärkein osa peliämme. Me tahdotaan tuhota jääkiekko. Viedään kaikki taito pois ja ostetaan vaan Barkovaja kahvaamaan vastustajia. Ei muuten pärjättäis.

Jooh oon nähnyt Tapparalta ainakin yhden matsin, kyllä ne vaan kahvas niin kauheasti, kun ei muuta osaa... en antanut sen vaikuttaa että mulle oli kerrottu jo valmiiksi Tapparan olevan liigan ainoa kahvajoukkue.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kliseistä, ehkä, mutta totta: Kahvara. Ei siitä pääse selittämällä yli eikä ympäri.
 
Jos...

...kahvaaminen kitkettäisiin pois, niin uskaltaisin väittää, että huitominen lisääntyisi huomattavasti.
Nykyiselläänkin tekee välillä pahaa katsoa kun mailalla lyödään olan takaa eikä minuutteja tule! Itse olen sillä kannalla, että kaikki ylävartaloon kohdistuvat mailarikkeet pitäisi saada kitkettyä pois. Huomattavasti enemmän itse suvaitsen kahvaamista kuin huitomista...kahvaamisessa loukkaantumisriski on huomattavasti pienempi.
 
Hohhoijjaa, taas näitä. Itseasiassa en edes tiedä miksi äänestin näin turhasta aiheesta, koska jo monta kertaa aiemminkin olen tietääkseni täällä samanlaisen äänestyksen nähnyt, ja aina on vedottu sen jälkeen siihen, kuinka ei mitenkään esim. 50% ihmisistä voi olla väärässä. Blaablaablaa. Tämä kahvakeskustelu on todellakin vuotanut jo yli äyräidensä. Jos jotkut haluaa uskoa miten uskoo, niin uskokoot. Paras vaan sulkea korvansa. Rautakorpikin on tehnyt aivan oikein - jättänyt lähes tyystin kommentoimatta näihin väitteisiin. Vaikka tämänkin äänestyksen tulos olisi mikä, niin sehän ei itseeni vaikuta. Käyn hallilla kuten ennenkin, huudan ja kannustan. Nähkööt muut miten näkevät.

Ai niin, "protestiksi" sille että aina nämä sama jutut toistuu, äänestin joukkuetta, jonka arvoin ihan itse. Se siitä. Päätöksestä ei voi valittaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
*köh*

Ässätkin saaneet yhden äänen?? Ei hemmetti, sen siitä saa kun ei Pumpulikaan enää tappele ja Korppikin vaan soittaa suutaan. Missä on porilaisten taklaukset ja nyrkkitappelut? Takaisin porilainen hulluus! Pois meistä tuollainen kahvaaminen, hyi!
 

Jerzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Aivan ...tanan turha äänestys, sillä kaikki kahvaa/estää/painii!!!
 

Jerzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
On muuten aivan ihmeellistä, että Tappara saa aina TV-peleihin kitkettyä tuon kahvauksensa, mutta muissa peleissä joukkue on suomen 1Kahvajoukkue ...itkeäkö vai nauraa hanyyhhanyyh!
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Samaa mieltä Jerzyn kanssa. Ei jaksa tää kahvakeskustelu enää edes naurattaa. En äänestäny koska on täysin mahdotonta sanoa et kuka kahvaa eniten. Tappara nyt on saanu kahvajoukkueen maineen (kiitos media) ja se näkyy äänestystuloksissa mutta mitään todellisuuspohjaa tossa ei oo.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä!!! Tapparalla on jo yli 60 % äänistä.

No Suomihan on tietysti tunnetusti kateellisten ihmisten maa (valitettavasti). Tappara menestyy ja muut kadehtivat. Jos Tappara olisi liigassa viimeisenä, niin tuskin ääniä tulisi tässäkään äänestyksessä.

No kaiken kaikkiaan ilmeisesti ala-aste ikäisen alulle laittama äänestys. Hoh hoijaa. Turha lienee kertoa, että jätin äänestämättä.

Kaikesta huolimatta Onnea Tapparalle. Eiköhän Suomen mestaruus ole teidän.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumaleisson, kerrankin "morkkaamisäänestys", jossa bluesin kohdalla pyöreä nolla!

Kyllä kaikki joukkueet harrastavat enemmän ja vähemmän karvaamista. Varsinkin vieraspeleissä.
 

zizou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoinen pinttymä on tästä "Tappara kahvaa"-teesistäkin näköjään tullut, kun joukkue samalla pelaa myös hienoa ja tehokasta kiekkoa. Joku alkaa rummuttamaan, niin johan kohta kaikki uskovat. Vähän sama, kun ruotsalaiset miehet aikoinaan pukeutuivat fiksusti, ainakin meidän tuulipukukansaamme verrattuna, ja käyttivätpä jotkut hajusteitakin, niin johan kohta olivat kaikki svedumiehet "homoja".

OK. Ehkä Tappara kahvaa, mutta fakta on, että pelaa myös hyvää peliä. Samoin, ehkä kaikki svedut ovat homoja, mutta samalla heruttavat kauniita mammoja, minkä ehtivät.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Jerzy
On muuten aivan ihmeellistä, että Tappara saa aina TV-peleihin kitkettyä tuon kahvauksensa, mutta muissa peleissä joukkue on suomen 1Kahvajoukkue ...itkeäkö vai nauraa hanyyhhanyyh!

Enpä sanoisi. Viimeisin Tapparan TV-peli Ilvestä vastaan oli melkoisen rumaa, tosin puolin ja toisin. Edelleenkin ihmettelen Tapparan miästen asennetta. Mitään ei myönnetä, kaikki muut ovat väärässä. Tosin sinällään tämä Kahvaus-keskustelu alkaa jo tympimään. Varsinkin kun siihen liitetään Suhosen "ei me mutta kaikki muut" tyyppisiä itkuvirsiä.

ps. Mikä tuo JypHt oikein on tuolla äänestystaulukossa? Ymmärtääkseni sen nimistä joukkuetta ei pelaa SM-liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös