Koulutuksesta

  • 44 261
  • 363

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hahaa, piti keksiä jotain jotta saan rikottua kahdensadan rajan!

Mutta oikeasti, minkä alan sakkia täällä pyörii? Itse opiskelen tradenomiksi tällä hetkellä niinkuin joskus olen tainnut hehkuttaakin. En jaksanu pykätä äänestystä, koska moni on jo töissä ja viimeisintä tutkintoa kysyttäessä suurin osa olisi varmaankin meitä ylioppilaita. Niin.

Eli kysytään viimeisin tutkintosi ja nykyinen alasi.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen tuleva tradenomi ilmoittautuu. Nörttipuolen sellainen. Yliopiston keskeyttänyt.

Ja nyt ollaan tylsissä harjoitteluhommissa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tutkinto työn alla: FM, pääaineena Kemia, suuntautumisvaihtoehtona Ympäristökemia. Maisterista puuttuu erikostyö, gradu ja pari kurssia, eli noin runsaan vuoden opiskelun päässä valmistumisesta.

Tällä hetkellä ympäristöhommissa määräaikaisena.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tutkinto on Yhteiskuntatieteiden kandi, opinnot gradua ja muutamaa pakollista kurssia vaille valmiit. Töissä olen tietoliikennealalla, vaikkakin työnkuva on enimmäkseen graafisen suunnittelun ja käytettävyyden puolella.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juu, unohtui sitten omat jutut. Eli kaupan ja hallinon tradenomi ja töitä viikonloppuisin autovuokraamossa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Yrityshallinnon tradenomi. TOista vuotta pusken tasaseen eteenpäin...
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikuinen Markkinointi YO-merkonomi opiskelija, valmistuminen viivästyy kun työtä pukkaa (teknistä asiakaspalvelua).
 

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Ohjelmistosuunnittelija eli bittejä pyörittelen minäkin...

Alkuperäinen koulutus tosin on insinööri eikä edes tietotekniikka-alan, mutta päivääkään en ole inssin hommia tehnyt.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Toinen..

..fuksi ilmoittautuu..
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Aloitin tietotekniikan opiskelut Tampereen Teknillisessä Korkeakoulussa tänä syksynä, vaikka unix, c++ yms. ovat aina olleet mulle hepreaa ...
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Automaatio insinörtin koulutus tuli hankittua joitakin vuosia sitten.

Tätä nykyä työn kuvaan kuuluu CAD/CAM suunnittelun lisäksi Unix/Windows/DOS verkon ylläpito sekä kuulemma jonkinlainen tekninen asiantuntijuus.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Yksi kappale tradenomeja lisää!

Tammikuusta asti opiskellut taloutta ja hallintoa. Laskentatoimi tulee olemaan sv. kunhan tulee perusopinnot tahkottua ekaks lävitse.

P.S. Eka viesti:cool:
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Aika mones tradenomi täällä!

Toista vuotta opiskelemassa ja markkinointi on sv. Onkos muilla tämmöstä yritys-case-systeemiä olemassa kuin meillä täällä Susirajalla?

Sen olen huomannut että eipä oikein ole minun alaani tämä bisnes joten ensi keväänä on tarkoitus hakea tuonne Maasotakouluun Lappeenrantaan. Se ala tuntus jotenkin paremmalta henkilökohtaisesti.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toinen vuosi Tampereen teknillisessä korkeakoulussa sähkötekniikan osastolla.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Opiskelen/oleskelen Porin SAMK:ssa tietotekniikan puolella. En tunnusta itseäni nörtiksi.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tradenomiopiskelija ilman harjoittelupaikkaa... vinkkejä otetaan vastaan.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Täällä on ehta aito kasvatustietelijä, jolla on n:s vuosi alan opintojen parissa menossa. Gradu on kansia vaille valmis, muutenkin homma alkaa olla pulkassa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
LTKK/Energiatekniikka toinen vuosi
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
NO HUH HUH

Peruskoulu,mutta osaan tapella helvetin hyvin::D :D

Ammiksessa olin kaksi viikkoa,mutta kun siellä oli pelkkiä liimanhaistaja Satanisti,Lepakon pään syöjä hevareita,niin mua rupesi ahistamaan vallan saata#asti.Koulutukseni on ehkä vähäpätöinen,mutta tunnetasoni on erinomainen,samoin provokatiiviset kykyni ovat mielestäni melko hyvää keskitasoa.

:mad:

Ps:Yrittäjänä viimeiset kymmenen vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tuntuupa jo siltä että taitaa alan vaihto ollakin ajankohtaista. Tradenomeja riittää tulevaisuudessa!!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ravintolakokiksi -97 ja sillä alalla edelleen vuoropäällikön hommissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös