Nykyinen autosi?

  • 14 309
  • 88

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
2,4 litrainen Honda Accord automatic kaikilla herkuilla. Rakennettiin vuonna 2006. Ajettu ainoastaan 106000 kilsaa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Chevrolet Trans Sport on perheautona ja työajossa VW Golf variant, molemmat vm. 2002. Tällaista.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tällä hetkellä alla 00 Diesel-Focus pakettiautoksi rekisteröitynä farkkuna. Varmaan ensi vuoden puolelle menee vaihto uudempaan ja ajatuksena on Mondeo.
 

Tupu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Ympärivuotisena käyttöautona Volvo S40 2.0 bensa vm.-98. Kesäautona remmiahdettu Corvette C5 vm.-00.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toyota Avensis 2,0 diesel vuosimallia 2012. Työsuhde vehje joka vaihtuu kolmen vuoden välein.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Polkupyörällä. Sellainen mummokonkeli. Hieno on.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Opel Corsa -00. Saattaa olla ensimmäinen ja viimeinen Opel, joka minulla on. Ei sitä tosin vielä tiedä. Vähän jo olen katsellut uutta Opelia...

Sähkövikojen korjaaminen tuli vuonna 2008 todella kalliiksi. Tänä vuonna piti laittaa jarruja kuntoon ja hitsata pohjaa. Lisäksi auto ei välillä käynnistynyt ollenkaan. Sitten lopulta se sammui keskelle vilkkaasti liikennöityä risteystä kello 6.30 aamulla. Onneksi olin juuri ajamassa huoltoon (kello 7) ja isä hinasi huoltoon. Kampiakselin tunnistin oli rikki.

Sitten vain autoa katsastukseen ja kas kummaa, hylsy tuli. Ohjaustehostimessa on vikaa. Asiaa selvitellään ja käykin ilmi, että ohjaustehostin (sähköinen) on rikki. Itse asiassa olin ajanut 6 vuotta rikkinäisellä ohjaustehostimella (niin kauan kuin auto oli minulla). Ennen se kyllä oli mennyt läpi katsastuksesta. Uuden sähköisen ohjaustehostimien hinta on 2000€. Onneksi löytyi vähän käytetty 400€:lla. Asennus tosin maksoi saman verran.

Älä osta Opelia. Minä tosin saatan vielä ostaa. Mutta jarruja, kampiakselin tunnistimia, hitsauksia yms. en olisi edes teettänyt tähän nykyiseen, jos olisin tiennyt, että pitää vielä vaihtaa ohjaustehostinkin.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Skoda Octavia Combi vm. 12. 2-litrainen naku, automaatti ja vähän lisähiluja. - Työkalu.

Työajoja kertyy riittävästi, eivätkä turhat ajelut siksi juuri nappaa.
Vapaa-ajan ajot liittyvät lähinnä juniorin kuskaamiseen treeneihin ja peleihin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Megane Break -99. Kun vielä muutaman vuoden menisi. Lapsia juoksee pihalla niin ei vällä vaikka vähän naarmuntuisi. Hyvä auto on kyllä ollut.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Hassua sinänsä mutta kaikki auton yhtä lukuunottamatta ovat olleet samasta konsernista: A4, Passat, Octavia ja Superb ja (Opel). Ensi kuussa saapuu Superb Combi joka on työsuhdeauto.
 

Magni

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, NHL
Mazda 6, 2.0, vm. 2006 ja ajettu joku 127 000km.

Erinomainen ajettava, mutta jossain vaiheessa voi tulla ruosteen kanssa ongelmia. Vielä on kuitenkin kuin uusi.

Seuraava auto lienee muutaman vuoden päästä joku kunnon Audi. Toki voi olla, että päivitetään tämä Mazda vain uudempaan versioon.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Renault Clio RS 1.6 Turbo (200hp) automaatti -13

Työautona Renault Master 2.3 dCI -13
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nyt keväästä saakka alla on ollut Skoda Octavia vm 2011 2.0 TDI tomaatti. 48 000 km on rullailtu ja lisää tulee töiden vuoksi tasaisen tappavaan tahtiin...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Mercedes-Benz C 200 CDI -02 eli S203 automaatilla. Mersun pahin karvalakkimalli, mutta meidän persaukisten pitää tyytyä vähään. Pääasia, että pelittää "kopkop", 350 000 mittarissa, itse ajanut tuosta vuoden aikana kohta 30 000 ja vielä ei ole vikaa ollut. Se lienee edessä. On muuten ensimmäinen ei-Saabini (okei, yksi Skoda oli viikon). Trollhättanin uljaita ratsuja ehti olla viisi kappaletta.

Oikeat autot sitten Caterpillarin koneilla, Sisu E18 C630 ja "E15" C600. Näillä käydään pyhänä kirkossa ja annetaan olla messun ajan pihalla joutokäynnillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös