Onko ihminen käynyt kuussa?

  • 9 777
  • 60

Onko ihminen käynyt kuussa?

  • Kyllä, on käyty

    Ääniä: 285 69,7%
  • Ei, huijausta koko kuumatkailu

    Ääniä: 99 24,2%
  • En ota kantaa

    Ääniä: 25 6,1%

  • Äänestäjiä
    409

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Niin, onko ihminen oikeasti käynyt kuussa, vai oliko koko "suuri askel ihmiskunnalle"-hölynpöly pelkkää huijausta, joka nauhoitettu jossain halvassa tv-studiossa? Itse kallistun jälkimmäisen vaihtoehdon kannalle.

Asiaahan on taas hiljattain tutkittu ja huijausteorian puolelle asettuu nykyään yllättävän suuri joukko ihmisiä.
 

Cube

Jäsen
Eiköhän siellä kuussa ole käyty... mukavahan se kaikennäköisiin salaliittoteorioihin uskoa, mutta aika vaikeaa tuollainen operaatio olisi ollut pitää salassa.. tutkimustuloksiin en ole kylläkään tutustunut.
 

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On käyty.
Se sitten on ihan toinen asia, että onko ne televisioidut käynnit huijausta. Mutta koska nykyään avaruus-matkailu on ihan arkipäivää, niin miksi kuussa ei sitten oltaisi käyty, kun siviilitkin pääsee jo avaruuteen.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ei tietenkään ole käyty, kun koko juttu on Alpha Centaurin isopäisten avaruusolioiden ja Kurkmenistanilaisten maaorjien salaliitto.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Eiköhän nuo ole sielläkin käyneet, mutta kyllä se oli helvetinmoista rahan väärinkäyttöä, niillä kuu-projekteihin upotetuilla miljardeilla olisi saanut vaikka 382 WTC-tornia, ei olisi paljon haitannut vaikka pari olisikin särjetty.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Alkuperäiseen kysymykseen ("Onko ihminen käynyt Kuussa?") täytyy vastata, että näin uskon käyneen. Siihen, oliko ensimmäinen käynti totta vai tarua, on vielä tällä hetkellä vaikea ottaa kantaa. Järjettömältä lavastaminen tosin tuntuisi kaiken sen uhraamisen jälkeen (testilennot etc. etc.), mutta koska en silloin vielä ollut olemassa, on aika vaikea sanoa ajan tilanteesta mitään.
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Abu
Eiköhän nuo ole sielläkin käyneet, mutta kyllä se oli helvetinmoista rahan väärinkäyttöä, niillä kuu-projekteihin upotetuilla miljardeilla olisi saanut vaikka 382 WTC-tornia, ei olisi paljon haitannut vaikka pari olisikin särjetty.

Aivan. Kyllähän avaruuden tutkiminen varmaan ihan aiheellista on, mutta ensin voitaisiin hoitaa maanpäälliset asiat kuntoon.
 

Mirko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, EtPo, Virkiä, SR-Team
Ihminen on käynyt kuussa, mutta ei ole keksinyt lääkettä flunssaan, et silleen meillä maapallolla!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ihminen?

En tiedä siitä ihmisen Kuussa käymisestä, mutta ainakin amerikkalaiset siellä ovat piipahtaneet useampaankin otteeseen.
Pahat kielet kertovat että kuun kamaralla löytyy muuten läjäpäin kuolleita neuvostoliittolaisia kosmonautteja. Neukut eivät ole koskaan kuumatkailuansa mainostaneet, ja ei kai siihen ole ollut aihettakaan kun kaikki CCCP:n edustajat ovat jääneet kuun pinnalle. Ollut ilmeisesti vähän turhan rajuja laskeutumisia.

tietolähde: Fox Mulder:p
 
Ei siä o käyty.
Koko spektaakkeli oli jenkkien juni, millä saatiin ryssät lähettään läjäpäin aluksia kuuhun todistamaan kommunismin suuruutta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Ihminen?

Viestin lähetti Predator
......Neukut eivät ole koskaan kuumatkailuansa mainostaneet, ja ei kai siihen ole ollut aihettakaan kun kaikki CCCP:n edustajat ovat jääneet kuun pinnalle. Ollut ilmeisesti vähän turhan rajuja laskeutumisia.

tietolähde: Fox Mulder:p


Niin, ei vauhti tapa, mutta se äkkipysäys... ;)

Täältä tähän
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Olen käynyt.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
On siellä käyty

Muistatteko muutama vuosi sitten, kun televisiossa näytettiin aika paljon erilaisia ufo-dokumentteja? Yhdessä niistä eräs nainen kertoi abduktiokokemuksistaan. Hänet oli siirretty valonsäteellä avaruusalukseen, jossa häntä oli tutkittu ja haastateltu. Hän oli kertomansa mukaan myös päässyt kävelylle kuuhun ystävällisten humanoidien kanssa. :rolleyes:

Itse kysymykseen vastaan, että kyllä uskon ihmisen käyneen kuussa. Eiköhän se salaliitto olisi jo paljastettu, jos sellainen olisi ollut.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Re: On siellä käyty

Viestin lähetti Designer
Muistatteko muutama vuosi sitten, kun televisiossa näytettiin aika paljon erilaisia ufo-dokumentteja? Yhdessä niistä eräs nainen kertoi abduktiokokemuksistaan. Hänet oli siirretty valonsäteellä avaruusalukseen, jossa häntä oli tutkittu ja haastateltu. Hän oli kertomansa mukaan myös päässyt kävelylle kuuhun ystävällisten humanoidien kanssa. :rolleyes:
Niin, mutta millä planeetalla Rauni-Leena ja J.A.G luuraa tällä hetkellä?

Huolestuttavaa :confused:.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä kävin siellä viime viikolla, ja voin sanoa, että ihan hauska paikka oli. Sinne on viety muuten maailman hallitusten toimesta kaikki insinöörismiehistä kiinnostuneet naaraat jotta maapallon väestönkasvu voitaisiin pitää edes jossain määrin hallinnassa. Ja ai että kun onkin ihanaa typykkää tarjolla!

Sinne vaan kaikki pienet mutta tekniset!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Re: Re: On siellä käyty

Viestin lähetti kerpo
Niin, mutta millä planeetalla Rauni-Leena ja J.A.G luuraa tällä hetkellä?
Toivottavasti sillä, joka sijaitsee täältä melko kaukana :p
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Re: Re: Re: On siellä käyty

Viestin lähetti Designer
Toivottavasti sillä, joka sijaitsee täältä melko kaukana :p
Varo sanojasi.
Eikö J.A.G:lla ainakin ollut suhteita suurinpiirtein maailmankaikkeuden jokaiseen johto ukkoon.

Äijähän oli jonkun sortin "valittu".

:D :D
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti odgers
Onko maapallo sittenkin oikeasti litteä?

Niinpä. Tuohonkin teoriaan uskovia löytyy vielä. Ja raamatussakin puhutaan maailman neljästä kulmasta. Pallossa ei kaiketi ole kulmia, joten eihän tuo pelkkää huuhaata voi olla :D

Oikein järjestökin näille löytyy (jäsenmäärästä ei tietoa) ---> http://www.talkorigins.org/faqs/flatearth.html

Mullistavana tietona julistavat myös että aurinko ja kuu ovat molemmat noin 3000 mailin päässä maapall.. eikun maalittanasta.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Olen kartoittanut tutkimusmatkoillani maapallon muotoa.Pyöreä se ei ole.
Olen käynyt mm. usealla kulmakunnalla sekä eri maailmankolkissa.
Maapallon nimeksi on muutettava Lituskanomainen Maamonitahokas!
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
odgers: "Onko maapallo sittenkin oikeasti litteä?"

Jos oikein filosofisiksi mennään, niin Maapallon pyöreydelle ei ole riittäviä perusteita. Ei nyt puhuta siitä, että "oikeasti" Maapallo on jonkinsortin geoidi litistymineen ja pullistumineen, vaan siitä, että minkälainen havainto on riittävän perusteltu tuossa(kin) asiassa. Meikäläiselle tosin riittää se, että jos laskennallisesti oletetaan Maapallon olevan jonkin sortin pallo, se riittää viemään satelliitin sellaiseen aika-avaruusjatkumoon, joka meidän mielestämme näyttää kiertoradalta.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Armstrong kävi kuussa, mutta minä olin viime kesänä ainakin kolme tuntia auringossa:cool: ja selkähän siinä kärähti.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Jii
Armstrong kävi kuussa, mutta minä olin viime kesänä ainakin kolme tuntia auringossa:cool: ja selkähän siinä kärähti.
Lisäksi mä oon ollut joskus ihan "kuutamolla".

Kai Armstrong kävi moikkaamassa Kuu-Ukkoa, tai ainakin mut on opetettu uskomaan niin... Eikös se paikka ole juustoa???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös