Detroit Red Wings kohtasi Chigago Blackhawksin ja mitäs tässä nyt voisi GM:nä todeta. Pelaajat pelasi uskomattoman paskan pelin Detroitin puolelta. Valmennus, kentälliset, kaikki oli hiottu tappiinsa. Kehun tietenki, että hienosti meni ja ei muuta ku pasta naamaan ja videoita katteleen.
Ei vaan, tasoero oli ihan uskomaton minun ja ysiyks:n välillä. Hän näytti minulle närhenmunat toisesta erästä alkaen ja peli päättyi jalkapallolukemiin 9-2. Enpä ole vielä tänään nähnyt samanmoista pelaajaa onlinessa, aika hyvällä prosentilla pisti kaveri läpiajot reppuun niinkuin myös one-timereista hassutti Howardia mennen, tullen ja palatessa. Marian Hossa paukutti hattutempun. Lisäksi minun toinen maali olisi varmasti NHL 12:ssa hylätty, siinä lensi maalikin paikaltaan kun Johan Franzen raahasi ison ahterinsa Chigagon maalille ja kiekko lipui jossain välissä maaliviivan yli.
Itselleni jäi parannettavaa joka osa-alueella, mutta maalit mitkä jäivät kaivelemaan olivat ehdottomasti ne, kun Chigago lähti suoraan keskialoituksesta läpiajoon, en tiedä mihin ne pelaajat jumiutuivat, mutta kiinni en saanut millään.
En voi sanoa, että tästä on hyvä jatkaa, mutta jatkettava on kuitenkin. Pelejä on vielä jäljellä ja eiköhän se tästä pikkuhiljaa hioudu. Hienon pelin pelasit ysiyks!