Mainosbannerit ja -linkit keskustelupalstalla

  • 22 900
  • 146

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun avasin Jatkoajan, minulle tyrkytettiin jo toisen kerran samaa "nugg-ad":n lomaketta jolla luvattiin "parantaa käyttökokemusta". Mikäs siinä, vastataan jos sillä saisi paremman Jatkoajan edes ajan kanssa.

Mitävittua!? Eihän koko kyselyssä ollut ensimmäistäkään Jatkoaika-aiheista kysymystä vaan udeltiin pelkästään Yläpesälän tuloja, mitä mainospaskaa haluaisin vastaanottaa ja kaiken huippuna kysymys nimeltä "Ammatti?" johon yhtenä vastausvaihtoehtona mm. "Julkinen sektori".

Toivottavasti teette tällä kiusaamisella edes kunnolla hilloa. Muuten pitäkää tunkkinne.

Ainakin kesän ajan.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Toivottavasti teette tällä kiusaamisella edes kunnolla hilloa. Muuten pitäkää tunkkinne.

Minulle on tuo sama ilmestynyt muutamalla sivulla ja olen pähkinyt, että onko kyseessä joku troijalainen vai mikä. Ei kai tuo pelkkä mainos voi olla?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tää menee vähän offtopicin puolelle, mutta kokeilkaa Adblockia jos ärsyttää. Minulla siis AB käytössä enkä ole törmännyt mihinkään tuollaiseen vaikka varsin aktiivisesti ympäri internetiä surffailenkin.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle on tuo sama ilmestynyt muutamalla sivulla ja olen pähkinyt, että onko kyseessä joku troijalainen vai mikä. Ei kai tuo pelkkä mainos voi olla?

Taas tuli kysely. Tuon kuvakaappauksen perusteella väittää kyllä olevansa "ilmaisen sivuston" oikeuttama osa ("verkkomainonta mahdollistaa tämän sivun ilmaisen käytön").



Moderaattori vaiennee edelleen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Taas tuli kysely. Tuon kuvakaappauksen perusteella väittää kyllä olevansa "ilmaisen sivuston" oikeuttama osa ("verkkomainonta mahdollistaa tämän sivun ilmaisen käytön").

Tuli sama viesti muistaakseni toisen kerran. Nyt menin tyhmänä vastaamaankin siihen. Ei tosin kysynyt kuin kolme kysymystä, kun vastasin kaikkiin "ei".

Ei muuta kuin tarkistamaan konetta, että oliko tuo oikeasti jokin viaton kyselijä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kannattaisiko ohjata kyselyt ylläpidon suuntaan? Moderaattorit valvovat keskustelua.

Niinkö?

keskustelupalstasta vastaavat moderaattorit.

Minusta, jos keskustelupalstan avatessani ruudulle lämähtää jokin pilipalikysely, tuon Moderaattorien viestin perusteella asiasta voi kysellä heiltä, koska he ilmoittavat vastaavansa keskustelupalstasta.

Sinällään minua ei ainakaan nuo kyselyt haittaa, mutta olisi kiva tietää, että ovatko ne ihan luvallisella asialla.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Luulisin AdBlockin auttavan. Mulla käytössä enkä ole tuollaisiin kyselyihin törmännyt, samoin esimerkiksi NHL:n highlight-videot avautuvat ilman että joutuu katselemaan kun Granlund pelleilee kavereineen Elisan mainoksessa.
 

Ylläpito

Administrator
Edellä mainittu mainostusmalli on Jatkoaika.com:n kaikilla sivuston osilla kiellettyä. Tässä on eräälle mainostoimittajalle käynyt virhe. Asiasta on jo ilmoitettu eteenpäin ja toistaiseksi kyseisen toimittajan mainokset on poistettu kierrosta.

Tällaisista erikoisuuksista kannattaa lähettää ylläpidolle yksityisviesti. Häiritseviä popup-mainoksia ei missään tapauksessa hyväksytä.

Kannatta myös arvioida mainostenesto-ohjelmien käyttöä Jatkoajan sivustoilla. Mainontamme on kuitenkin hyvin maltillista. Valitettavasti sivusto ei pyöri ihan ilmaiseksi, joten jostain on tuloja raavittava.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mainontamme on kuitenkin hyvin maltillista. Valitettavasti sivusto ei pyöri ihan ilmaiseksi, joten jostain on tuloja raavittava.

Tämä on tietysti täysin ymmärrettävää mutta tässä olikin siis sääntöjen rikkojasta kyse, joten vinguin aiheesta.

Nyt vihaan sydämestäni sekä Suzuki Altoa että nugg.ad -palvelua ja rakastan intohimoisesti ylläpitoa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olisi kiva jos linkissä, vaikka mainos onkin, kerrottaisiin mihin se johtaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olisi kiva jos linkissä, vaikka mainos onkin, kerrottaisiin mihin se johtaa.

Kyllä!

Äsken klikkasin linkkiä, jossa luki, että "Jukka Jalonen ja valmennus eivät ole kartalla NHL-pelaajien suhteen".
Kuvittelin, että saan todellakin lukea kyseisestä aiheesta, mutta linkin takaa paljastuikin Urheilulehden tilauskaavake. Mielestäni linkin kuvaus ei todellakaan ole säännösten mukainen.

Kai nyt mainostajia ja mainoslinkkejä koskee samat säännöt kuin mitkä palstakirjoittajiakin?
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmoitus: Kuvitteleeko Jukka Jalonen olevansa NHL:ää suurempi instituutio?

Korjattu versio;

Ilmoitus: Kuvitteleeko ylläpito, että tämä paskamainonta niellään mukisematta?

Jos nämä paskalinkit ovat tulleet jäädäkseen, niin minulta kyllä loppuu koko forumin seuraaminen. Tiedän kyllä, että olen vain kärpäsenpaska, eikä yksi lukija tee kesää, mutta kuitenkin. Minä en tätä paskamainontaa niele.

Lue nyt jotain ja välissä on ILMOITUS: "kutisee peräaukko, osta vähän SCHERIPROCT NEO:nia, niin kutina helpottaa". Just joo.

Piti teidänkin nyt pilata yksi internetin parhaimmista forumeista. Idiootit. Hyvät vaput teillekkin, saatana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Noita mainoksiahan on näemmä ihan homona eli vitusti. Ei vaan siellä ja vaan tuolla vaan todella kuormittavasti. Minä en klikkaa yhtäkään moista linkkiä. Ikinä. Täällä. Pienen miehen hiljainen protesti, koska systeemi on mätä. Ei ole hyvä näin sanoa, voi mainostaja pahastua. On siis hyvä sanoa. Se on sitä tasapainoilua, kun raha puhuu ja kansa haluaa tukkia suun mutta samalla omansakin.

Ei ole hyvä tuommoinen. Ei yhtään. Mieleni pahoitin pahasti.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Oi miksi? Onko pakko sietää tällaista paskailmoitusmainontaa? Epäilen, että 99,9% tämän palstan kantapeikosta on esim. samaa mieltä Vuokralaisen ja mfishin kanssa.

Ilmoitus: Sihvonen menee paskalle. Klikkaa ja näe - täytä itse. Ilmoitus: onko sinulla sienihiiva? Kutiseeko mirrisi? Meneekö tämä linkki eläinlääkärille vai gynekologille? Klikkaa niin näet. Point taken arvon ylläpito ja muut vastuulliset?
Yök!
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, ei hyvä. Yläbannerimainokset on ihan jees niin kauan kuin eivät pidä ääntä tai vilku täysin epileptisissä tunnelmissa häiriten normaalia selailua vetämällä väkisin huomion puoleensa. Nämä tekstin sekaan tungetut "äitisi on huora, vai onko?" -klikkausansat tekevät juuri niin, eli häiritsevät ketjujen normaalia lukemista ja sujuvaa käyttöä. Niitä on yksinkertaisesti todella hankala olla lukematta. Ei hyvä. Palsta palvelee itse käyttäjiä huomattavasti huonommin kuin aikaisemmin.

Jos fyrkat on pahasti lopussa, niin kannattaisi ehkä harkita vaikkapa jotain keräyspohjaista varainkeruuta tai jotain mukikampanjaa tms. mielummin? Jos taas moinen mainospaikka myytiin ihan muuten vain - kun kerran joku halusi ostaa, niin haistakaapa mun puolesta paska.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
On vittu muuten kusetusta noi mainoslinkit, ehkä pohjanoteeraus minkä olen missään nähnyt! Oikeasti jos noi linkit olisivat siihen juttuun mistä siinä puhutaan niin ok mutta että kaikki paska menee tilauslomakkeeseen. Hävetkää, saatanat. Muilta kyllä vaaditte kyllä tarkkaa kuvausta minne linkitetään.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tosiaan, heivatkaa hemmettiin nuo forumille viestien väliin tungetut epämääräiset mainoslinkit. Kaikki ymmärtävät sen, että sivusto tarvitsee mainostuloja, eikä kukaan siitä rutisekaan. Mutta tällaisesta mainostyylistä kyllä rutisee aika moni ennen minua, ja nyt minä, ja varmasti minun jälkeenikin moni. Ja nyt jos koskaan se rutina tulee aiheesta!

Joten vieno pyyntö: mitä ikinä se vaatiikin, että mainonta palaa pois viestien välistä mainosbannereihin, niin tehkää se.

Muok. Pahimmillaan noita tulee kolmen viestin välein. Niinkuin nyt.
 

Wolves

Jäsen
On vittu muuten kusetusta noi mainoslinkit, ehkä pohjanoteeraus minkä olen missään nähnyt! Oikeasti jos noi linkit olisivat siihen juttuun mistä siinä puhutaan niin ok mutta että kaikki paska menee tilauslomakkeeseen. Hävetkää, saatanat. Muilta kyllä vaaditte kyllä tarkkaa kuvausta minne linkitetään.

Olen pitkään ollut iloissani siitä, ettei jatkoaika ole lähtenyt tälle linjalle, jossa mainoksia tungetaan joka ikiseen välikköön. Nyt paloi kuitenkin kiinni...

Laittakaa mainoksia minne haluatte, mutta kolmen viestin välein muistutus Petteri Sihvosesta on jo liikaa.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Täysin samalla linjalla edellisten kirjoittajien kanssa. Uskomatonta paskaa, että joka väliin tulee noita "ilmoituksia" ja se häiritsee TODELLA paljon palstan lukemista. Korjatkaa tämä asia nyt pian kuntoon ja siirtäkää mainokset johonkin muualle. Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei ole hyvä tuommoinen. Ei yhtään. Mieleni pahoitin pahasti.

Sama täällä, kesken railakkaan vapunvieton tulimme rakkaan vaimoni kanssa vihdoin kotiin ja mitä löytyi Jatkoajasta? Ihmeellisiä sinisiä kirjoituksia, linkeiksikin niitä joku kutsuu. Siis meidän hieno palsta pilattu jollain mainoksen perkeleillä, ei tuu kauppoja sanon minä.

Nyt on Urheilulehti heittänyt viivelähdöt roskakoriin ja siirtynyt pystysuunnan markkinoinnin puolelle. Kohta saamme kuulla P.Sihvosen jäätävän positiivisen anaslyysin asiasta ja hänen aisan.... anteeksi miekankantajansa (Arvaatteko kuka?) selkokielisen selvityksen kuinka tämä asia vie meidän peliä huimaavalla tavalla aivan uusiin atmosfääreihin.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ilmoitus: Tällaiset mainokset on työnnettävä takaisin siihen perseeseen, mistä ne on ulostettu.

Jos raha ei riitä, laittakaa painostava tuijotuskuvabanneri etusivulle, vaikkapa minä voin aivan hyvin lantin kaksi heittää vuodessa, jotta palstan serverikulut saadaan katettua. Jos 5 % käyttäjistä tekee saman, ei luulisi isoja ongelmia tulevan.

Toki seuraava askel voisi olla viestikohtainen veloitus, schollillahan on kai paljon massia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Täysin samalla linjalla edellisten kirjoittajien kanssa. Uskomatonta paskaa, että joka väliin tulee noita "ilmoituksia" ja se häiritsee TODELLA paljon palstan lukemista. Korjatkaa tämä asia nyt pian kuntoon ja siirtäkää mainokset johonkin muualle. Kiitos.

Ei minua nuo mainokset sinänsä häiritse, sillä jostainhan palstan on rahansa hankittava. Ensimmäisen klikkauksen jälkeen en tule enää ikinä klikkaamaan noita mainoksia toista kertaa.
Minua vituttaa noissa mainoksissa se, että ne eivät täytä Jatkoajan linkitysohjeita. Niissä lukee siis ties mitä, mutta vievät jonnekin ihan muualle. Miksi mainostajilla tai mainoksissa on eri säännöt kuin meillä keskustelijoilla?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kieltämättä lievää kaksinaamaisuutta toi mainostouhu. Kuvaile linkkisi, me emme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös