Odotettavissa tunnetta ja taistelua HK-Areenan isossa kaukalossa, kun illan joukkueet pelaavat jo pudotuspelihengessä paikasta villi kortti -kierrokselle. Ei tarvinne edes mainita, että tämä on molemmille todellinen kuuden pisteen ottelu.
HPK on vienyt kauden aikaisemmat kohtaamiset 3-1, pisteet 7-5. Kauden avausottelua lukuun ottamatta matsit ovat olleet tiukkoja maalin marginaalin pelejä, joissa voittaja on ratkaistu pari kertaa ylitöillä.
Mielenkiintoinen kohtaaminen, jossa kummatkin joukkueet yrittänevät pitää kiekkoa paljon. Itse ennustan vähämaalista ottelua, jota sävyttää tarkka keskialueen pelaaminen ja hyvä maalivahtipeli. TPS on pelannut mainiota viisikkopeliä joulutauosta alkaen, mutta maalinteko on tökkinyt pahasti. Jos HPK pystyy pitämään kotijoukkueen nollilla pitkään, niin Tepsi tehnee itse illastaan vaikean kriittisen kotiyleisön edessä.
TPS tänään:
1. kenttä
Vahalahti - Mikus - Birner
Mojzis - Scalzo
2. kenttä
Tuomainen - Plihal - Anttila
Seppänen - Hirvonen
3. kenttä
Hattunen - Virtala - Suominen
Vittasmäki - Palmroth
4. kenttä
Salo - Laakso - Kulmala
Maalissa
Ortio
(Schwarz)
HPK on vienyt kauden aikaisemmat kohtaamiset 3-1, pisteet 7-5. Kauden avausottelua lukuun ottamatta matsit ovat olleet tiukkoja maalin marginaalin pelejä, joissa voittaja on ratkaistu pari kertaa ylitöillä.
Mielenkiintoinen kohtaaminen, jossa kummatkin joukkueet yrittänevät pitää kiekkoa paljon. Itse ennustan vähämaalista ottelua, jota sävyttää tarkka keskialueen pelaaminen ja hyvä maalivahtipeli. TPS on pelannut mainiota viisikkopeliä joulutauosta alkaen, mutta maalinteko on tökkinyt pahasti. Jos HPK pystyy pitämään kotijoukkueen nollilla pitkään, niin Tepsi tehnee itse illastaan vaikean kriittisen kotiyleisön edessä.
TPS tänään:
1. kenttä
Vahalahti - Mikus - Birner
Mojzis - Scalzo
2. kenttä
Tuomainen - Plihal - Anttila
Seppänen - Hirvonen
3. kenttä
Hattunen - Virtala - Suominen
Vittasmäki - Palmroth
4. kenttä
Salo - Laakso - Kulmala