Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Kotimainen jääkiekkokeskustelu > SM-liiga > Jokerit

Verkkolehden uusimmat jutut
LeKi nappasi Laitisen ja Liimataisen | 19.06. 06:00
Lempäälän Kisa avasi sopimusrintamansa kuudella nimellä. Suurimpina...
Mestaripakille rahakas jatkosopimus Kingsiin | 18.06. 23:43
Los Angeles Kings on kiinnittänyt viime kevään Stanley Cup -joukkueessa...
Couture jatkaa haipaidassa | 18.06. 22:25
San Jose Sharks on tehnyt viisivuotisen jatkosopimuksen hyökkääjä Logan...
Venäläistaiturin ura jatkuu Detroitissa | 18.06. 20:12
Detroit Red Wings ja Pavel Datsjuk ovat sopineet kolmivuotisesta...
Hyvästi, tuulenpesä | 18.06. 17:44
Onnea, keltavihreä Tampere. Ilves ajoi Jabba the Huttin pois...
Ilveksen myynnille sinetti | 18.06. 15:11
Marko Sjöblom ostaa Vincent Manngardin enemmistöosuuden Ilves-Hockey...

Vastaa viestiin

Ketjun työkalut Näyttövalinnat
Vanha 06.03.2012, 20:52   #276
yki

Suosikkijoukkue: Jokerit, Pittsburgh Penguins
Lainaus:
Seesam kirjoitti: Näytä viesti
Lasak on kilometrikaupalla parempi kassari kuin tämä teidän nykyinen häslärinne.
Kyllä täälläkin ollaan Eeroa kritisoitu ja juuri tuli tässä itsellänikin mieleen, että miksi helvetissä tuotiin Kilpeläinen tänne ja päästettiin 10x parempi (Lasak) maalivahti pois...

Laittakaa nyt saatana se Zoltan maaliin, meillä on paha vuoto peräsimessä.
Vanha 06.03.2012, 21:03   #277
PokerJoker

Suosikkijoukkue: Jokerit, Red Wings
Lainaus:
Minkä takia junantuoman Eero Kilpeläisen kritisoiminen on jokerikannattajille tabu?
Ei se paska pöyhimällä parane.
PokerJoker on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 06.03.2012, 21:03   #278
Steegil

Suosikkijoukkue: Jokerit, Ducks, Tanska ja sympatiat kojooteille
Kilpeläinen jotenkin onnistui päästämään Ipan mukaan. Jos valmennuksella on yhtään järkeä päässä niin Sulttaani torjuu loppukauden.
Vanha 06.03.2012, 21:17   #279
Kikkarelli

Suosikkijoukkue: Jokerit
Kilpi on nähty. Täys sulaminen peräpään jengiä vastaan tänään. Ei näin, Eero! Valitettava tosiasia on, että joukkue kaatuu ykkösvahdin mukana. Ei valmennusjohto anna kenellekään muulle enää peliäkään tolppien välissä tällä kaudella. Olen erittäin mielelläni väärässä.
Vanha 06.03.2012, 21:23   #280
Sambody

Suosikkijoukkue: NHL, Jokerit, Barca, ManU
Lainaus:
Auta armias minkä ristiinnaulitsemisen Kilpeläinen olisi kokenut jos äijä pelaisi HIFK:ssa...
Se on ihan teidän ongelmanne, että olette SM-liigan oma Philadelphia Flyers mitä tulee maalivahtipeliin. Sarjansa surkein maalivahtikoutsi ja kriittisimmät fanit kassaria kohtaan. Minulle henkilökohtaisesti ainakin riittää, että meillä on yksi vakituisesti itkemisen ilosanomaa levittävä Kilpeläisen dissaaja.

Lähinnä ihmetyttää tuo hemmetinmoinen jääräpäisyys mikä valmennukselta löytyy. Sille kakkosmokellekkin saa antaa pelejä, jos ei ykköselle tartu! Ensin hakattiin Tuohimaalla päätä seinään ja peluutettiin huonoista otteista huolimatta pelistä toiseen ja Kilpeläinen pelaa niin helvetisti, että ei olisi mikään ihmekkään vaikka väsy tulisi Eerollekkin. Kuitenkin kokoajan on ollut mahdollisuus antaa välillä pelejä Unkarin ihmeelle, joka ei ole vielä hävinnyt peliäkään varsinaisella peliajalla SM-liigassa.

Factoid: Kilpeläinen pukenut tällä kaudella 40 peliin ja availlut luukkua 6 pelissä. Hetenyi on myös pukenut tällä kaudella 40 peliin ja ollut aloittava kassari 4 pelissä. Hienosti on vastuuta jaettu kerta kaikkiaan!
Vanha 06.03.2012, 21:28   #281
Deko

Suosikkijoukkue: Jokerit, St. Louis Blues
Aika kultaa muistot näemmä, vastoin yleisiä harhakuvitelmia Lasakhan oli suorastaan heikko ja epävarma osassa runkosarjaotteluita. Ja muistaakseni homma meni niin että Kekäläinen halusi Lasakin pitää, mutta tämä itse halusi lähteä ison tilin perässä KHL:ään.

Asiaan, en suoraan allekirjoita väitettä että Kilpeläinen olisi ollut koko kauden "todella ailahtelevainen". Heikompia parin kolmen pelin mittaisia vaiheita tulee jokaiselle maalivahdille SM-liigassa, jopa monien hehkuttamalla Hoviselle sekä Lasakille viime kaudella. Kilpeläisellä on nyt käynnissä sellainen erinomaisesti sujuneen helmikuun jälkeen. Vielä on onneksi aikaa parantaa. Mitenkään Kilpeläistä sinänsä puolustamatta, ei meidän puolustuspeli myöskään ole ollut vaadittavalla tasolla edellisessä kolmessa pelissä kun omiin on tehty 16 maalia, mutta sen toki myönnän että viikonlopun pelien maaleista olisi pitänyt vähintään kaksi napata gamesavereilla. Tämänpäiväistä en lähde tarkemmin arvioimaan kun en edes maaleja ole vielä nähnyt.

Jos haparointi jatkuu torstaina, niin laittaisin Zoltanin maaliin Porissa. Kenties vaikka voitto tulisikin ettei kuorma kasva liian suureksi.
Vanha 06.03.2012, 21:30   #282
Axbor Nocturne

Suosikkijoukkue: HIFK, Chelsea FC
Lainaus:
Sambody kirjoitti: Näytä viesti
Se on ihan teidän ongelmanne, että olette SM-liigan oma Philadelphia Flyers mitä tulee maalivahtipeliin.
Muuten kyllä samaa mieltä, mutta harmittavasti viime kaudella tuli mestaruus juurikin Riksmanin hyvien otteiden ansiosta, mutta jos ei huomioda tätä ja viime kautta niin Flyers vertaus on aika osuva HIFK:n maalivahtikuviohin.
Axbor Nocturne on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 06.03.2012, 21:35   #283
liigajyrä

Suosikkijoukkue: fyysinen Jokerit
Lainaus:
Deko kirjoitti: Näytä viesti
Jos haparointi jatkuu torstaina, niin laittaisin Zoltanin maaliin Porissa. Kenties vaikka voitto tulisikin ettei kuorma kasva liian suureksi.

Ei tuo valmennusjohto tee sitä ratkaisua. Kilpeläinen on nyt sulanut ja osoittanut sen minkä osa Porilaisista kertoi kauden alla. Ikuinen jännittäjä minkäs teet mutta maalilla hän jatkaa ,raha painaa näytöt ei.

Nyt 3 peliä Näädät, Padat ja Valtion traktori ja säälit kutsuu ,hienoa.
Vanha 09.03.2012, 12:52   #284
maukka

Suosikkijoukkue: Kontulan Jokerit
Kyllä laski odotukset kun Kilpeläinen pelaa tänäänkin ja paikkana vielä Pori jossa Kilpeläinen suli tällä kaudella jo kerran.

Syön hatullisen paskaa ja katoan jatkoajasta jos Jokerit ottaa tänään kolme pistettä. Viimeksi kolme pistettä vieraista 14.1.2012.
maukka on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 12:53   #285
Malmi

Suosikkijoukkue: Helsingin Jokerit, NHL
Lainaus:
maukka kirjoitti: Näytä viesti
Syön hatullisen paskaa ja katoan jatkoajasta jos Jokerit ottaa tänään kolme pistettä. Viimeksi kolme pistettä vieraista 14.1.2012.
Tämä oli sitten lupaus!
Malmi on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 13:01   #286
Filosofem

Suosikkijoukkue: Helsingin Jokerit, taitokiekko ja herrasmieslätkä
Lainaus:
Paskansyömisen voit jättää Petri Matikaiselle, mutta muuten tämä viesti nostaa kyllä entisestään odotuksia illan peliä kohtaan.
Filosofem on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 13:06   #287
basswood

Lainaus:
Kyllä laski odotukset kun Kilpeläinen pelaa tänäänkin ja paikkana vielä Pori jossa Kilpeläinen suli tällä kaudella jo kerran.

Hienoa, tuli vähän panosta illan peliin :)
Kakkosnick jo hommattu valmiiksi?

Lähtökohtaisesti todella hyvä että Eero sai onnistuneen pelin eilen alle, olisi muuten voinut olla perjantai-ilta Porissa vähän turhan kova pala..

basswood on viimeksi muokannut viestiä 09.03.2012 13:19
basswood on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 14:17   #288
bultsi

Suosikkijoukkue: Jokerit, peleissä käyvät ihmiset
Nyt kun tuosta näkyi tuo maukan viesti, täytyy kysyä: Kilpeläinen pelasi eilen voiton meille. Miksi noin hyvän pelin jälkeen pitäisi vaihtaa maalivahtia seuraavaan peliin?

Jos Jokerit ottaa tänään 3 pistettä, pidä edes kerran lupauksesi! Poista käyttäjäsi ja lähde menemään!
bultsi on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 15:01   #289
maukka

Lainaus:
Malmi kirjoitti: Näytä viesti
Tämä oli sitten lupaus!
Olisihan minun poistuminen todella iso menetys, koska olen asiakirjoittaja ja tämän jokeripalstan sielu. Ihmiset jotka laittavat muita käyttäjiä jollekin ihmeen ignorelistalle ovat todella säälittäviä, eivätkä he kestä kun joku toinen laittaa faktat tiskiin ja puhuu asiaa. He elävät pilvissä sen oman joukkueensa suhteen ja ovat henkisesti todella heikkoja. Itse en koskaan ryhtyisi moiseen.

En minä mitään paskaa tänään syö, vaan kyllä se on Kilpeläinen joka paskoo housuunsa Porin illassa. Tämä on minun mielipiteeni, eikä se tee minusta huonoa fania.
Vanha 09.03.2012, 16:01   #290
bultsi

Suosikkijoukkue: Jokerit, peleissä käyvät ihmiset
Lainaus:
Olisihan minun poistuminen todella iso menetys, koska olen asiakirjoittaja ja tämän jokeripalstan sielu. Ihmiset jotka laittavat muita käyttäjiä jollekin ihmeen ignorelistalle ovat todella säälittäviä, eivätkä he kestä kun joku toinen laittaa faktat tiskiin ja puhuu asiaa. He elävät pilvissä sen oman joukkueensa suhteen ja ovat henkisesti todella heikkoja. Itse en koskaan ryhtyisi moiseen.
Joo, eihän täällä Jokeripuolella olekkaan ollut montaa kirjoittajaa joka ei olisi antanut palautetta kirjoituksistasi. Aika moni muu (minä mukaanlukien) on siis säälittävä kun sinä olet taas asiakirjoittaja. Miksi kirjoitat tänne mielipiteitäsi kun suurinta osaa (lue = kaikkia) vain häiritsee kirjoituksesi? Miksi et voi vain lopettaa kirjoittelua kun suurin osa ei sinua tänne halua! Tee palvelus ja lopeta kirjoittaminen!

Lainaus:
En minä mitään paskaa tänään syö, vaan kyllä se on Kilpeläinen joka paskoo housuunsa Porin illassa. Tämä on minun mielipiteeni, eikä se tee minusta huonoa fania.
Et vastannut kysymykseeni, joka näkyy edellisessä viestissäni. Miksi loisto-ottelun pelannutta maalivahtia pitäisi vaihtaa?
bultsi on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 17:08   #291
MiksuMan

Suosikkijoukkue: Narrit, Pantterit, Vaahteralehdet
Lainaus:
Tämä kyllä laittaa todella miettimään että minkälaista porukkaa täällä oikein pyörii.

Onko nämä jotkut nimimerkit edes "oikeita" kannattajia/faneja vaan ihan omaksi huvikseen pyörivät täällä provosoimassa muita "omituisilla" jutuillaan.

Tämän komentin perustella maukka ei voi kuin olla ässien puolella tänään, ellei paskansyöminen kuulu sitten hänen "intresseihin".

Ja niin moni muu on haukkunut/haukkuu Kilpeläisen vaikka kuinka hyvin mies pelaa. Tuomitseminen alkoi joidenkin osalla ennen jo ennen ensimäistäkään peliä.

Mitä täällä oikein tapahtuu? Keitä vittuja te olette?
Ihme jengiä. Joko minä tai he ihan vitun sekaisin.
MiksuMan on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 17:20   #292
Jack Daniel's

Suosikkijoukkue: Jokerit, Vitjaz Tšehov
Katos vaan, maukasta kuoriutuu esiin uusia puolia. Ennen tämä mystinen virtuaalihahmo on ladannut kehiin käytännössä pelkkää provoa laittaen höysteeksi silloin tällöin muutaman asiaviestin, mutta nyt siirryttiin provoilusta jo narsistiseen uhoamiseen.

Rakas Eero, nöyrä pyyntö: Torju Jokerit voittoon tänään. Pieni askel Jokereille, mutta valtava loikkaus tälle osastolle täällä jatkoajassa.

Jos siis maukka pitäisi sanansa, mihin en usko hetkeäkään.
Vanha 09.03.2012, 17:28   #293
Konkkis

Suosikkijoukkue: Jokerit, KiVa
Maukka on meidän ikioma trolli ja tekee hyvää työtä siinä!

Tänään on kuitenkin sellainen fiilis et Kilpi näyttää patarinnoille että mitä he menettivät meille.

Kaasu pohjaa, Jumala ohjaa!
Konkkis on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 17:34   #294
Hande75

Suosikkijoukkue: Jokerit, San Antonio Spurs, RoPS, SoJy, Lotus F1
Kun Eero Kilpeläinen torjuu tänään voiton, mitä toivon erityisesti joukkueen kannalta, niin eräs nimimerkki on varmasti puolustautuu jotenkin näin: "Tätä voittoa ei lasketa. Olosuhteet olivat erityiset. Ässiltä puuttui Zaborsky ja Porin jää oli hyvä."

Mutta mutta Eeron pitää pelata nyt parasta peliään muun joukkueen ohella. Tappioihin ei ole varaa.
Vanha 09.03.2012, 17:46   #295
maukka

Lainaus:
MiksuMan kirjoitti: Näytä viesti
Onko nämä jotkut nimimerkit edes "oikeita" kannattajia/faneja vaan ihan omaksi huvikseen pyörivät täällä provosoimassa muita "omituisilla" jutuillaan.
Sydämeni sykkii Jokereille, mutta olen pessimisti. Kolmen pisteen voitto viimeksi vieraista 14.1.2012.
Vanha 09.03.2012, 20:44   #296
MiksuMan

Suosikkijoukkue: Narrit, Pantterit, Vaahteralehdet
Lainaus:
Sinä olit oikeassa maukka. Olet ollut sitä koko kauden ajan. Olisi pitänyt uskoa sinua. Onneksi sinun ei tarvitse poistua ja jättää meitä.
MiksuMan on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 21:10   #297
pappi

Kilpeläinen ja Jokerit pelasivat huonosti. Maukka onneksi jatkaa täällä.
pappi on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 09.03.2012, 21:20   #298
flintstone

Suosikkijoukkue: Jokerit&CuT&NIG, Teme, Johaug, Johanna Kadi Käpä<3
Lainaus:
pappi kirjoitti: Näytä viesti
Kilpeläinen ja Jokerit pelasivat huonosti. Maukka onneksi jatkaa täällä.
Kilpeläinen oli ihan hyvä, Jokerit sen sijaan ei. Vai minkä maalin olisit laittamassa Kilpeläisen syyksi?
Vanha 09.03.2012, 23:23   #299
madeOFspade

Suosikkijoukkue: Ässät
Kilpeläiselle meni ainoastaan tuo 4-0 maali ehkä hivenen helpohkosti kun lähti yrittämään katkoa.

Muuten se oli juurikin Kilpeläinen joka piti numerot siedettävinä.
madeOFspade on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 10.03.2012, 01:27   #300
Acid

Lainaus:
MiksuMan kirjoitti: Näytä viesti
Ja niin moni muu on haukkunut/haukkuu Kilpeläisen vaikka kuinka hyvin mies pelaa. Tuomitseminen alkoi joidenkin osalla ennen jo ennen ensimäistäkään peliä.
Otetaan nyt vielä kantaa tähän aiheeseen, kun selvästi myös minuun viitattiin. Jokereita olen kannattanut vuodesta 1981. Hallilla olen ollut kun oltiin pieni ja köyhä seura, divarissakin oli ihan hyviä pelejä. Hallille menen kun muu elämä antaa myöten niin useasti kuin vain pääsen. En minä sieltä pois pysty olemaan. En pidä itseäni huonona kannattajana vaikka kritisoinkin välillä kohtuu rankasti. Koen omaavani oikeuden siihen, kun omia rahojani olen tuohon jengiin suht kauan syytänyt.

Kannattaa myös huomioida, että moni puolustaa Kilpeläistä vaikka hän pelaisikin surkeasti. Yritän vielä kerran avata omaa mielipidettäni ja jos ei aukea niin ei sitten. Kannattaa lukea ihan ajatuksella ja vaikka hengittää syvään niin ei tarvitse suu vaahdossa tulla avautumaan ( ei mitenkään suunnattu MiksuManille).

Tällä hetkellä Jokerien resurssit ovat sitä luokkaa ,että tavoite jokaisena vuotena voi olla vain ja ainoastaan mestaruus. Ei mua haittaa vaikka jossain vaiheessa Jokerit olisi taas pienempi ja köyhempi seura. Sitten tavoitteet sen mukaan. Halllille menen edelleen. Se mikä minua vituttaa ja rankasti on resurssien hukkaan heittäminen ihan omaa typeryyttään. Keklun tulon myötä odotin suurta parannusta ja paljon hyvää Keklu on tehnytkin. Valitettavasti minun mielestäni hän on myös tehnyt pahoja virheitä.

Jääkiekkojoukkueen ylivoimaisesti tärkein palanen kun pelaajista puhutaan on MAALIVAHTI. Huippumaalivahti voittaa yksinään pelejä joukkueelleen ja kantaa jengiä, kun muilla on vaikeaa. Vaikka joukkue edessä pelaisikin hyvin keskinkertainen tai huono maalivahti voi hävitä niitä otteluita. Maalivahdin otteet vaikuttavat todella paljon kenttäpelaajien otteisiin. Huippuveskan ollessa maalissa muun joukkueen itseluottamus on paljon korkeammalla. Mun jengissä se kallein pelaaja olisi maalivahti. Jos siis mennään selkeällä ykkösellä. Tandemi on sitten eri juttu.

Kilpeläistä ja hänen hankintaa olen kritisoinut alusta asti. Syyt ovat yksinkertaiset. Jokereissa täytyy aina olla liigan paras maalivahti ( niin kauan kun tavoite on mestaruus). Minivaatimus top-3 veska jos kaikki ovat suunnilleen samalla viivalla. Tämän takia olin hyvin pettynyt Kekluun hänen hankkiessa Kilpeläisen. Kilpeläinen ei ole lähelläkään liigan parasta maalivahtia, eikä sitä ollut lähtökohtaisestikaan. Eero ei ole paska veska vaan ihan ok maalivahti keskitason joukkueelle. Mestaruutta tavoittelevan jengin ykkönen hän ei ole, eikä koskaan tule olemaan. Kun pää ei kestä niin se ei kestä.

Tämä ei siis ole mikään ajojahti ollut missään vaiheessa. Tosin olisin voinut suunnata kritiikkiäni enemmän Keklun suuntaan, koska hän Eeron palkkasi. Toivottavasti ensikauden jälkeen, joku muu kuin Keklu valitsee maalivahdin, koska hän ei selvästi joko ymmärrä sen tärkeyttä tai osaa arvioida maalivahteja ja heidän kykyjään. Erkkikään ei tosin osaa ennustaa Sulttaanin kehitystä. Legendalla on vain taivas rajana, joten onhan sekin mahdollisuus vaikkei ehkä kovin suuri, että hän on sitten ensikauden jälkeen ykkönen.

Monet taitavat vain arvioida maalivahtia eritavalla kuin minä. Usein on kirjoitettu esim." ei kaaduttu maalivahtiin" tai " pelasi ihan hyvin". Joillekin tuo ehkä riittää. Minulle se ei riitä. Liigan paras maalivahti ei ole " ihan hyvä". Eeron arvosana tältä kaudelta on 7-. Asteikko on sen mukaan, että Kilpeläinen on Jokereiden ykkönen, joten arvostelu on tiukkaa kuten kuuluukin olla. Tämä on minun mielipiteeni ja erimieltä saa olla.

Lopuksi on todettava, että tämä uusin tapa arvostella jatkuvasti tiettyjä nimimerkkejä henkilökohtaisesti joka hiton ketjussa on suorastaan vituttavaa. En minäkään ole läheskään kaikkien kanssa samaa mieltä ja toisinaan on saatanan rasittava lukea joka ketjussa se sama usko ja toivo julistus. En silti hyökkää näiden kirjoittajien päälle, kuten esim.viimeaikoina tätä yhtä värikästä kirjoittajaa taas oikein joukolla arvostellaan. Tämä on jumalauta keskustelupalsta. Onko se niin saatanan vaikeaa keskustella aiheesta menemättä henkilökohtaisuuksiin? Nähtävästi monelle on.
Acid on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vastaa viestiin

Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Kotimainen jääkiekkokeskustelu > SM-liiga > Jokerit

Ketjun työkalut
Näyttövalinnat

Kaikki ajat ovat aikavyöhykkeen GMT +3 aikaa. Kello on nyt 08:06.