Kuuleeko Turku?

  • 2 974
  • 14

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viesti editoitu, ei ole asiallista nyt pelistä enää keskustella.
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tapparan sivuilta löytyy raporttia hauskasti otsikoituna "Tappara harjoitteli TPS:n nurin".
Reipperi ollut maalissa.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Näyttää olleen kaksikko J.Ojanen-Hassinen hyvässä vauhdissa. Maalintekokipsi on toivottavasti nyt lauennut.....
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vakiolle

Niinpä. Tapparalle oli vaan merkitty peli tänään Tepsiä vastaan joka pelattiin kun TPS ei sitä perunut.
 
Viimeksi muokattu:

axe

Jäsen
Okei, nyt minä saan täydellisen kusipään maineen, mutta mun mielestäni ainakin maailma jatkaa pyörimistään edelleen, vaikka ikäviä asioita yksittäisille ihmisille ja välillä kokonaisille väkijoukoille sattuukin.

Kirjotin muuten pidemminkin mutta en kehdannut julkistaa. Kaikkea hyvää Saku Koivulle ja hänen läheisilleen. Minä en kuitenkaan miestä tunne enkä aio kieltää itseltäni mitään pieniäkään iloja sen takia, että joku julkisuuden henkilö on vakavasti sairas. Surutyön hoitakoot ne ihmiset, joille se todella kuuluu.

Tällä kirjoituksella ei missään tapauksessa verrattu lätkän harjoitusmatsia ja ihmisen terveyttä toisiinsa. Mun mielestäni vaan tässä saa silti edelleen keskustella muistakin asioista ilman että jokaiseen tilanteeseen täytyy vetää mukaan tämä ikävä juttu.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
axe

Ainakaan minun kommenttini ei ollut suunnattu TM:n kirjoitusta vastaan. Onhan tässä muutkin jo kirjoittaneet muustakin kuin Sakusta. Itse tarkoitin vain ja ainoastaan sitä mitä sanoin, eli voi olla, että TPS:ää ei tänään oikein peli jaksanut kiinnostaa. En pyrkinyt moralisoimaan millään tavalla.
 

jakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uskon että peli oli henkisesti yhtä vaikea kummallenkin joukkueelle. Kyllä tämä Sakun juttu vaikutti tapparalaisiiin yhtä lailla lamaannuttavasti kuin tepsiläisiin. Pakkopullaa puolin ja toisin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No niin no...enpä muista milloin oon näin jääkiekkoilijan puolesta tunteillut...
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Show must go on. Eilinen veti ilmeet vakavaksi, mutta eiköhän palata taas päiväjärjestykseen.

Eilisestä matsista ei pelillisesti paljon kerrottavaa liene. Tappara otti selvän voiton, mutta en vetäisi sen perusteella paljonkaan johtopäätöksiä voimasuhteista tulevalle kaudelle. Ehkä kuitenkin sen verran, että Tappara tulee olemaan odotetun kova joukkue.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kertokaapa ainakin yksilöiden suorituksista mitä jäi mieleen eilen. Tepsin testissä oleva Blanchard, näyttääkö pelimieheltä? Ja saman voisin kysyä Shearerista. Vaikka Tapparalta oli poissa puolustuksen parhaimmistoon kuuluvat Mäntylä ja Luoma niin ilmeisesti Puistolakin selviytyi Mäntylän tontilla mallikkaasti ja Miska puolestaan pääsi pelaamaan Välivaaran parina. Draper ei ilmeisesti joutunut koville ja saattaa tänäänkin pelata Ässiä vastaan mutta mielelläni näkisin Hovinkin maalissa. Ojasen Janne ja Barkov tietysti ovat olleet eilenkin Tapparan johtavat hyökkääjät ja Hassisellakin taas vaihteeksi ollut maalijyvä kohdallaan.
 

ahk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti TM
Kertokaapa ainakin yksilöiden suorituksista mitä jäi mieleen eilen. Tepsin testissä oleva Blanchard, näyttääkö pelimieheltä? Ja saman voisin kysyä Shearerista. Vaikka Tapparalta oli poissa puolustuksen parhaimmistoon kuuluvat Mäntylä ja Luoma niin ilmeisesti Puistolakin selviytyi Mäntylän tontilla mallikkaasti ja Miska puolestaan pääsi pelaamaan Välivaaran parina. Draper ei ilmeisesti joutunut koville ja saattaa tänäänkin pelata Ässiä vastaan mutta mielelläni näkisin Hovinkin maalissa. Ojasen Janne ja Barkov tietysti ovat olleet eilenkin Tapparan johtavat hyökkääjät ja Hassisellakin taas vaihteeksi ollut maalijyvä kohdallaan.

Blanchard ei vakuuttanut, Shearer puolestaan on kyllä oiva vahvistut TPS:lle. Tepsiltä puuttui ottelusta maajoukkuekutsun saaneet Alatalo, Petriläinen ja Norrena. Lisäksi puutteisiin kirjataan nuorten turnauksessa pelaavat Koivu, Kankaanperä, Jokila sekä Aho. Loukkaantuneena on kaiketi ainoastaan Ville Vahalahti. Vaikka puolustuksesta puuttuikin vain Petriläinen, oli se ehdottomasti haavoittuvin osa Tepsin joukkueesta. Ilo oli havaita Kai Nurmisen parantunut työmoraali.

Tappara oli odotetun hyvä ja se rankaisi TPS:n virheistä armottomasti. Barkov oli mielestäni hyvä. Vaikka Tapparaltakin on miehistöä maajoukketehtävissä (eteenkin puolustajia) puolustus pelasi todella tiiviin pelin. Draper ei joutunut kovinkaan kovaan painostukseen, vaikka torjuikin muutaman kerran näyttävästi.
 

martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti ahk

Lisäksi puutteisiin kirjataan nuorten turnauksessa pelaavat Koivu, Kankaanperä, Jokila sekä Aho.

Eli Koivuhan oli veljensä luona Montrealissa, eikä nuorten turnauksessa. En korjaa tätä pikkumaisuuttani vaan ihan sen takia ettei kukaan ihmettelisi miksi hän ei ole veljänä luona nyt kun asiat ovat tällä mallilla
 
Suosikkijoukkue
TPS
Eilinen peli oli todellakin surullista katseltavaa, kun TPS:n joukkueesta ei kukaan tainnut edes yrittää pelata, vaan taisi olla Sakun sairaus vienyt mielet todella mataliksi. Tappara oli ainakin lukemien verran terävämpi, vaikka TPS kolmasti tolppiakin kolisteli. Joukkueesta puuttui myös Kiviharju, jolla tulehdus kädestä ei ole vieläkään parantunut. Vaikkei saisi Blanchardia yhden ottelun perusteella arvostella, niin ei hän kyllä vakuuttanut ainakaan minua.
Tässäpä ne olivat: kootut selitykset osa 546.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös