Kahta tyttöä lukuunottamatta, no okei, kolmea lukuunottamatta tämän kesän kandidaatit ovat todella surkeita.
Zooeyn vahvuudet ovat hänen silmänsä. Niihin voisi upottaa sekä sielunsa että lompakkonsa. Pahaa sanaa en keksi myöskään hänen lopusta naamastaan enkä hänen kropastaan. En silti äänestänyt Zooeyta.
Satu, Satu, Satu...huoh. Pärstäkerroin on hänellä ihan jees. Erinomainen silloin, kun hän hymyilee nätisti. Karmea silloin, kun hän irvistää. Tissit ovat todella hyvää laatutyötä, kuten myös loppuosa hänestä. Ekstrapointsit tummasta tukasta. Pitkässä kuumassa kesässä (minä en ohjelmaa katso, olen vain kuullut yleisenä taustahälinänä lähes joka viikko) Sadun nätti ääni muuttuu kaameaksi kiljunnaksi. Satu, ota järki käteen ja lopeta juontohommat. Maailma tarttee sua vain ja ainoastaan bikinikuvissa.
Tämän takia Satu ei saa ääntäni. Vaikka pikku-Al on eri mieltä.
Scarlett "ScarJo" Johansson on valintani kesätytöksi 2010. Syitä on ainakin 4. Lisäksi olen seurannut hänen uraansa ehdottomasti kaikkein pisimpään. Hänen avioliittonsa Ryan Reynoldsin kanssa on yksi suurimmista vääryyksistä, mikä tätä maailmaa on kohdannut. Ainoastaan Bar Refaelin tämänhetkinen hoito herättää enemmän negatiivisia viboja minussa kuin ScarJon "ukko".