Tampereen faniosasto

• 4 814
  • 6

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Olette varmaan kuullut Jyväskylässä toimivasta faniryhmittymästä nimeltä "Legioona Keski-Suomi". Itse kun asun ainakin vielä tämän lukuvuoden Tampereella opiskeluiden takia, mietin että voisi tänne Tampereellekin perustaa jotain samantyylistä toimintaa. Voisi jollain porukalla aluksi ainakin katsoa UrhoTV-matseja yhdessä jossain baarissa, käydä Tappara-HIFK ja Ilves-HIFK peleissä pitämässä ääntä ja järkätä yhteiskyytejä kotipeleihin Nordikselle. Miksei käydä Hämeenlinnassa tai Jyväskylässäkin katsomassa pelejä, jos saadaan tarpeeksi tyyppejä mukaan.

Tuskin olen ainoa stadilainen tai IFK-fani täällä mansessa, mutta löytyisikö tällaiselle toiminnalle kiinnostusta? Laitan samanlaisen tekstin myös fanisivujen foorumeille.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olette varmaan kuullut Jyväskylässä toimivasta faniryhmittymästä nimeltä "Legioona Keski-Suomi". Itse kun asun ainakin vielä tämän lukuvuoden Tampereella opiskeluiden takia, mietin että voisi tänne Tampereellekin perustaa jotain samantyylistä toimintaa. Voisi jollain porukalla aluksi ainakin katsoa UrhoTV-matseja yhdessä jossain baarissa, käydä Tappara-HIFK ja Ilves-HIFK peleissä pitämässä ääntä ja järkätä yhteiskyytejä kotipeleihin Nordikselle. Miksei käydä Hämeenlinnassa tai Jyväskylässäkin katsomassa pelejä, jos saadaan tarpeeksi tyyppejä mukaan.

Tuskin olen ainoa stadilainen tai IFK-fani täällä mansessa, mutta löytyisikö tällaiselle toiminnalle kiinnostusta? Laitan samanlaisen tekstin myös fanisivujen foorumeille.

Ideana mainio. Mukana saletisti. Moni asia olisi helpompaa suorittaa isommalla porukalla

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mukana myös. Viime Ilves-HIFK -pelissä olikin aika vähän niitä oikean joukkueen kannattajia.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä idea tosiaan ja mukana jos aikataulut vain sen sallivat.

Seuraavat Tampereella pelattavat HIFKin pelit taitavat mennä ensi vuoden puolelle mutta täytyy katsoa jos sitä ennen olisi mahdollista jotain kehittää.

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - Ässät @UrhoTV

Kokoonnutaan Pub Höyryyn (Siperia, Finlayson) katsomaan matsia tänään, tervetuloa kaikki IFK-fanit jotka asuvat tai sattuvat muuten vaan olemaan Tampereella :) Matsi alkaa 18.30, lähetys 18.20.

Pub Höyry: http://www.ravintola.fi/ravintola/hoyry/

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mites perjantaina? Vaikka peli tuleekin ilmaiskanavalta, onko porukka menossa jonnekkin?

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites perjantaina? Vaikka peli tuleekin ilmaiskanavalta, onko porukka menossa jonnekkin?

Itse ainakin lähden paikan päälle Nordikselle, ja mun kyydissä vois päästä siihen suuntaan.. Lähden kyl todennäköisesti jo aika aikasin, 13 aikaan viimeistään. Ja jään viikonlopuksi stadiin, takas su-iltana. Mutta jos kiinnostaa ni kyyti löytyy.

Jos jäätte Manseen ja tapaatte jossain baarissa ni koittakaa saada muitakin mukaan ja ottakaa niiden mailiosoitteet ylös :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy