hämeenlinnalaiset! Missä Kai Rautio?

  • 3 785
  • 8
F

Flonaldo

Sai "alennuksen" A-junnujen valmentajaksi. Joten siellä Rinkelinmäen käytävillä Kaira yhä haahuilee. A:ta valmensi viime kaudella Lehkosen Timppa, joka on nyt sitten Jalosen kakkosena.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos!

pääasia mielestäni on et jatkaa lajin parissa.

Sinne onkin Oululais lähtöisiä pesiytynyt toinenkin urheilumies nimittäin Petri Keskitalo (okey on syntysin Raahesta) joka kuulemani mukaan touhuaa jotain kiekon parissa nykyään, olisko jossain junnu porukoissa jossa oma poika pelaa tai jotain sinne päin?
 
F

Flonaldo

No Petrihän on itse asiassa pesiytynyt tähän samaan putiikkiin, jossa minäkin kaiket päivät istuskelen - kuten raahelaisen kuuluukin. Petri on Kerhon F92-joukkueen toiminnassa mukana. Eli siis 9-vuotiaiden valmentajana.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Siellä sitten treeneissä heitetään keihästä, työnnetään kuulaa, juostaan satasta ja aitoja jne. Monipuolista harjoittelua.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole muuten pahasta!

Varsinkaan 9-vuotiaille, eikä olis vanhemillekaan pelajille!

Ja tarkoitan tällä kesä harjoittelua, mahdollisimman monipuolista mahdollisimman pitkään ja vasta joskus 15-16 vuotiaana keskittyminen lajikohtaiseen harjoitteluun.
 
G

Guest

HPK:ssa on ja voi hyvin

Katselin maanantaina HPK:n A:n harjoituksia ja täytyy sanoa, että tällä tasolla "Kaira" veti parhaat harjoitukset, joita olen koskaan tällä tasolla nähnyt. Jos kaikki muutkin harkat menevät ssmaa tahtia, se tietää hyvää Kerhon A:lle. Olen nähnyt vuosikymmenten aikana monenlaisia harjoituksia, mutta nyt tempo ja hyvin suunnitellut monipuoliset harjoitukset kyllä yllättivät. Positiivisesti. Että kaikki hyvin Hämeenlinnassa. Kai Rautio elää ja voi hyvin.:D
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Flonaldo
No Petrihän on itse asiassa pesiytynyt tähän samaan putiikkiin, jossa minäkin kaiket päivät istuskelen - kuten raahelaisen kuuluukin.

Flo, tuosta voisi ymmärtää, että sinäkin olet Raahesta kotoisin? Et kai sentään...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös