Nettihuutokaupat

  • 2 455
  • 1
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zeke

Jäsen
Nyt on ollut paljon medioissa juttua eri nettihuutokaupoista, joten niiden kommentointi voisi olla paikallaan. Itselläni kokemuksia on fiksuhuuto.fi:stä, ja mun mielestä konsepti näyttää erittäin hyvältä!

Muutaman kympin edestä olen huutoja sinne tehnyt, ja kerran jopa saanut ostettua noin 500 euron tavaran muutamalla eurolla! Ja tavara oikeasti tuli moitteettomasti perille, uskokaa tai älkää!

Kai joku on voinut sinne tuhaankin huutojaan pistää, mutta minä ainakin aion jatkossa sitä käyttää. Hyviä kokemuksia!
 

Hande_81

Jäsen
Nyt on ollut paljon medioissa juttua eri nettihuutokaupoista, joten niiden kommentointi voisi olla paikallaan. Itselläni kokemuksia on fiksuhuuto.fi:stä, ja mun mielestä konsepti näyttää erittäin hyvältä!

Muutaman kympin edestä olen huutoja sinne tehnyt, ja kerran jopa saanut ostettua noin 500 euron tavaran muutamalla eurolla! Ja tavara oikeasti tuli moitteettomasti perille, uskokaa tai älkää!

Kai joku on voinut sinne tuhaankin huutojaan pistää, mutta minä ainakin aion jatkossa sitä käyttää. Hyviä kokemuksia!
Kuulostaa mainokselta. Eräälle toiselle foorumille kirjoittavalle oli tullut tällainen posti fiksuhuudolta:
Tervehdys arvoisa asiakkaamme!
Fiksuhuuto.fi on tuottanut Suomeen jo useita tuhansia onnellisia ostajia, jotka ovat saaneet haalittua itselleen laadukkaita tuotteita pikkurahalla! Tämä kansanryhmä tulkoot nyt voimalla esille!
Tarjoamme nyt sinulle onnellinen ostaja seuraavat mielenkiintoiset edut:
-Saat 20 ilmaista huutoa tilillesi, kun lähetät kuvan itsestäsi ostamasi tuotteen kanssa osoitteeseen: onnelliset@fiksuhuuto.fi
-Saat 50 ilmaista huutoa lisää, kun kirjoitat 10 eri keskustelupalstalle omin sanoin siitä, kuinka ostit tuotteen todella edullisesti osoitteesta www.Fiksuhuuto.fi! Lähetä meille linkit kaikkiin foorumikirjoituksiisi osoitteeseen: onnelliset@fiksuhuuto.fi
Käymme lukemassa kirjoituksesi ja jos olet kirjoittanut oikein osuvan ja hyvän tekstin tai liittänyt kirjoituksiisi mukaan ottamasi kuvan, niin annamme sinulle vielä 20 huutoa lisää!

Lähetä sähköpostin mukana myös:
-Nimesi
-Asuinkuntasi
-Puhelinnumerosi
-Käyttäjätunnuksesi
-Tiedot ostamastasi tuotteesta, hinnasta ja ostopäivämäärästä
Näin saamme tiedoitettua siitä, miten mielenkiintoinen paikka Fiksuhuuto on ostaa laatutuotteita ja miten moni tuotteita on jo itseasiassa ostanut!
HUOMIO! Muistathan myös, että voit saada 50" Plasma-TV:n, kotiteatterijärjestelmä ja roppakaupalla lisää ilmaisia huutoja suosittelemalla Fiksuhuutoa ystävillesi osoitteessa:
http://www.fiksuhuuto.com/index.php?id=xreebxnirevyyr
Laitetaan yhdessä sana liikkeelle!
Erittäin lämpimin terveisin
Jussi Mäntylä
www.Fiksuhuuto.fi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös