Mihin Jeren 10000 euroa oikeasti menivät?

  • 4 666
  • 15

Minne 10000 eurkkaa oikeasti menivät?

  • Rautakirja kuulostaa vakuuttavalta.

    Ääniä: 6 3,0%
  • Huumeisiin! Elämä on parasta.

    Ääniä: 59 29,4%
  • Turenki-Monopoly-salaliiton rahoittamiseen

    Ääniä: 16 8,0%
  • Mestaruussaunan kiukailla paloivat

    Ääniä: 13 6,5%
  • Matti Alatalon sopimuksen ulostamiseen

    Ääniä: 9 4,5%
  • Ylen musiikkitaloon, Jungner perkele

    Ääniä: 8 4,0%
  • AWen muuttotouhuihin/sakaramiinoihin kolmostien varrelle.

    Ääniä: 9 4,5%
  • Ultrasien sämpylöihin

    Ääniä: 35 17,4%
  • Insinööripaperien ostamiseen

    Ääniä: 8 4,0%
  • Jatkoajan uuteen ulkoasuun

    Ääniä: 38 18,9%

  • Äänestäjiä
    201

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jere Karalahti.

Monta ketjua, yksi mies.

Tässä yksi lisää. Nyt on paikallisen salapolician toimesta sitten selvitettävä minne Jeren kuuluisa OJ "OJ" Jokiselta lainattu "kymppidona" oikein humahti. Meinasi käyttää muka Penavelkojen™ maksuun, ja kyseinen mukahauskuus upposikin OJ:een, eipä vain ollut totta. Oikeus väittää hänen rahoittaneen huumekauppoja ja amfetamiiniostoja, kuten IL:n kuvassakin mennään reppu selässä Eestiin tekemään, Jere sanoo "velkojen maksuun".

Mikä on totuus?

Oliko kyseessä siis rikollinen, laillinen vai semilaillinen teko? Kuluttiko Jere rahat ns. veitsi kurkulla vai suunnitelmallisesti? Olisiko Kummola pimittänyt tämän Darth Sheddeniltä jos Jere olisi manselainen? Miten Turengi liittyy asiaan? Onko Monopoly-Turengi-kytköksen takana Jere rahoittama liiga, enkä nyt puhu S:stä ja M:stä? Tuleeko Länsimetro, entä puoli Jatkoaikaa housuihinsa kun Jere tuomitaan? Nouseeko addresseja ja surua, kansanliike Jeren vapauttamiseksi? Verrataanko Jeren lainausrötöstä pedofiilien tekosiin? Kuka on 5-7-vuotiaan tasolla? Paniko Teemu Selänne kaikkia? Mikä on Ultrasien osuus, ja nousevatko he koskaan vastarintaan kun Golden AWe on voimiensa tunnossa? Mikä on Karalahden seuraava lempinimi? Kakkulahti?

*****

Olen itse omienkin kokemusteni perusteella päätynyt tiukkaan teoriaan jonka täytyy olla totta. Syyllinen Jeren tapauksessa on Rautakirja. Kävin nimittäin tänä aamuna ostamassa R-kioskilta lisäpäiviä joukkoliikenteessä käytettävään Matkakorttiini, tarkoituksena päräytellä jatkossakin kaikilla menopeleillä sporasta kimalaisvankkureihin samalla kortilla jota vain piipautetaan toosan edessä.

Joka tapauksessa, laite piipauttikin kuukauden systeemeille ilkeänkankeaa hintaa, 114 euroa ja lisät. Perkele, mitä ihmettä, vieläkin, muuttoilmoitus on jätetty jo pari viikkoa sitten?

Tutkin kuitin, josta löytyi teksti "Muu kunta". Päivitystä ei ollut tapahtunut korttitietoihin asti, joten hinta ryöpsähti edelleen ylös. Vaadin rahani takaisin, sain, en sitä mitä pitäisi useammin, ja marssin Matkahuollon toimistoon.

Siellä jekku selvisi. HKL:n muuttoilmoitustilastointi siirtyy kyllä parissa päivässä oikeaan ruotuun, mutta Ärrän päätteet lukevat tiedon ilmeisesti kortin viimeisistä lukemista. Rautakirjan paha pääte siis ei ole koskaan ajan tasalla eikä mitenkään yhdistettynä HKL:n keskuskompuutteriin! Toimistosta hinta tipahti sitten 30-40 euroa, mikä säästö!

Miettikää jos Jeren, joka on ok, muttei edes insinörtti kuten allekirjoittanut, saatikka constructing architect, kuten allekirjoittanut, koittaa pähkäillä näitä. Jerehän on vain tyhmä jääkiekkoilija! Tiedättehän te ne jääkiekkoilijat. Jos insinörttikin koittaa maksaa ylihintaa moisesta sotkusta niin Rautakirjan pahaakin pahempi järjestelmähän suorastaan ryöstää Nashvillesta Helsinkiin muuttaneen. "Muu kunta", 40 euroa, entäs "Muu maa", "Muu mantere", "Muu valuutta". Dollarin kurssi, kielikurssi, aikaero, lentopelko! ~JET LAG!!!

"Tekee 10 000 euroa", sanoo Ärrän täti ja Kakkulahti kaivaa kuvettaan.

Syytön sanon minä!
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jere on syytön. Rahat menivät uusiin lenkkikenkiin (Jere oli koko kesän lenkkeilyhommissa) ja loput rahat Jere käytti pesuaineisiin. Pesuaineet varmaan vieneetkin miehen nyt sairaalaan.

Syytön sanon minä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse ainakin näin jotain kolikoita Mestaruussauna!:n vilpolassa, joten sieltä se pahuus kumpuaa ja raharessu löytynee.

Enää pitäisi tietää kuka oli nimimerkki Jere Karalahti? Se meluisa ja kierrätysnuuskaava turenkilainenko?

Täältä tähän
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Siis hetkinen, kaikkihan on ihan selvaa. Jere ei koskaan saanuut rahoja, silla SampoPankki hukkasi Ollin rahojen siirron, samoin kavi HIFK-KARPAT siirtosumman kanssa...Vuola kiistaa kaiken,mika selittaa Penan ristiin puhumiset. Eli vastaan SAMPO.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Itse olen lähes satavarma että Ultrasien sämpyihin menivät, aika tiukat täytteet ja hauskaakin oli??
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vastasin Ylen musiikkitaloon. Jere tunnetusti on suuri korkeakulttuurin ystävä. Aivan tippa silmässä eläytyy Sibeliuksen kolmosen soljuviin teemoihin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olisi ehkä pitänyt tarkentaa, sillä viestini oli tarkoitettu sinulle, Golden aWEWWAwawEWwa.

Pitäisikö minun nyt grillata kakkosta vai miten oikein voin sinua auttaa? Soittaa poliisit? Eikö sinulla ole puhelinta? Eiköhän pidetä ketjun aihe Jere Karalahdessa.

Klassikko.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitäisikö minun nyt grillata kakkosta vai miten oikein voin sinua auttaa?
Älä, älä minua! Onhan Karalahti keskustelu mielenkiintoista. Miksi näitä pitäisi tiputtaa tuonne kovin alas? Pidetään yllä vain.

Onkohan Karalahti saanut huumeisiin sijoittamansa rahat takaisin (siis se 10ke korkojen kera..liekö triplaantunut?). Ja nyt sitten moisen rahasumman johdosta ankara biletys päälle -> teholle. Tuollaista itse mietin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Älä, älä minua! Onhan Karalahti keskustelu mielenkiintoista. Miksi näitä pitäisi tiputtaa tuonne kovin alas? Pidetään yllä vain.

Onkohan Karalahti saanut huumeisiin sijoittamansa rahat takaisin (siis se 10ke korkojen kera..liekö triplaantunut?). Ja nyt sitten moisen rahasumman johdosta ankara biletys päälle -> teholle. Tuollaista itse mietin.

No en! Lähinnä kyseistä termiä koskien kutsuisin ehkä solariumiin. Seuraksi vierelle? Katsotaan, katsotaan.

Vatsahaavan väitetään johtuvan ilmeisen yleisimmin stressistä tai masennuksesta, mutta väitän sen Jeren tapauksessa olevan sopiva yhdistelmä jokerifobiaa™, alitajuista julkisuudenpelkoa ja ultrasämpylöitä™. Taisi pöydällä oleva valkoinen jauhokin olla pelkkää vehnäjauhoa. Kukaan ei vain tajunnut että Jerellä on keliakia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös