Futurama

  • 3 435
  • 2

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Huomasin kauhukseni ja järkytyksekseni ettei Jatkoajasta löydy ketjua tälle animaatiosarjojen kuninkaalle, joten sellainen tulee perustaa pikimmiten.

Kuten monet tietävät, päättyi Futuraman lento aivan liian aikaisin neljännen tuotantokauden jälkeen, mutta nyt asiaan on tulossa korjaus! Nimittäin.

27. marraskuuta kuluvaa vuotta ilmestyy DVD:lle ensimmäinen Futurama-elokuva ja vuoden 2008 aikana niitä tulee kolme lisää (päivämäärä jenkkijulkaisusta, Suomi-versiosta ei vielä tietoa).

Ensimmäinen elokuva, Bender's Big Score, tulee siis piakkoin, ja täältä löytyy hiukan esimakua trailerin muodossa. Leffassa kuullaan vierailevina tähtinä ainakin Al Gorea, Mark Hamillia sekä Cooliota.

Ensi vuoden puolella julkaistavat leffat kantavat nimiä The Beast with a Billion Backs, Bender's Game sekä Into the Wild Green Yonder, ja näissä vierailevat mm. Stephen Hawking, Brittany Murphy, George Takei ja Snoop Dogg.

Lisätietoa tulevista elokuvista.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä että tällainen ketju tuli perustettu. Kyseessä on ehkä kaikkien aikojen parhaimpia piirrettyjä sarjoja.

Olin totaalisen ekstaaseissa kun kuulin että sarjalle tulee pientä jatkoa. Sitä odotellessa joutuu varmaan katsota ensimmäinen tuotantokausi läpi lähipäivinä. Tai miks ei kaikki tuotantokaudet.

Itse olen vannoutunut Dr. John Zoidberg fani, kukaan, mikään, mitään, ei saa minua nauramaan niin kuin tämä merieläin!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tuli silti viikonloppuna pariin kertaan katsottua uusi Futurama leffa
Huomasin tuota leffaa katsellessa, että se sopii parhaiten henkilöille jotka ovat tiiviisti seuranneet Futuramaa. Viittauksia sarjaan oli sen verran, että läheskään kaikkea hauskaa ei saa leffasta irti, mikäli eivät Futuramat ole kohtalaisen tarkastikin katsottuna. Lauluosiot semiperseestä, mutta niinhän ne ovat aina ja kaikkialla. Jopa Simpsoneissa.

Olisi toiminut paremmin kolmeen-neljään tavallisen mittaiseen jaksoon pätkittynä, mutta kyllähän tuon nyt katseli. Ja näitä on ilmeisesti tulossa lisääkin, joten mikäs siinä. Toivottavasti mennään parempaan päin.

*edit* Ei tämä siis missään nimessä paska ollut. Minun mielestäni vähän kuitenkin väkisin venytetyn tuntuinen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös