Laiton "muu" vaihtoehdoksi vain siitä syystä että olen saattanut unohtaa jonkun vaihtoehdon... Yleensä täällä huudetaan heti jos joku vaihtoehto puuttuu.Old TJ kirjoitti:Mikähän ero on vastauksilla "En ole koskaan pelannut itse" ja "Muu". Jääkiekkoa on katsomosta on tullut seurattua 70-luvulta. Itse en ole pelannut koskaan muuta kuin harrastelätkää. Ex-jääpalloilija kyllä olen. Vastasin että en ole koskaan pelannut itse.
Old TJ
Naisia on vähemmän näkynyt kaukalopallon puolella, tosin olen itsekin pelannut samassa työpaikkajoukkueessa naisen kera, koska sääntöjen mukaan piti olla yksi nainen mukana.fastasashark kirjoitti:Kaukalopallo sen sijaan sujui kivasti sen jälkeen, kunnes muksuja rupesi tulemaan liukuhihnalta...
Wrighter kirjoitti:... Pääasiassa kolmosdivaria Luvian Kiekossa ja pari kautta Eurajoen Lätkässä. Viime vuonna Porilaisessa Karhu HT.ssa. Nyt Luvialaisessa "poriliiga"- joukkue Heating-Teamissa. Eka välierämatsi voitettiin tänään..
Nahkaparturi kirjoitti:Ex-alasarjapelaaja Kuparikiekossa. Saatettu pelata joskus toisiamme vastaan, sillä Luki ja Lätkä olivat usein samassa lohkossa 80-luvulla. Lopetin pelaamisen jo kauan sitten, vaikka into olisi kova pelata harrastelätkää, niin ei vaan ehdi. Kaukalopalloa sentään tulee kerran pari viikossa pelattua työpaikan porukassa.
Wrighter kirjoitti:Jos olet siinä 72-75 syntynyt, niin useamman kerran ollaan keskenämme tapeltu. KuKi kuuluu niihin ns. "inhokkeihin". Aina kauheeta vääntöä. Oli ne aikoja.