Minkä kokoinen oli Salmelaisen heittämä muovinen roskatynnyri?

  • 8 790
  • 53

Kuinka suuri oli roskis?

  • 50 litrainen

    Ääniä: 53 19,3%
  • 65 litrainen

    Ääniä: 73 26,5%
  • 90 litrainen

    Ääniä: 70 25,5%
  • 140 litrainen

    Ääniä: 79 28,7%

  • Äänestäjiä
    275

M10

Jäsen
Koska tästä aiheesta riittää vielä keskusteltavaa, on aiheellista avata äänestys IFK:n pelaajan viskaaman roskiksen koolle. Täällä voidaan myös arvioida roskiksen silmäänsä saaneen ihmisen vahingon määrää, jos kyseessä olisi ollut täysi roskis, vai oliko se?

Itse veikkasin 65 litraista.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Aika tasaiselta vaikuttaa äänestys tässä vaiheessa. Itse annoin ääneni isoimmalle vaihtoehdolle. Oli se isompi kuitenkin kuin Salmeilainen itse.
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
Olisin kyllä veikannut sen olevan 60l, mutta näistä vaihtoehdoista siis vastasin 65 litraisen. Itsekin pohdin tuota roskiksen täyttöastetta ja että millaista roskaa pöntön sisällä oli. Ne ovat kuitenkin tärkeitä seikkoja rangaistusta pohdittaessa, sillä mielestäni sisältö vaikuttaa huomattavasti pöntön heitto-ominaisuuksiin ja samalla myös osumatarkkuuteen sekä mahdollisten vahinkojen määrään.

Voidaanko siis spekuloida, että Salmelainen yrittikin heittää roskiksella oman bussikuskin sijasta jotain viatonta hämeenlinnalaista, mutta johtuen huonosti tasapainotetusta roskapöntöstä pääsikin käymään näin?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Veikkaan 50 litraista. Mutta se roskatynnyri joka itseään otteluvalvojaksi tituleerasi ja laukoi jotain tyyliin "Tällaista en ole 23 vuoteen nähnyt", se tynnyri, vaikka tyhjyyttään kumisikin, oli varmasti 90 litrainen!
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Tiedän tarkalleen minkälainen se tynnyri on, mutta enhän minä litramittoja osaa arvioida. Ei se yhdeksääkymmentä nyt kuitenkaan ole eli 50 tai 65

Noita samoja tynnyreitä/ämpäreitä on tullut rahdattua useinkin. Tyhjinä ei paljoa paina, mutta niissä on ikäviä teräviä reunoja. On niitä tullut viskeltyäkin ja olen saanut niitä muiden heittämänä päähänikin. Hyvinkun osuu niin ainoastaan niska on kovilla. Huonosti kun osuu niin sattuu.

nimimerkki: KokemustaOn.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hämeenlinnan kulttuurin tuntien veikkaisin kooksi noin 65 litraa ennenkuin edit väittää sen olevan 250 litraa ja olleen puolillaan betonia... Lähempää videota kyseisestä roskiksesta hän ei tietenkään voi julkistaa...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
korkki kirjoitti:
Hämeenlinnan kulttuurin tuntien veikkaisin kooksi noin 65 litraa ennenkuin edit todistaa sen olevan 250 litraa ja olleen puolillaan betonia...

Mutta epäselvää on se sylkikö tynnyri vai ei.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
msg kirjoitti:
Mutta epäselvää on se sylkikö tynnyri vai ei.

Ei siinä ole mitään epäselvää. Tunnen tynnyrin ja tiedän 100%:n varmuudella ettei se sylkenyt.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kas, uskoisin että roskis oli 75 litrainen epeli. Itse heittosta sanoisin, että turhaan ei Penan lanseeramat kurssit ole olleet. Markkinointi temppuna oiva veto, itse kesällä hieman ihmettelin miksi tälläiset kurssit järjestettiin, enää en ihmettele !

Kurssin nimihän oli ; "HEITÄ ROSKISTA. KOHTI BUSSIKUSKI KOSKISTA" ! Bussikuskin nimestä en ole varma, mutta roskis oli vasenkätinen.

veini
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
En tiedä minkä kokoinen oli roskis, mutta kyseessä oli ilmiselvästi Penan käskytys.

Pena ei pidä dosäkuskeista.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
89,9

Niin, asiantuntijalausuntona päädyn sanomaan, että ko. roskis on tilavuudeltaan 89,9 dm3, elikkäs noin 90 litraa.

Joka muuta väittää, on olkipukki.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Isoin vaihtoehto. Kyllä Hifk:n vaihtoaitiossa on niin paljon roskasakkia, että iso sen roskiksen pitää olla.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Urheiluruudun klipistä ei ihan täyttä varmuutta saanut, mutta veikkaisin yli 20 vuoden kokemuksella jääkiekosta, että se on 90 litraa.

Itseäni kiinnostaisikin tietää, tuleeko sm-liiga kieltämään roskatynnyrien sijainnin kaukalon välittömässä läheisyydessä, tai ainakin rajoittamaan niiden maksimikokoa?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
teemu73 kirjoitti:
Itseäni kiinnostaisikin tietää, tuleeko sm-liiga kieltämään roskatynnyrien sijainnin kaukalon välittömässä läheisyydessä, tai ainakin rajoittamaan niiden maksimikokoa?

En usko. Purkanjauhanta on kuitenkin edelleen sellaista, ettei alle hehtolitran kanisterit riitä erää pidemälle. Eikä niitä xylitoleja nyt voi katsomoon tai jäällekään sylkeä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kyllä vahvasti näytti kyseessä olevan Orthexin 65-litrainen tuplasaumauksella ja hollantilaisilla kädensijoilla. Itellä on samanlainen, mutta jalopuisilla kädensijoilla ja digitaalinäytöllä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Major Julli kirjoitti:
Kyllä vahvasti näytti kyseessä olevan Orthexin 65-litrainen tuplasaumauksella ja hollantilaisilla kädensijoilla. Itellä on samanlainen, mutta jalopuisilla kädensijoilla ja digitaalinäytöllä.

Ai, mulla on analogisella näytöllä. Ei siinä silti osumatarkkuus kauheasti kärsi, harjotuksissa viskasin yhtä taksisuharii oikeeseen olkapäähän. Osuuko digitaalilla paremmin?

Äänestin 65 l.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Major Julli kirjoitti:
Kyllä vahvasti näytti kyseessä olevan Orthexin 65-litrainen tuplasaumauksella ja hollantilaisilla kädensijoilla. Itellä on samanlainen, mutta jalopuisilla kädensijoilla ja digitaalinäytöllä.

Olkku kirjoitti:
Ai, mulla on analogisella näytöllä. Ei siinä silti osumatarkkuus kauheasti kärsi, harjotuksissa viskasin yhtä taksisuharii oikeeseen olkapäähän. Osuuko digitaalilla paremmin.

Niin, itsellänikin on vastaava, tosin omani on digitaalinen, avaruussukkulan aurinkopaneelipellistä väännetty pönttö volframikahvoilla.

Ainoa miinus on se, että jos ko. pönttöä heittelee aurinkoisella ilmalla, täytyy pitää hitsausmaskia, ettei naama pala ja pakkasella ne volframikahvat on todella kylmät, eli täytyy pitää vähintään yhdet koirannahkakintaat kädessä.

Täältä tähän
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Muoviroskiksesta ei kirjoitella! Tynnyri on jätesäiliö eikä mikään heittounelmienne kohde. Raportoin jokaisen roskapöntöön kajoavan viestin Moderaattoreille. Mistä se kertoo että noin moni heittofantasioista avautua on Hämeenlinnasta, nih? Kirjoitelkaa keihäistä, moukareista ja kääpiöistä omilla sairailla palstoillanne. Nyt on ylläpidolla mahdollisuus tehdä linjauksia siitä että mistä täällä saa kirjoittaa ja mistä ei.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Twite kirjoitti:
Muoviroskiksesta ei kirjoitella! Tynnyri on jätesäiliö eikä mikään heittounelmienne kohde..

Niin, en malta olla huomauttamatta, että vaikka nyt esiinnytkin moraalis-romanttisten arvojen kirkasotsaisena vaalijana, olen täysin vakuuttunut, että kun paikka tulee ja muiden silmä välttää, niin kyllä roskis saa aikamoista haipakkaa!

Täältä tähän
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Äänestin 65 litraista. En kyllä yhtään ymmärrä että miksi tämä olisi jotenkin oleellista? Sen sijaan oleellista on, että minä itse en ole koskaan harrastanut minkäänlaista väkivaltaa muoviroskiksia enkä bussikuskeja kohtaan.
Armeijassa kylläkin minulla oli tapana herättää oman tupani alokkaat potkaisemalla peltiroskis tuvan ovelta vastapäisellä seinällä olevaa lämpöpatteria päin - siitä lähti oikein kiva saundi. Aamukasat saattoivat olla toista mieltä saundin hauskuudesta.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Niin, itse veikkasin 65 litraista kuten moni muukin, sillä juuri saamiemme tietojen mukaan dösäkuskilta lähti kaksi hammasta irti ja lisäksi hänen nenänsä murtui tuon "raivonpuuskan" seurauksena. Mikäli kyseessä olisi ollut 140 litrainen jäteastia, niin kuskilta olisi todennäköisesti lähtenyt koko hammasrivistö irti, puhumattakaan siitä nenästä.

Tässä voidaan kuitenkin jokatapauksessa sanoa että omat koirat purivat.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ehdottomasti riittävän iso.

Pitäisi vielä tietää kuka käskytti ja ketä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös