Keravan Jediakatemia

  • 13 932
  • 21

Lukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti jones58
http://www.kolumbus.fi/jedi.akatemia/

Onko täältä kukaan ollut oppilaana?
Kokemuksia ko. koulutuslaitoksen tasosta?
Onko mukana yhteishaussa?

Työmarkkinoillahan on huutava pula Jedikoulutuksen saaneista rautaisista ammattilaisista. Lähtöpalkatkin Jedeillä ovat luultavasti muihin akateemisiin aloihin verrattuna hieman paremmat, joten suosittelisin kyllä tätä koulua kaikille Jedi-alasta kiinnostuneille.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tähän sivustoon tuli tutustuttua Hyvät naurut netistä vol.1 osiossa.
Itse en ole ollut oppilaana, enkä laittaisi omaa poikaani tähän opistoon. Yritin katsoa koulun opsia, mutta en löytänyt sitä...
En huomannut myöskään opettajien kelpoisuusehtoja. Lienevätkö kelpoisuusvaatimuksista annetun 986/1998 asetuksen mukaiset? Pitääköhän mukaan liittää todistus terveyden tilasta ja rikosrekisteriote (laki 504/2002)?
Mitenkäs palkkaus? Vessin mukainen Cxx ja jotain? Ehkä joku kertoo nämä asiat?
Opon mukaan yhteisvalintaoppaaseen tämä oppilaitos ei ole (vielä) päässyt.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Joopa joo. En ole vielä päättänyt mielipidettäni siitä, ovatko nämä sivut tosissaan tehdyt vai erittäin taitava pila. Ensimmäisessä tapauksessa minun käy vähän sääliksi näitä tyyppejä. Jälkimmäisessä tapauksessa voisin onnitella hyvin tehdystä työstä.

Juhan af Grann näyttää olevan kunniajäsen. Kaikenlainen julkisuus hänellekin tuntuu kelpaavan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tässä on itsekin tullut uranvalinta kysymysten eteen, joten kaipaisin lisäinfoa tästä kiehtovasta Jedin urasta.

Aika heikosti näyttäisi Jedille olevan työpaikkoja tarjolla tällä hetkellä. Miten on, onko muille tullut vastaan? Ainakaan mol.fi tai stepstone ja muut rekrytointiin nojallaan olevan sivustot eivät listaa jedejä. Miten vuokratyövoima? Olisiko Varamispalvelusta tai Manpowerista apua, jos siis Jediksi ryhtyisin?

Valomiekka tulee työsuhde-etuna?

Kiinnostaa, kertokaa lisää.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jortikasta tulisi hyvä Darth Vader.

"Ja-ja-ja-ja - I am your father"
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Valomiekka tulee työsuhde-etuna?

Kiinnostaa, kertokaa lisää.

Etkös veli Zambonimies tiedä, että jokainen jedi rakentaa itse oman valomiekkansa. Se on osa jedikoulutusta.

Jedihän tunnetusti liikkuu ympäri Galaksia (Lue Kaukovainiota) ratkoen ongelmia ja kouluttaen itseään Voiman ja Jeditaitojen saloissa. Jedi ei etsi töitä, työt etsii Jedin. Feel the Force, Jedi Master Jääkoneenkuljettaja-Skywalker.

Mitäs taas tulee tähän Skywalkereiden suomalaiseen klaaniin ja jediakatemiaan, täytyy sanoa, että etenkin nämä rakennusten piirustukset olivat upeita ja valovoimaisia. Minusta tuntuu että Tatooinen jediakatemian jäsenet ovat hyvin ylpeitä tästä suomalaisesta etäyliopistosta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti mtmela
Etkös veli Zambonimies tiedä, että jokainen jedi rakentaa itse oman valomiekkansa. Se on osa jedikoulutusta.

Jedihän tunnetusti liikkuu ympäri Galaksia (Lue Kaukovainiota) ratkoen ongelmia ja kouluttaen itseään Voiman ja Jeditaitojen saloissa. Jedi ei etsi töitä, työt etsii Jedin. Feel the Force, Jedi Master Jääkoneenkuljettaja-Skywalker.

Mitäs taas tulee tähän Skywalkereiden suomalaiseen klaaniin ja jediakatemiaan, täytyy sanoa, että etenkin nämä rakennusten piirustukset olivat upeita ja valovoimaisia. Minusta tuntuu että Tatooinen jediakatemian jäsenet ovat hyvin ylpeitä tästä suomalaisesta etäyliopistosta.
No helvetti, mistäs minä tällaisen olisin tiennyt? Vastahan olen uravalintoja tekemässä...

Sinustako oppi-isä? Obi Wan mela. Valomiekkasi valovoimaisuuteen ja nimimerkkiisi jos kehittää asiayhteyden, tuo Kaukovainio-nakkaus ei ole niinkään irrelevantti.

Menis pois, ei musta ole jediksi.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
No helvetti, mistäs minä tällaisen olisin tiennyt? Vastahan olen uravalintoja tekemässä...

Sinustako oppi-isä? Obi Wan mela. Valomiekkasi valovoimaisuuteen ja nimimerkkiisi jos kehittää asiayhteyden, tuo Kaukovainio-nakkaus ei ole niinkään irrelevantti.

Menis pois, ei musta ole jediksi.

Minua alkaa kyllä nyt huolestuttamaan hyvä veli sinun puolestasi, ensin vannot rakkauttasi ja nyt olet jo kiinnostunut valomiekastani. Jääkoneen bensahöyryt alkavat jo vaikuttamaan?=) Taitaa silti olla kyseessä ennemmin pelikielto eli jäänyt vaimokkeen kanssa playoffit pelailematta.

Luulen, että Tepa voisi alkaa sinulle oppi-isäksi, sankarimateriaalia kun kerran on.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti mtmela
Minua alkaa kyllä nyt huolestuttamaan hyvä veli sinun puolestasi, ensin vannot rakkauttasi ja nyt olet jo kiinnostunut valomiekastani. Jääkoneen bensahöyryt alkavat jo vaikuttamaan?=) Taitaa silti olla kyseessä ennemmin pelikielto eli jäänyt vaimokkeen kanssa playoffit pelailematta.

Luulen, että Tepa voisi alkaa sinulle oppi-isäksi, sankarimateriaalia kun kerran on.
Mutta minähän en Tepa-Vaderin loveen lankea! Sithi se on perkele.

Ja mitäs vaimoni, Prinsessa Leija, tähän kuuluu?
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Mutta minähän en Tepa-Vaderin loveen lankea! Sithi se on perkele.

Ja mitäs vaimoni, Prinsessa Leija, tähän kuuluu?

En tiedä kuuluuko, mutta ainakin nimensä perusteella haisee. Siksi kuuluisa jeditekniikka "menage a trois" ei valitettavasti tule kysymykseen, vaikka olenkin imarreltu.

Ihan off-topickysymys kun töissä tunnut olevan, millä oot kiinnittänyt sen läppärin siihen Zambooniin?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti mtmela
Ihan off-topickysymys kun töissä tunnut olevan, millä oot kiinnittänyt sen läppärin siihen Zambooniin?
Ihan tuosta HelwetinPackardin telakasta 120mm:n läkkipulteilla läpitte, kuomusta läpiviennit. Hyvin se kyydissä pysyy.

Valomiekalle suunnittelin kätevää pidikettä tuohon kojelautaan. Voisi hätistellä *ttuun noita apulaisia jotka niitä maaleja raijaavat edestä. Perkeleet tahtovat kyytiinkin. Naboolaiset.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toi sivu kyl räjäyttää tajunnan joka kerta kun sen näkee. Jok'ikinen elementti on enemmän kuin kohdallaan. Liki täydellinen sivusto, johon ei parannettavaa enää voi keksiä.

Laatua alusta loppuun saakka. Niin ja tuo kaikkihan on totista totta!

Ei muuta kuin jediksi galaksia puolustamaan.
 

lihaani

Jäsen
Vittu mitä mouhoporukkaa!

Äärimmäisellä tahdonvoimalla sain luettua tämän ketjun lopuun, ettei naurupissa olisi lirahtanut housuun :)

Viimeistään tämä jediakatemiasivusto vakuutti minut, että Star Wars on totta kuin kirkonrotta. Mahtavaa menoa!!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti lihaani
Vittu mitä mouhoporukkaa!

Äärimmäisellä tahdonvoimalla sain luettua tämän ketjun lopuun, ettei naurupissa olisi lirahtanut housuun :)
Näin on, kaikenlaisia tännekin kirjoittelee...

May the Schwartz be with you!
 

Lukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Keravan Jediakatemia

Viestin lähetti Sennin Wakizashi
Mitenkäs Jedien ay-asiat; onko Akava-edustus hoidettu läpi ammattikunnan? Veikkaanpa, että pääsi yhdistystoiminta pikkuisen rappiolle Vanhan tasavallan luhistuessa. Nuorelle polvelle silti varmasti mukava ja maailmankuvaa avartava uravalinta, mutta Sithin alueilla ei kannata pätkätöitä suorittaa, ellei satu olemaan aivan pro näissä hommissa. Kyllä kai ko. hommasta vaarallisen työn lisätkin saa, sillä pieni repsahdus saattaa johtaa pimeälle puolelle, jolloin Jediuran suorittaminen vaikeutuu huomattavasti. Tietääkö kukaan, kertyykö eläkettä/ ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, jos lankeaa ryyppyillan päätteeksi pimeän suunnalle ja taskussa ovat Jedin paperit?

Totuushan on, että juuri Vanhan Liiton miehet ovat pitämässä yllä Jedien ay-asioita. Nuoremmat Jedit sitten taas eivät ole niinkään yhdistysaatteen kannattajia. Jedien palkkakiistathan meinasivat kaataa TUPO neuvottelut jo alku metreillä, mutta onneksi järki voitti tunteet ja Jeditkin suostuivat maltilliseen palkkaratkaisuun. Veroja kiertääkseen monet nuoremman polven Jedeistä pyörittävät toimintaansa pöytälaatikko-firmojen kautta. Verottajanhan on vaikea pysyä perässä, kun firma vaihtaa pääkonttorinsa sijaintia galaksista toiseen. Minkä linnunradan verotussääntöjä siinä sitten pitäisi soveltaa? Lainsäädännössä on selvästi Jedin mentäviä porsaanreikiä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksi ihmeessä tuo lataa noin kauan? Ammattitaitoa tekijöillä löytyy selvästikin, joten miksi noin raskaat sivut?

Loppukaneetti on loistava:

SAA NÄHDÄ HEITTÄÄKÖ
ARIEL SHARON DARTH FADER
MASKINSA POIS PÄÄSTÄ JA
VETÄYTYY GAASASTA LOPULLISESTI SEN NÄYTTÄÄ AIKA AIKANAAN. JA KÄÄNTYY TAISTELEMAAN OMIA SITHEJÄ VASTAAN.
SENKIN NÄYTTÄÄ AIKA AIKANAAN.

JEDIAKTEMIA

Erityisesti takaisin pääsivuille vievä linkki :-)
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Valomiekka tulee työsuhde-etuna?

Minulla taas tuli mieleen, että ehkä valomiekka voisi olla valmistumislahja jedille - samalla lailla kuin ylioppilaat saavat yo-lakin, saavat jedeiksi valmistuneet valomiekan?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti smasa
Minulla taas tuli mieleen, että ehkä valomiekka voisi olla valmistumislahja jedille - samalla lailla kuin ylioppilaat saavat yo-lakin, saavat jedeiksi valmistuneet valomiekan?
Niin, ei huonompi idea.
Jedi-opettajasi siirtää valomiekan kouraasi, itsekin ilmassa levitoiden. Saatana pojat, siin ois tyyliä!
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Jotenkin vaan tuntuu että JTL (Jedi Tutkinto Lautakunta) on tuon valmistujaistilaisuuden suunitellut niin, että kaikilla on valosapelit jo kun tilaisuus alkaa.

valosapeli -> lightsabre
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös