Viestin lähetti Snakster
Sitä tässä vaan aprikoin, että voidaanko puhua jääkiekkotappeluista, jos itse jääkiekko loistaa lähinnä poissaolollaan. Eli mielestäni tappelut kuuluvat lajiin ilman muuta, mutta omaksi lajikseen en luistimet jalassa tappelua välttämättä irrottaisi.
Viestin lähetti Cairns
Mikä parasta, tuotto voitaisiin ohjata suoraan hyväntekeväisyyteen :D
Oli ultimatehauskaa selailla tilastoja ja tässä nyt joitain nimiä:
Siellä on seassa kääpiöitä ja jättiläisiä, pelaajia ja... ja... niin...
Viestin lähetti LaCew
Ketä näistä voitaisiin laskea ''tunnetummiksi nimiksi''? Helenius ja Nielikäinen?
Viestin lähetti Noose
Willman, Lostedt ja Reunanen nyt ainakin näiden lisäksi. Ben-Amor kannattanee liittää myös ko. porukkaan.
Ja kyllähän se kiinnostaisi, mielellään kuitenkin parilla tutummalla kaverilla. 5-8e.
Viestin lähetti Horizontal
Kyllä minua ainakin kiinnostaisi! Vielä, kun joku Helsinginherra maksaisi NHL-goonit: Hordichukin, Laraquen, Oliwan, Kloucekin, Domin yms.
Viestin lähetti Maple Leaf
Kuvaavaa on, että kerran joku toimittaja erehtyi kysymään Domilta, kenen kanssa tämä aikoo illan ottelussa tapella. Domi suutahti toimittajalle tämän idiotismista: kuinka joku voi edes kuvitella, että Domi päättäisi tällaisia asioita etukäteen, kun itse peliä ei olla käyty vielä sekuntiakaan, eikä näin ollen voida tietää, millaiseksi peli kääntyy, ja tarvitaanko siinä pontevia toimenpiteitä.
Viestin lähetti Cairns
Niin se ääni muuttuu kellossa. Jo juniorina Domi antoi medialle lausuntoja siitä että "who's next" ja kuten monet tietävät, Domi uhosi avoimesti medialle voittavansa Probertin. No, historian kirjojen mukaan revanssiottelun jälkeisenä iltana Domin otettua vastaan reippaanlaisesti iskuja hän matkasi Rangersin paidasta Winnipegiin suojelemaan meidän omaa Selänteen Teemua.
Viestin lähetti Maple Leaf
Ja nyt käsi sydämelle, Cairns: oletko todella sitä mieltä, että esimerkiksi Domin saisi houkuteltua tappeluturnauksiin?