Kuka on ainoa ja oikea James Bond

  • 2 886
  • 36

Paras Bond

  • Sean Connery

    Ääniä: 121 64,0%
  • George Lazenby

    Ääniä: 7 3,7%
  • Roger Moore

    Ääniä: 52 27,5%
  • Timothy Dalton

    Ääniä: 2 1,1%
  • Pierce Brosnan

    Ääniä: 6 3,2%
  • Joku muu sopisi parhaiten, kuka?

    Ääniä: 1 0,5%

  • Äänestäjiä
    189
Tila
Viestiketju on suljettu.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Sean Connery, ilman muuta. Muut - jopa Moore - ovat hänen rinnallaan oppipoikia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sean Connery

ehdottomasti.

Lainaan itseäni:
Viestin lähetti BigRedBob
Moore on pelkkä ylilipevä naistennaurattaja ja koomikonpaskahousu. Connery sentään oli oikeasti tyly ja asiallinen äijä, eikä lässyttänyt turhia.
Ja noista muista on sitten aivan turha edes puhua samana päivänä.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kyllähän se Roger Moore ehdottomasti on. Syynä lienee se, että aikoinaan, kun Bondeja aloin katsomaan kyseinen herra 007:aa näytteli. Eli toisin sanoen hän antoi Bondille kasvot.

Myös Connery oli hyvin pätevä, mutta sattuneista syistä vaakakuppi kallistuu omalla kohdallani Mooren puolelle.

George Lazenby ja Dimothy Dalton eivät tulee missään nimessä kyseeseen siksi, että näyttelivät niin vähissä Bondeissa.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse taas pidän Roger Mooresta juuri BigRedBob:n ilmoittamien "vikojen" perusteella. Erinomainen on kyllä Connerykin ja Brosnankin kohtuullinen.
 
Tiedän vastaavani väärin, mutta sanon silti että Roger Moore. Salaisen palvelun agenttina atleettinen Connery on varmaan uskottavampi, mutta Moore vetää roolin sopivasti yli juuri meikäläiseen uppoavalla tavalla. Ilman tuota huumoria Bond ei olisi Bond.

Dalton oli rooliin turhan jäykkis, mutta Brosnan siihen on sopinut. Mieshän on uhannut lopettaa hommat, eikä mahdollisen seuraajan löytäminen ole ihan helppo juttu.
 
Connery, ehdottomasti.

Nykyinen Bond, eli Pierce Brosnan muuten ilmeisesti lopettaa uransa 007:nä, ja tilalle ollaan pestaamassa MTV3 tekstin mukaan Australialaista Eric Banaa(kukas vittu tää on?).
 

tiikeri

Jäsen
Ainoa oikea James Bond on tottakai Sean Connery.

Roger Moore oli täysi pelle Bondin roolissa, Dalton niissä kahdessa leffassa oli mielestäni oikein hyvä ja nykyinen, eli Brosnan on myöskin hoitanut oman leiviskänsä tyylikkäästi. Connery oli kuitenkin ylivoimaisesti paras, tästä ei tarvitse edes keskustella.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Ainoa oikea on tietenkin G. Lazenby. Samaa mieltä on julkkiksista mm. Marge Simpson, joten mikäs minä olen pullikoimaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sen verran mä tulen vastaan, että mun suosikki Bond-leffojen pääosaa näyttelee Moore. Ja onhan Moore oikeasti hauska veijari viimeisen päälle, mutta Connery on vain 'se oikea mr. Bond'.
 

krobbe

Jäsen
Connery tietenkin,

Moorekin olisi ehkä tullut kyseeseen, mutta jätkä on niin pehmo että käytti stuntteja likipitäen joka tilanteessa, suutelukohtauksissakin. Maito mikä maito.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyään olen ehdottomasti sitä mieltä, että Connery. Bond-uraani aloitellessa suosikkini oli Moore, mutta vanhemmiten äijän ilveily on ruvennut lähinnä ärsyttämään ja nyt nostan jo Brosnaninkin kakkoseksi Mooren ohi.

Dalton on mainettaan parempi ja Lazenby huono vitsi, vaikka pääsikin esiintymään varsin hyvään elokuvaan.

Sivuhuomautuksena: Jos uudeksi Bondiksi valitaan Orlando Bloom, niin sarjan voi minun osaltani laittaa säppiin. Sen kaverin pitää kasvaa vähintään 10 vuotta, sitä ennen ei kelpaa missään tapauksessa Bondiksi. Ei ne muutkaan vaihtoehdot oikein houkuttelevilta kuulosta, jatkaisi nyt Brosnan vaan.


EDIT: Jahas, sitten heti osuikin silmään uutinen (ja luki se näemmä tässä ketjussakin), jossa kerrottaan uuden Bondin olevan todennäköisesti Eric Bana. Enää pitäisi tietää...
 
Viimeksi muokattu:

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Eric Bana

Kyllähän tämä Bana sikäli täyttää Bondin saappaat, että eihän Bondiksi ryhtyvä näyttelijä saa olla mikään megatähti ja ainakaan minä en ole koskaan kuullutkaan hänestä. Olen näköjään yhden hänen elokuvansa nähnyt; Finding Nemo, jossa hän oli äänenä.

Toisaalta näyttäisi olevan Australiasta mikä on pitkä miinus, sillä kyllähän Bondin näyttelijän täytyy Briteistä olla. Muistaakseni Lazenby oli myöskin aussi ja katsokaa kuinka siinä kävi!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokseenkin vaikea valinta. Connery tietysti on aina se mr. Bond, osin siitä alkuperäisyydestä ja tietynlaisesta karismasta johtuen. Conneryn Bondeissa muutenkin on jotain glamouria ja tyylikkyyttä.

Taas Moore on se Bond jota itse ekana näin, joten hänestä on tullut henkilökohtaisesti se oikea. Lisäksi Mooressa on jotain todella brittiä ja se katse, se katse!

Mnjoo. Nuo kaksi on ne jotka minulle toimivat, mutta Mooren kautta Bondeihin tutustuin ja lisäksi Mooren hieman humoristiset Bond-kuvat ovat monet hyvinkin viihdyttäviä ja kekseliäitä, joten valintani on Roger Moore! Hankalaa oli kyllä.
 

Miguel

Jäsen
Kaksipiippuinen juttu. Mooren ajan Bondit ovat sarjan parhaimpia ja hänen leppoisuutensa vetoaa ainakin minuun. Toisaalta juuri se saa minut myös häntä vastaan: Conneryn hillitympi ja tyylikkäämpi olemus on myös kova sana herrasmiesagentin roolissa. Äänestän silti Moorea.

Enpä minä keksi yhdestäkään Bond-näyttelijästä kovin pahaa sanottavaa. Lazenbylla tuntui jääneen kestohymy päälle leffansa kuvausten ajaksi, mutta tuon elokuvan saaman kohtuuttoman kritiikin vuoksi tunnen pientä sympatiaa myös Georgea kohtaan.

Eric Bana, kuka vit... No, ulkonäkönsä puolesta ainakin sopisi. Kunhan vain lukemani huhu, että rooliin kaavailtaisiin Orlando Bloomia ja Bondin hahmosta nuorta ja trendikästä tyylikkään herrasmiesagentin sijaan, ei pitäisi paikkaansa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Connery juu. Myös Brosnan sai saavutettua arvostukseni hyvänä Bondina.

Tämä Bana näyttelee Troijassa Hectoria, tunnistakaa hänet siitä. Ulkonäöltään saattaisi rimaa hipoen kelvata Bondiksi, mutta en menisi vannoneeksi, että luonnistuuko häneltä muuten Bondin näytteleminen.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Connery on selkeästi se ainoa oikea Bond. Tämä johtuu siitä, että hän näytteli hahmoa ensimmäisenä ja teki James Bondista kuuluisan. Ja onhan niissä Conneryn Bond-leffoissa aina todella hyvä meininki.

Tykkään myös Roger Mooresta erittäin paljon, koska katselin juuri hänen tähdittämiä Bondeja 7-10 ikäisenä. Moore toi lisää huumoria hahmoon ja tiettyä charmia. Connery tulee kuitenkin aina olemaan se ainoa oikea, koska hän sopi rooliin täydellisesti ja oli erittäin uskottava. Moore oli ehkä liian "pehmeän" näköinen.

EDIT: Olen Miguelin kanssa samaa mieltä, että Lazenby on saanut turhan ankaraa kritiikkiä roolisuorituksestaan. Hän ei missään nimessä ollut paska, eikä se leffa ole ollenkaan huono. Lazenby vaan astui rooliin tosi hankalassa paikassa.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sean Connery on aina tullut ekana mieleen ,kun puhutaan Bondista.Eli sehän se minun mielestäni on.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Korhonen
Kyllähän se Roger Moore ehdottomasti on. Syynä lienee se, että aikoinaan, kun Bondeja aloin katsomaan kyseinen herra 007:aa näytteli. Eli toisin sanoen hän antoi Bondille kasvot.
Samat argumentit täältäkin! Elä ja anna toisten kuolla sekä Rakastettuni olivat ensimmäiset Bondit, jotka joskus varhaisteininä näin enoni upouudelta VHS-videonauhurilta. Eli siis Roger Moore.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohan se Connery, ei siitä mihinkään pääse. Tosin Brosnan nousee ajan myötä haastamaan.

Itse olen pitkään jo lobbannut uutta idoliani Colin Farrellia Bondiksi. Siinä on särmää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös