Ihanin, naitavin, vaimoin.

  • 15 531
  • 87

krobbe

Jäsen
Pysyttelläänpä ominaisuus osastolla.

1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?

2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?

3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?


1. Meg Ryan, siinä nainen minun makuuni, kaunis, maailman ihanimmat silmät.

2. Se mustaihoinen nainen joka oli usein 70 -luvun Jallussa ja Kallessa. Aistikkaat huulet hieman raollaan, kuin huutaen jotain imettäväkseen. Suuret muodokkaat rinnat joiden nipukat törröttivät kuin ovikellon soittonapit. Oven pitäisi tosin olla vähintäin lentokonehallin, sitä kokoluokkaa nuo uhmakkaat kiväärin hylsytkin varjoonsa jättävät nännipihan lippusalot olivat.

3. Päivi Räsäsen ja Kauniin Veeran risteytys, Kotini hengetär antaisi lapsillemme henkevän kasvatuksen ja keittelisi minulle hyvät kahvit. Siinä se olisikin sitten auvoisaa kahvikupposen äärellä, lasten laulelessa kauniita hengellisiä lauluja vaimon säestäessä, isin haaveilla Megistä ja tummasta unelmastaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen tylsä ja vastaan: oma kihlattu.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Viestin lähetti krobbe
Pysyttelläänpä ominaisuus osastolla.

1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?

2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?

3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?


1. Meg Ryan, siinä nainen minun makuuni, kaunis, maailman ihanimmat silmät.

2. Se mustaihoinen nainen joka oli usein 70 -luvun Jallussa ja Kallessa. Aistikkaat huulet hieman raollaan, kuin huutaen jotain imettäväkseen. Suuret muodokkaat rinnat joiden nipukat törröttivät kuin ovikellon soittonapit. Oven pitäisi tosin olla vähintäin lentokonehallin, sitä kokoluokkaa nuo uhmakkaat kiväärin hylsytkin varjoonsa jättävät nännipihan lippusalot olivat.

3. Päivi Räsäsen ja Kauniin Veeran risteytys, Kotini hengetär antaisi lapsillemme henkevän kasvatuksen ja keittelisi minulle hyvät kahvit. Siinä se olisikin sitten auvoisaa kahvikupposen äärellä, lasten laulelessa kauniita hengellisiä lauluja vaimon säestäessä, isin haaveilla Megistä ja tummasta unelmastaan.

Teikäläiselläkin on tainnut kulua aikaa sitten viime kerran, kun olet päässyt näkemään hitusvinkulaa livenä?

1. Michelle Pfeiffer, silmät, huulet, kokonaisuus, miauu!!

2. Britney Spears, universumin paras beba whitaut tö kvestön.

3. Oma vaimo
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?

- Minä itse.

2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?

-Oma vaimo

3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?

-Olen itse lapseni isä ja toimin taloutemme monitoimikoneena.
Lapseni äidiksi en kelpuuttaisi ketään muuta kuin nykyisen.
 

Icetea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ässät ja Kulta-Jukan joukkueet.
Viestin lähetti Arnold
Olen tylsä

Samoin mutta jotten aivan täydellisesti beesaa niin vastaukseni on tuleva tyttöystävä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Icetea
vastaukseni on tuleva tyttöystävä.

Siis sun mielesta maailman huikein on joku muija mita sa jahtaat? Onko millaset saumat vai unelmoitko vaan omias?
 

Aksu

Jäsen
1. Irina Björklund
2. Irina Björklund

Olen täysin myyty joka kerta kun kyseisen mimmin näen. Ihanin, no sitä en selitä. Naitavin koska näen hänet yhtä lailla villinä petona, jonka kanssa yöt jäävät lyhyiksi (onneksi on aamu, aamupäivä, päivä, iltapäivä, ilta...).

3. Sari Mällinen

Aikoinaan loistava TV-sarja Vuoroin vieraissa aiheutti tämän ja suhde on jalostunut vuosien varrella. Vaimo, lasteni äiti... vaikka mitä. Ikäeroa on reiluhkosti, mutta siitähän tässä ei ole kysymys.

Erikoismaininta kohtiin 1-2 menee Tiina Lymille. Tämä nainen tuo mieleen ulkonäöltään sekä luonteeltaan (siis se käsitys mikä tiedotusvälineiden kautta muodostuu) entisen tyttöystäväni, joka oli kuuma kaikilla tavoilla.
 

Icetea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ässät ja Kulta-Jukan joukkueet.
Viestin lähetti pernaveikko
Siis sun mielesta maailman huikein on joku muija mita sa jahtaat? Onko millaset saumat vai unelmoitko vaan omias?

En jahtaa ketään enkä juurikaan haaveile kenestäkään. Kokemuksesta voi sanoa että naisasioissa on parasta antaa asioiden mennä eteenpäin omalla painollaan. Tarkoitininkin lähinnä sitä että sitten kun se oikea löytyy niin silloin tuskin edes muita naisia huomaa kuin sen oman kullan.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Viestin lähetti Icetea
En jahtaa ketään enkä juurikaan haaveile kenestäkään. Kokemuksesta voi sanoa että naisasioissa on parasta antaa asioiden mennä eteenpäin omalla painollaan. Tarkoitininkin lähinnä sitä että sitten kun se oikea löytyy niin silloin tuskin edes muita naisia huomaa kuin sen oman kullan.

Mutta odotas vuosi tai pari...
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?

Liv Tyler. Hymyään ei voi vastustaa.

2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?

Aria Giovanni. Ne muodot, ne muodot... Ja siihen päälle kohtalaisen viettelevä katse.

3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?

Tina Nordström. Kaunis ja huumorintajuinen nainen, eikä aina tarvitsisi itse valmistaa päivän aterioita.
 
1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?

2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?


Näihin molempiin vastaan Christina Aguilera, siinäpä vasta pakkaus!

3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?

Angelina Jolie voisi olla loistava valinta näihin puuhiin.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
1. Winona Ryder

2. Devon/Jade Hsu/Uma Thurman

3. Michelle Pfeiffer/Rachel Weisz
 
Viimeksi muokattu:

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?
Charlize Theron

2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?
Winona Ryder

3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?
Tina Nordström
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?
- Natalie Imbruglia

2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?
- Analice Nicolau

3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?
- Lapsellani on jo äiti ja hän on siihen hommaan ehdottomasti paras.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oikea vastaus kaikkiin on oma avopuoliso, mutta keksitäänpä nyt jotain sitten.

1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?
Paris Hilton
2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?
Rakel Liekki
3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?
Ei voi vastata muuta kuin avovaimoni, koska muita vaihtoehtoja ei tarvitse harkita.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kaikenlaisia ketjuja sitä näkee... harvoihin tekee mieli vastata ;)


näitä ei mun mielestä tartte perustella, nää tulee suoraan sydämestä:
1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen / mies?
Charlize Theron
2. Nainen / mies, joka todella saa sinut syttymään, niin että pallit paukkuu / nipukat nitisee?
Theron edelleen... Ja Jennifer Love-Hewitt
3. Nainen / mies, jonka haluaisit olevan lastesi äiti / isä, ja muutenkin taloutenne monitoimikone?
hmm... ei 18vuotiaana tartte miettii tälläsiä :| tai jos tarvii, ni sanotaan vaikka et oonki vasta 15, eli siis siirrä huomiseen se mitä et tänään viitti tehä.. vai miten se sananlasku menikään.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
1. Kuka on maailman ihanin / kaunein nainen:

Laura Närhi

2. Nainen, joka todella saa sinut syttymään:

Laura Närhi, C. Aguilera

3. Nainen, jonka haluaisit olevan lastesi äiti:

Närhen Laura vois lopettaa rokkihommat ja asettua syöttötuolin ja mankelin väliin.
 

TDM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Oulu
1. Maailman ihaninen nainen on ehdottomasti Madeleine Stowe. Katsokaapa vaikka Viimeinen Mohikaani tai Kyttäyskeikka. On se niin herttanen.

2. Nainen joka sytyttää: Ashley Judd. Ne huulet ja pikkasen paksut posket.

3. Lasteni äidiksi: Menee sille tytölle jonka kanssa menen naimisiin. Kunhan se löytyy. Edellisten risteytys. Ja sitten heräsin..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti kalma
Jennifer Love-Hewitt

Oho, meita on muitakin. Love on vaan ihan huikee, harmi, etta siita ei mitaan oikeeta staraa sitten kuitenkaan tullut. Ihan "kohtuulliset" maitorauhaset loytyy.

Ensimmainen tekemani internet-ostos oli muuten Loven nimeaan kantava levy, varmaankin joskus vuonna 1996.

Kattelin pari viikkoa sitten vanhoja CD-romeja lapi... Sielta loyty megatolkulla tytosta kuvia.

Monet leffat on aika mitattomia mita neiti tekee, mutta Party of Fiveen tuli kummasti lisaa sapinaa, vaikka katsoin sita muutenkin alusta asti.

Bongasin Loven 1992 floppi-sarjasta Shaky Ground joka naytettiin MVT3:lla, kahdeksan jaksoa sita tehtiin. Muistan oikein hyvin, kun kuolasin ruutua ja mietin, etta kuka tuo prinsessa on. Nimi syopyi ikuisiksi ajoiksi mieleeni ja ei mennyt kovin kauaa kun internetin salat aukesi pernalle ja paasi saitteja selailemaan...

Kalma on liian nuori tuota muistamaan ja valitettavasti sita ei taida mistaan loytya, ei kai se nyt niin huono voinut olla. Ihan ok sitcom, toisaalta voi olla, etta ei paljon haitannu mua, vaikka se oliskin ollu ihan surkee. Ainakin jokunen vuosi sitten viela oli nauhalla jakso tai pari.

www.lovewehitt.com on ihan huikee saitti, jampat jaksaa vielakin sita paivittaa vahintaan joka viikko, aikaisemmin oli paivittain, vaikka ei asiaa olisi ollutkaan.

Ei tammonen vuodatus kai tahan ketjuun kuulunut, mutta kuitenkin. Puuh.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti pernaveikko
Oho, meita on muitakin. Love on vaan ihan huikee, harmi, etta siita ei mitaan oikeeta staraa sitten kuitenkaan tullut. Ihan "kohtuulliset" maitorauhaset loytyy.

Bongasin Loven 1992 floppi-sarjasta Shaky Ground joka naytettiin MVT3:lla, kahdeksan jaksoa sita tehtiin. Muistan oikein hyvin, kun kuolasin ruutua ja mietin, etta kuka tuo prinsessa on. Nimi syopyi ikuisiksi ajoiksi mieleeni ja ei mennyt kovin kauaa kun internetin salat aukesi pernalle ja paasi saitteja selailemaan...

Kalma on liian nuori tuota muistamaan ja valitettavasti sita ei taida mistaan loytya, ei kai se nyt niin huono voinut olla. Ihan ok sitcom, toisaalta voi olla, etta ei paljon haitannu mua, vaikka se oliskin ollu ihan surkee. Ainakin jokunen vuosi sitten viela oli nauhalla jakso tai pari.

Ei tammonen vuodatus kai tahan ketjuun kuulunut, mutta kuitenkin. Puuh.

Eikös joku ollut tehnyt neidin maitorauhasille omat sivut? Siis sellaiset huumoripitoiset, ei pervot. Muistaisin Jenniferin maininneen itse asiasta joskus Jay Lenon tai Conanin vieraana.

Itse muistan bonganneeni Love Hewittin ekan kerran Maikkarilta tulleessa sarjasta Byrds of Paradise. Taisi olla aika nuori lyhyeksi jääneen sarjan tekoaikoina mutta muistan kyllä että bikinit täyttyivät eräässä kohtauksessa sen verran hyvin että leuka piti nostaa lattialta.

Oma lista:
1. Jennifer Love Hewitt
2. Petra Verkaik
3. Shania Twain
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
1. Liikaa vaihtoehtoja...

2. Angelina Jolie

3. Kristin Davis (sinkkuelämää-sarjan käsittämättömän vangitseva hahmo)
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
1. Penelope Cruz
2. mm. Angelina Jolie, Britney, Pink ja Paris Hilton
3. Nähtäväksi jää
 

Cube

Jäsen
Nyt pistettiin kyllä paha.. Jokaiseen olisi luonnollisesti vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon, mutta laitetaan nyt alkuun vain yksi kohtaa kohden.

Ihanin: Audrey Tatou (Amélie)

Naitavin: Erica Rose Cambell

Vaimoin: Jennifer Connelly.. Damn you, Paul Bettany!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös