Tappeluturnaus!

  • 30 942
  • 106

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Lätkätappeluturnaus

Kyllä, se on totta. Itse lähetin jo ilmoittautumiskaavakkeen.
Olisi hienoa kohdata edes joku mutasarjan ohmo joka iskisi hampaani helvettiin ja murtais vähän luita naamasta.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kuulostaa aika tyhmältä hommalta minun mielestäni. No mutta ei siinä mitään jos meno kiinnostaa. vai mitä Cairns :-)?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kuulostaa aika tyhmältä hommalta minun mielestäni. No mutta ei siinä mitään jos meno kiinnostaa. vai mitä Cairns :-)?

Kyllä vain, mutta omahan on ruma naamani. Mitä kovempi jätkä pistää mua turpaan, sen parempi.

JHag oli ihan sukka vastuksena.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti Cairns
Olisi hienoa kohdata edes joku mutasarjan ohmo joka iskisi hampaani helvettiin ja murtais vähän luita naamasta.

Eihän siitä tarvitse välittää: "We'll have medical and dental people on hand to fix guys up if they need to be fixed up," Wolski noted.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahs. Noh mikäs siinä jos tykkää. Oisha se kiva saada esim. Tony Twistiltä turpaan mutta tuskin herra on paikalla :)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Viestin lähetti Tormentori
Jahs. Noh mikäs siinä jos tykkää. Oisha se kiva saada esim. Tony Twistiltä turpaan mutta tuskin herra on paikalla :)

As a matter of fact, Twist on innoissaan kyseisestä tapahtumasta ja on ilmoittautumassa mukaan. Enrico Ciccone harkitsee asiaa. Vanhan polven tough guy on myös tulossa mukaan, mies nimeltä Kurt Walker, entinen Leafsin tough guy.

Cairnsin mahdollisuudet voittoon on hyvät :)

Niin ja linkki
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Cairnsin mahdollisuudet voittoon on hyvät :)

Prkl, he hyväksyvät vain ammatikseen kiekkoa pelanneita pelaajia. Hmm, no onhan mulla jo kolmas kausi menossa ja minuutteja rapeasti... hmm... vois Twistii vastaan uida heti liiveihin, antaa suukon sille suulle ja käyttää hämmennystä hyväksi ja lyödä naamaan kerran ja sitten ottaa housun reunasta kiinni ja kaataa kentän pintaan.

IN MY DREAMS!
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Sähän voisit Cairns alkaa järjestemään tänne Suomeen vastaavaa tapahtumaa. Jääkiekkoliitto voisi olla ihmeissään, kun pelkät jääkiekkotappelut keräävät suuremman yleisön kuin jääkiekko-ottelut.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Aloitan kuitenkin tuosta hokifait-oppaasta ja Samin kirjasta ;)
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti JimmyMac
Sähän voisit Cairns alkaa järjestemään tänne Suomeen vastaavaa tapahtumaa.

Hyvä idea... kyllä varmasti liput menisivät kaupaksi. Paljon osallistumismaksu olisi? Kait suomessa voisi osallistua tavallinen harrastekiekkoilijakin tapahtumaan?
 

Marek#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SaPKo
Viestin lähetti narri
Hyvä idea... kyllä varmasti liput menisivät kaupaksi. Paljon osallistumismaksu olisi? Kait suomessa voisi osallistua tavallinen harrastekiekkoilijakin tapahtumaan?

Miks mua ei ihemtä yhtään et narri-fanit käy tällasta keskustelua...Hmm...

Hyvä pojat hyvä!!!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mielestäni ihmisille pitäisi järjestää useammin tilaisuuksia hakata toisiaan vapaaehtoisesti. Mielellään vielä niin, että samaan tilaan suljettaisiin mahdollisimman monta samanhenkistä ja korkeintaan yksi päästettäisiin lopussa ulos. Kaikki hyötyisivät tai ainakin saisivat mitä haluavat.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Gags
Cairns oletko vaihtanut leiriä vai ?

En oo. Marekki ottanu liikaa banaaneja Paven ja Zeron kanssa?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Lähetin sitten virallisen hakemuksen turnausta varten suoraan tapahtuman vetäjälle. Mukava tietää päivämäärä jolloin kuolee.

Mukana ovat mm.
Steve Konupka
Mike Gruttadauria
Derek Parker
Jamie Leinhos
Shawn Byrne
Pat O’Connell
Jordan Roach
Tony Twist
Kurt Walker
Sasha Lakovic
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Muista laittaa hakemukseen titteliksi "hockey writer" niin saadaan uusi tarkoitus sanalle "paikan päällä ollut".

Ja sitten matsin jälkeen kaikilta haastattelut.

Ja muista korostaa suomalaisuutta ja mollaa ruotsalaiset kun eivät yhtään kaveria saaneet mukaan skaboihin.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Ei kai Mr. Cairns meinaa oikeasti lähteä tuohon seuraan koittamaan?!

Joko mulla on väärä luulo Cairnsin lätkämylly-kyvyistä tai sit äijä tosiaan kuolee...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Playmaker61
Ei kai Mr. Cairns meinaa oikeasti lähteä tuohon seuraan koittamaan?!

Joko mulla on väärä luulo Cairnsin lätkämylly-kyvyistä tai sit äijä tosiaan kuolee...

Enhän mä osaa tapella, olenko niin väittänyt? olen vain ollut innokas lähtemään mukaan (ja tarpeen tullen aloittamaan).

Jos kuolen niin kuolen siellä missä haluankin :O
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Cairns
Enhän mä osaa tapella, olenko niin väittänyt? olen vain ollut innokas lähtemään mukaan (ja tarpeen tullen aloittamaan).

Jos kuolen niin kuolen siellä missä haluankin :O

Onko sulla vielä tallella sitä Goonin päiväkirjaa? Oli vallan hauska, olis kiva hörähdellä sille taas.

edit. Viesti oli siis tarkoitettu Cairnsille.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Steve Konupka
Mike Gruttadauria
Derek Parker
Jamie Leinhos
Shawn Byrne
Pat O’Connell
Jordan Roach
Tony Twist
Kurt Walker
Sasha Lakovic

Mistä johtuu että tappelijoilla on aina aivan älyttömiä nimiä?!

Gruttaduria, Leinhos, Boogaard, Brookbank, Exelby jne jne jne loputon lista sukunimiä joita ei uskoisi olevan olemassa.

<offtopic>
Mitä tuossa punatukkaista ketjun avaajaa näin Nuorten MM-kisojen mediakeskuksessa niin voi olla että kannattaisi ehkä perua se hakemus :D
</offtopic>
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Another HAB
Onko sulla vielä tallella sitä Goonin päiväkirjaa? Oli vallan hauska, olis kiva hörähdellä sille taas.

edit. Viesti oli siis tarkoitettu Cairnsille.

Goonin treenipäiväkirja

Inside, olisit ees kaljat tarjonnu tai esitellyt itsesi.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Asia etenee....
----------------------
Jukka,
Hockey Gladiators is eager to make you the first European player for the competition. To answer your question there is a standard jersey that will be tied down, as the NHL rule states to avoid a guy from shedding the jersey to have an unfair advantage.
If you are interested in becoming the first player from Europe to be entered into Hockey Gladiators, please call Darryl Wolski at xxxxxxxxxx.

Thank you for your interest and we are eager to have you on board for this innuagural event of it's kind.

p.s. sponsoreita etsitään :D tai...vois sanoo että lahjoittakaa rahaa Cairnsin muistosäätiölle... toi ei oo ilmasta touhuu
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin sponsoroida ostamalla tuon päiväkirjassa nähdyn hienon T-paidan. Paljonko?

Luovutan myös käyttöösi kaikki ensiaputaitoni (EA2). Se ei taida kuitenkaan riittää? Yritän päästä Rolfin oppiin plastiikkakirurgian puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös