Joo, tottahan toikin on!
Ensinnäkin puolustelut Bäckströmille. Muistaakseni oli ollut edellisen kesän loukkaantuneena, jolloin harjoittelut oli jääny vähälle. Pelasi todella huonosti silloin, kun sai mahdollisuuden. Mutta enpä miestä syytä em. asioihin vedoten. Ja mitä tohon TPS:ään tulee, siellä nyt vaan on aina osattu valmentaa maalivahteja, toisin kuin HIFK:ssa. TPS:n maalivahteja on noussut 10 vuoden aikana esille enemmän kuin muilta joukkueilta, tätä ei tarvinne tarkentaa.
Bäckströmistä sen verran, että on onneksi itse sanonut ilmaissut halunsa pelata vielä HIFK:ssa, mutta eipä oo Pönttö-Pena sitäkään vielä tajunnut. Olisi ollut jo pari kertaa mies saatavilla, mutta EI!!! Luotetaan vaan ulkomaalaisiin, joista ainoana viime vuosina on todella loistava ollut vain Thomas. En sano että Stathos olisi huono, mutta ei LÄHELLÄKÄÄN Thomasin tasoa. Ja sitten edelleen pidetään Laaksoharjua kakkosvahtina, niin eipä voi tasoa pitää kovin kovana, siis kakkosvahdille. Kyllä mä mieluummin näkisin Riksmanin siinä, vaikka mies ei kyllä siihen suostu, jonka kuitenkin ymmärrän. Mun pointti on se, että mix ei HIFK:n johto luottanut mieheen yhtään, vaikka oli edellisellä kaudella pelannut hyvin! Täällä sitä ei tunnu kukaan arvostavan. Ei se ollu Juuson syy ettei päästy playoffeihin silloin! Vaikea on pelejä voittaa kun ykkössentterinä oli muuan Cipruss (yksi loistava esimerkki Penan tajusta!!!!)