Verkkolehden uusimmat jutut
Blues toiseen jatkoaikavoittoon Blackhawksista | 20.04. 07:46
St. Louis Blues otti toistamiseen 4-3-jatkoaikavoiton Chicago...
Kisasivusto: U18 MM-kisat 2014 | 20.04. 00:42
Alle 18-vuotiaiden MM-kisat pelataan huhtikuussa 2014 Suomessa. Jatkoaika...
U18: Pohjoisamerikkalaiset ja skandinaaviset joukkueet voitokkaina | 20.04. 00:09
Alle 18-vuotiaiden MM-kisojen lauantaipäivä sisälsi neljä ottelua....
Tapparan sankari Juha Metsola: "Jokainen peli on oma tarinansa" | 19.04. 22:23
Kolmannen finaalin suurin sankari löytyi Tapparan maalinsuulta....
Maxwell ketjunsa pelistä: "Meidän tulee löytää se kemia uudestaan" | 19.04. 22:10
Ben Maxwell oli toisesta finaalitappiosta huolimatta luottavainen...
Viuhkola roolistaan: "Ei tämä helppoa ole" | 19.04. 21:58
Kärppäsentteri Jari Viuhkola on totuttu näkemään suuressa roolissa, kun...

Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Vastaa viestiin

Ketjun työkalut Näyttövalinnat
Vanha 28.03.2009, 14:34   #151
Hauptmann

Suosikkijoukkue: Jokerit, saksalaiset joukkueet (1. BVB), ManU
Taas on neljä kuukautta vierähtänyt siitä, kun viimeksi pelasin lottoa, mutta tänään on kaikkien aikojen suurin lottopotti kyseessä, joten laitoin internetissä lottoa vetämään. 30 riviä lottoa lähti pikapelinä, mitään en odota saavani. 24€ sijoitan ilomielellä Veikkaukselle. Minä olen sellainen lottopelaaja, joka pelaa silloin, kun potti on iso ja muistan pelata. Onko muita lottoajia tänään (varmasti on)?

Hauptmann on viimeksi muokannut viestiä 28.03.2009 16:27
Hauptmann on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 14:55   #152
Roku

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko Suosikkipelaaja: Teemu Nurmi
No toki. Vakituinen lapullinen hajarivejä, mukana se iankaikkinen vakionumeroista koostuva rivi, sai seurakseen pari täyttä lottolappua. Jos ei noilla napsahda muutamaa miljoonaa tilille niin ei sitten.
Vanha 28.03.2009, 15:31   #153
Carcillo13

Suosikkijoukkue: Coyotes
Joo kyllähän se lotto oli pakko laittaa vetämään, vaikka ei yleensä tule lotottua. Tossa aamulla, kun ajatteli, että mitä jos se potti itselle napsahtaisi, niin ei voi muuta sanoa, kun että on se jumalauta paljon rahaa. Kyllä saattaisi toi oma mielenterveys järkkyä ihan oikeasti, jos toi potti karahtaisi tähän huusholliin.
Carcillo13 on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 15:33   #154
Ramchester

Suosikkijoukkue: TPS, Chicago Blackhawks
Lainaus:
Hauptmann kirjoitti: Näytä viesti
30 riviä lottoa lähti pikapelinä, mitään en odota saavani, mutta toisaalta 24€:n menetys ei ketuttaisi juuri ollenkaan.

Onko tämä nyt ymmärrettävissä niin, että sinua ketuttaa vähän, jos et saa Lotosta tuota 24 euroa takaisin?

Seitsemän riviä on mukana joka viikko. Tälle viikolle pistetiin 12 rivin lisälotto menemään. En odota mitään, mutta 7 oikein olisi tienkin melkoinen ööh - lottovoitto?
Vanha 28.03.2009, 15:37   #155
Dustwallow

Suosikkijoukkue: Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Uuhhuuh, melkonen potti jaossa, eipä tarvitsisi päivääkään enää opiskella/ tehdä töitä loppuelämänsä aikana jos tuo 6,7 M€uroa tilille tänään rapahtaisi...vakiorivillä mennään, josko sitä vihdoinkin köyhää opiskelijaa onnistaisi...
Dustwallow on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 15:53   #156
Niilo

Suosikkijoukkue: Tampereen Tappara
Eipä ole kauheasti tullut lotottua, mutta nyt oli ihan pakko laittaa pari riviä kun on kiva potti jaossa. Ja eipä kyllä päivääkään tarvitsisi töitä tehdä jos kohdalle osuisi tuo 6,7 milliä. Voiton todennäköisyys on tosin 1:15380937 joten olen erittäin varma että minä olen se ainoa jolla on illalla 7 oikein.
Niilo on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 16:13   #157
Seymon

Suosikkijoukkue: Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Pari täyttä lappua tuli kiikutettua ärrälle. Lisäksi netissä vetämässä muutama vakiorivi. Viime aikoinan napsahdellut usein neljää oikein. Jos nyt sitten napsahtaisi kunnolla.
Seymon on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 16:16   #158
Jyty

Suosikkijoukkue: käyttää lehväslukkoa logonaan.
Lainaus:
Niilo kirjoitti: Näytä viesti
Eipä ole kauheasti tullut lotottua, mutta nyt oli ihan pakko laittaa pari riviä kun on kiva potti jaossa. Ja eipä kyllä päivääkään tarvitsisi töitä tehdä jos kohdalle osuisi tuo 6,7 milliä. Voiton todennäköisyys on tosin 1:15380937 joten olen erittäin varma että minä olen se ainoa jolla on illalla 7 oikein.
Kuten huomaat, niin teit kaksi riviä, joten silloin todennäköisyys myöskin tuplaantuu. Tosin se edelleenkin tarkoittaa vain 1:7 690 469, joka on kyllä kovin vähän.

Itse tein normaalin täyden kupongin, joten onhan sillä mahdollisuus saada omat pois ihan kohtalainen, mutta muu onkin sitten jo kovan tuurin takana.

Joku radion uutislähetys taisi muuten hetki sitten kertoa, että kansa on hulluna käynyt pistämässä ropojaan kiinni illan arvontaan.

Ja mitä sitten itse päävoittoon tulee, niin toivottavasti osuu johonkin porukkalappuun, koska onhan tuosta määrästä jakamista monellekin ihmiselle.
Vanha 28.03.2009, 18:39   #159
Roku

Lainaus:
Jyty kirjoitti: Näytä viesti
Joku radion uutislähetys taisi muuten hetki sitten kertoa, että kansa on hulluna käynyt pistämässä ropojaan kiinni illan arvontaan.
Paikallisella Ärrällä oli päivällä yhdentoista kieppeillä pisin jono mitä minä olen koskaan nähnyt. Näytti siinä jokaisella jonottajalla olevan lottolappu kourassa.
Vanha 28.03.2009, 20:07   #160
Rinksu

Suosikkijoukkue: HPK, AVG, VVV ja SKP
Nyt on sellainen putki lotossa päällä, että tänään varmaan räjähtää. Ensin toissa viikolla jokerista 10 euroa ja nyt viime viikolla neljällä oikein 12 euroa. Molemmat elämän ensimmäisiä lotto/jokerivoittoja. Mäihä on ollut kyllä melkoinen, kun miettii että kohta parikymmentä vuotta on tullut enemmän ja vähemmän aktiivisesti lotottua.

12 riviä+jokerit tuli netissä tehtyä. Itellä on pari vakioriviä ja muuten annan koneen arpoa.
Vanha 28.03.2009, 20:11   #161
-OO-

Suosikkijoukkue: Lukko, Lexaa
Minulla on ollut viimeksi edes neljä oikein joskus vuoden 2007 joulun jälkeen! Ja joka viikko kuitenkin täyden lapun pelaan. Ja välillä myös Vikingiä, jossa ei siinäkään ole koskaan mitään oikein, esim. tällä viikolla oli täydessä lapussa ainoastaan kaksi numeroa oikein. Siis koko lapussa! Että tietäisiköhän tämä nyt sitä että se on ikäänkuin kerännyt minulle nyt tätä hyvää tuuria varastoon ja se räpsähtää sitten kerralla käyttöön? Tänä iltana kenties?
Vanha 28.03.2009, 20:19   #162
Rinksu

Lainaus:
-OO- kirjoitti: Näytä viesti
Että tietäisiköhän tämä nyt sitä että se on ikäänkuin kerännyt minulle nyt tätä hyvää tuuria varastoon ja se räpsähtää sitten kerralla käyttöön? Tänä iltana kenties?
Tähän olen itsekin luottanut. Ottakoon muut ne pikkuvoitot, mä otan sen ison.

Ei vaan, palaillaan astialle, kun on taas kerran se jokaviikkoinen 3+lisänumero lapussa...
Vanha 28.03.2009, 20:54   #163
Eino_Mies

Suosikkijoukkue: Rauman Lukon ryvettynyt brändi
Neljä euroa sijoitin, nolla euroa sain. Alustavien tietojen mukaan päävoitto meni kahtia.
Eino_Mies on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 21:00   #164
Dustwallow

Suosikkijoukkue: Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Lainaus:
Eino_Mies kirjoitti: Näytä viesti
Alustavien tietojen mukaan päävoitto meni kahtia.
Ei kai vain? Huoh, juurikin meikäläisen tuuria...mitäs tuo sitten tekee puokkiin, rapiat 3,3 milliä? Pakko kait se on maanataiaamunakin koulunpenkille raahautua. :(
Dustwallow on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 21:23   #165
Roark

Suosikkijoukkue: HIFK, Bruins
4 oikein, 11,10 €. Puhdasta voittoa 3,90 €. Nyt voin jäädä kotiin.
Roark on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 21:42   #166
Kraztog

Suosikkijoukkue: KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Lainaus:
Roark kirjoitti: Näytä viesti
4 oikein, 11,10 €. Puhdasta voittoa 3,90 €. Nyt voin jäädä kotiin.

Kannatan. Ensimäistä kertaa eläissäni pistin loton vetämään, ei ollut sitä ensikertalaisen tuuria mukana. Maanantaina töihin...
Kraztog on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 21:45   #167
tiikeri

Lottoaminen on perseestä, tuli taas huomattua. Paljon hyödyllisempää on käyttää nekin rahat vaikka viinaan.
Vanha 28.03.2009, 21:53   #168
Rinksu

Se siitä voittoputkesta. 2+lisänummero löyty "parhaasta".
Vanha 28.03.2009, 21:55   #169
Roku

Omat sain pois ja vähän päälle. Kolme täyttä lappua ilman jokereita pistin eli 3x9.60=28.80 ja sain 1x4 oikein ja 1x5 oikein eli 11.10+43.10=54.20 €uroa.

Harmi, olisi sitä isommallekin rahalle käyttöä ollut.
Vanha 28.03.2009, 22:07   #170
Eino_Mies

Suosikkijoukkue: Rauman Lukon ryvettynyt brändi
Päävoitto jakautui Raumalle ja Jämsään.

Viisi riviä tein ja mitään en saanut. Pitäisikö näin raumalaisena siis alkaa entistä tarkemmin kyttäämään niitä naapureita..
Eino_Mies on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2009, 22:32   #171
YksinLäpi

Suosikkijoukkue: HIFK - Boston Legal - Leijonat
Yksi lappu, ja 4x3 oikein!
Onnea sinne päävoittajille ja koittakaa pitää pää kasassa!
Vanha 28.03.2009, 22:35   #172
Setit

Suosikkijoukkue: Washington Disappointments
hyvältä jo näytti aluksi kun yhdestä rivistä löytyi 1,4 ja 11 kun jälkeenpäin netistä tarkistin... Mutta ei perkele, siihen jäi. Tai no, onneksi voittoa ei tullut. Mitä helvetin iloa tätä pikkupottia on kolmeen osaan mennä jakamaan...*katkeraa*
Vanha 28.03.2009, 22:53   #173
Pisin Kääpiö 186cm

Suosikkijoukkue: HIFK, Bayern München, Kaunas Zalgiris
Viikko sitten lottosin kun oli 5.0 meur pottina. Tulos 4 oikein.

Kun tarkastelin kyseistä voittoriviä tarkemmin, niin huomasin että nuo kolme hutia olivat kaikki sivuosumia. Muistaakseni kukin oli yhden pykälän verran pienempi kuin voittorivin vastaava numero. Hauska sattuma. Olisivat tietysti saaneet sattua kohdalleenkin. 7 oikein oli tavallaan kolmen naksauksen päässä.
Vanha 29.03.2009, 00:02   #174
Dee Snider

Suosikkijoukkue: Lexaa
5 oikein! Ensimmäisen kerran elämässäni sain lottovoiton! Olen ennen silloin tällöin lapun tehnyt, mutta vuoden verran olen pyrkinyt joka viikko lapun viemään. Nyt paukahti 43 ekee! Tämän murheen päivän vitutusta lisää se, että oikein menivät siis numerot 4, 11, 20, 25, 30. Näiden lisäksi lapulta löytyy numerot 7 ja 23....plus oikein mennyt lisänumero... Ei oo hitsarilla helppoo:)

-Ilkka Paananen-
Dee Snider on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 29.03.2009, 00:03   #175
Juge

Suosikkijoukkue: Lukko
Raumalle tuli osa potista, mutta omalle kohdalle ei valitettavasti sattunut. Kaksi täyslappua pistin, eikä euroakaan tullut.
Juge on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vastaa viestiin

Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Ketjun työkalut
Näyttövalinnat

Kaikki ajat ovat aikavyöhykkeen GMT +3 aikaa. Kello on nyt 09:07.