Kesäbiisi 2003

• 3 743
  • 37

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikä on mielestänne se biisi, johon tämä kesä tulee liittymään tulevissa muistoissanne?

Oma ääni juuri nyt Brucelle ja "Waiting on a sunny day".

Sopii ainakin nyt, kun Esteri näyttää taas häijymmän puolensa, eikä lämpötilakaan kovin korkealle jaksa ponnistaa. Hohhoijaa.

Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ymmärrän kesäbiisin siten, että se on se biisi, jota jokainen radiokanava soittaa kerran tunnissa, joka on äärimmäisen tylsä, jota teinit huudattavat Corolloissaan, johon jokainen täysjärkinen on lopensa kyllästynyt ennen juhannusta ja jota ei enää - luojan kiitos - elokuun jälkeen kuulla. Tänä kesänä kyseinen biisi on omasta mielestäni sen jonkun tyttöbändin esittämä kappale, jossa huudetaan "heeeeelvetin hyvin meneee". Ärsytys.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen päättänyt olla kuuntelematta radiota tänä kesänä, joten minun kesäbiisini tulee olemaan joku oma suosikkini, eikä mikään Mambo Nr. 5. Viime kesänä pää meinasi hajota Sakke Kuosmasen Pieneen sydämeen ja siihen "Jokunimi - Above a candy store" biiseihin.

Vältä aivopesu, säästä hermoja, sulje radio!

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomesta en niin tiedä, kun täällä ihmisillä on huonompi musiikkimaku kuin Ruotsissa, mutta lahden tuolla puolen kesän ehdoton ykköshitti on Per Gesslen kipale Här kommer alla känslorna (på en och samma gång). Kappale jota kaikki kriitikot ympäri Ruotsia ylistävät. Aiheesta. Klassikko, joka ei jää vain yhden kesän hitiksi.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mielestäni tämän kesän biisi on Sean Paul - Get Busy. Ellei nyt sitten nopeasti tule joku vielä kovempi hitti, jota soitettaisiin jatkuvasti.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Justin Timberlake - I wanna rock you tjsp.

Tuo yllämainittu biisi soi joka aamu ainakin kerran YleX:n Aamussa ja lisäksi Juuso ja Peltsi vielä matkivat kappaleen rytmiä vähintään kaksi kertaa viikossa. MTV:lläkin tuon biisin video pyörii tiuhaan ja siihen alkaa olla jo tässä vaiheessa, viikkoa ennen juhannusta, kyllästynyt.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jonkun tai jonkin olen antanut itselleni kertoa että tämän kesän ehdoton ykkösbiisi on DJ Bobon kappale nimeltään Chihuahua.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttävyyspuolella varmaankin se "Näytä mulle sun rusketusraidat". Ennemmin ampuisin jonkun kuin kuuntelisin tuon biisin kokonaisuudessaan.

Nyt ei tule mieleen tältä vuodelta oikein yhtään sellaista selkeästi kesäistä biisiä, mitä jaksaisi jopa kuunnella. Em. Brucen biisi kyllä on ihan hyvä, mutta kun sitä tuli kuitenkin kuunneltua jo viime kesänä, toki biisi on nyt vasta hitti.

Ehkä Lapinlahden lintujen uusi albumi 'Kolmas jalka haudassa' kokonaisuudessaan, kun ei siltäkään oikein yksittäistä biisiä voi nostaa.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tällä hetkellä kovimmin menee Brucella. Olkoon vaikka biisi
sitten Mary's Place, kuten juuri nyt ämyreissä.

Brucelta soi tietenkin paljon muutakin: River, Born to Run, Racing in the Street, Candy's Room, Hungry Hearts jne

Muuten kesään sopivat esim:

- Jonna Kantolan: Kesä kiinnostaa
- Thomas Ledin: Sommaren är kort
- Jean S: Sommartider
- Popeda: Pitkä kuuma kesä
ja vaikka viimekesän Novan pitkäpiimäsoitto: Pieni Sydän
ja Rappari Kuosmanen

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Designer
Ymmärrän kesäbiisin siten, että se on se biisi, jota jokainen radiokanava soittaa kerran tunnissa, joka on äärimmäisen tylsä, jota teinit huudattavat Corolloissaan, johon jokainen täysjärkinen on lopensa kyllästynyt ennen juhannusta ja jota ei enää - luojan kiitos - elokuun jälkeen kuulla. Tänä kesänä kyseinen biisi on omasta mielestäni sen jonkun tyttöbändin esittämä kappale, jossa huudetaan "heeeeelvetin hyvin meneee". Ärsytys.

Olen samaa mieltä. Kyseinen renkutus on PMMP - rusketusraidat.
Uskomatonta tavaraa. Äänellisestä ulosannista vastaa Popstars ohjelmassa taitojaan esitelleet Paula ja Mira. Ei hyvin mene!

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyse on kai omasta kesäbiisistä.

Aiemmasta listasta voi päätellä, että muutamia vanhoja kesämuistorenkutuksia jaksaa jauhaa aina vaan.

Mutta kyllä se biisi voi olla yhtä hyvin:

M E T A L L I C A: Unforgiven

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä osuvalta kesäbiisiltä tuntuu Ricky Martinin uusin, biisi nimeltä Jaleo.

Eilen meni minulla, ystävilläni, ja siskollani ja hänen kavereillaan (heidän keski-ikänsä 23) kyllä jalat alta kun herra Ricky Martin heilutti lanteitaan 10 metrin päässä.

Eipä ollut sisko kuulemma kiljunut samalla tavalla sitten New Kids On The Blockin konsertin jälkeen vuonna -94.

Minä en ollut kiljunut sitten vuoden -97...Älkää pliis pakottako minua kertomaan mikä konsertti oli kyseessä.

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Pakkipari
Mielestäni tämän kesän biisi on Sean Paul - Get Busy.

Veikkaan että tämä tulee olemaan todella suuri kesähitti. Vaikken itse biisistä pide niin se vaan jää renkuttamaan tuonne korvien väliin.

Oma suosikkini on OK go:n biisi Get over it.

Viestin lähetti kesätyttö-girlzilla15
Minä en ollut kiljunut sitten vuoden -97...Älkää pliis pakottako minua kertomaan mikä konsertti oli kyseessä.

...-97... ettei olisi... olisi... Neon2 tai 7. taivas? "Se Jocka on niiiiiiiiiiin ihana!!!!"

Viimeksi muokattu:

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mopoillaan

..oli kesä, oli mopo, oli mopokesä kesä, oli kesämopo vaaleanpunainen..

a-aa-a-aa..metsäratio...a-aa-a-aa-putkiratio...

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15

XL5, hihii!

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kesäbiisin voi määritellä mielestäni niin että kun sen kuulee joskus aikojen kuluttua uudelleen, tulee siitä nimenomaan kyseisen vuoden kesä heti mieleen, kuten nyt Bailando vuodelta 1997.

Tämän kesän tunnussäveleksi saattaa muotoutua Melanie C:n On the horizon. Ihan letkeä poppikappale :)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
PMMP - Rusketusraidat

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Ruisrock 1992

Nirvana.

Täs on sinun elämä.
Näyttää oikein lystikkäältä.

Sä tahdot paljon.
Tässä on sun elämä:
mennään ylös hissillä,
luet taikoja kirjasta,
mikä estää sua lähtemästä?
Vittuun.

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minun henkilökohtainen kesäbiisini lienee Springsteenin Nothing man. Minä en halua edes tietää, mikä on se oikea kesäpiisi. Olen kuullut niitä liian monta...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sielun Veljet - Talvi

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Evanescense feat. Paul McCoy - Bring me to life
- Toi biisi tulee muistuttamaan tästä kesästä yhen tytön takia

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy