Yleistä juttelua

  • 23 442
  • 200

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avataanpa tällainenkin.

Useasti on jutunaiheita, jotka kiinnostavat mutta eivät kuitenkaan ole oman ketjun arvoisia.

Sana on vapaa.

Ihan ensimmäisenä tuli mieleen jo loppuunsa kääntynyt ystävänpäivä. Juhlistiko kukaan? Saiko/antoiko sokerimakeisia/kasveja?

EDIT: typo
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää sainkin pusun yheltä tytöltä äsken ystävänpäivän kunniaksi!

Nyt kaikki ketä kiinnostaa ultrafriikki elämäntapa, laittakaa ykköselle. Sieltä alkaa toi Michael Jackson-dokumentti.
Moiseen "Penailuun" ei joka jantteri kykene vaikka kuinka tsemppais.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika turha juttu koko ystävänpäivä. No varmaan "muutama" tekstiviesti on tänäänkin kulkenut ystävänpäivää toivottaen, ja operaattorit kiittää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaah, ystävänpäivä... Noo eipä se mitään merkitse kun ei näemmä ole edes ystäviä. Ei ole tullut minkäänlaista postia tai viestejä sen kunniaksi. Tosin, en ole itsekään mitään lähetellyt, joten kaiketi se sitten kertoo omasta suhtautumisestakin.

Onko tämä ketju nyt sitä varten että puhutaan ystävänpäivästä, vai sillä tavalla että jatketaan siitä puheenaiheesta mikä tulee mieleen? Eli että tässä ketjussa keskustelu ikäänkuin "elää"? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ruutiveijari
Sana on vapaa.

Ymmärtääkseni tarkoituksena on jutella ihan mistä vaan.

Kuten siitä, mikä friikki toi Michael Jackson on. Ihan oikeesti!
 

Shane

Jäsen
No tuli tässä vaan mieleen, että katsokaapa huviksenne huomenillalla Eurosportilta, kun Slovakian uusi nouseva kyky, aivan hemmetin söpö Daniela Hantuchova kohtaa jommankumman niistä Williamsin sisaruksista (en muista kumman). Siinä jos missä on naisten viehätysvoimilla eroa kuin yöllä ja päivällä!

EDIT: Niin, lajihan on tennis, jos joku ei sitä tiennyt.
EDIT2: Kansallisuus korjattu.
 
Viimeksi muokattu:

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ja vihreä valtuutettu Hämeelinnassa on tuomittu alaikäiseen sakaantumisesta.Valtuutettu kuuluu ihonväriltään näihin joiden kulttuuriin kuuluu alaikäisten hyväksikäyttö tai ainakin niin aina puolustellaan kun ne raiskaa ja tekee tekojaan Suomessa.
Antais nyt äkkiä paluulipun sinne mistä on tullutkin.
Vihreillä on kova vauhti kun puolueesta löytyy edustajia niin seksuaali rikoksiin kuin huumausaineen puolustajiinkiin.
Ihme sakkia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shane
aivan hemmetin söpö Daniela Hantuchova

On kyllä söpö eukko, mutta...
...mun mielestä Hantuchova on ehkä liian Barbie-nukkemainen ja hento. (Tarkoittaako tämä sitä, etten huolisi häntä... EI TARKOITA)

Kuitenkin, paketti olisi kunnossa kun sais Hantuchovan kasvoilla ja Jelena Dokicin vartalolla varustetun eukon, niin johan ois.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo Tennis tuntuu muuten usein olevan (miehillä) puhtaasti noiden naisten kehojen katselua, en sitten tiedä kuinka monelle itse peli on pääasia? Itse en tennistä liiemmin seuraa kummaltakaan kantilta. No tottahan se on että monilla naispuolisilla tennispelaajilla on vaikuttava kroppa, kuten nyt vaikka näillä Williamsin siskoksilla. Kasvoiltaanhan kumpainenkaan nyt ei mielestäni ole mitään sulottaria, mutta se keho. Kun miettii että saisi kohdata sellaisen vartalon makuuhuoneen puolella, niin olisi siinä poika kuin poika vellit housussa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minulla on FINNI oikean puoleisen polven etupuolella, siinä puskemiskupolin keskellä. Miten tuollaiseen paikkaan voi kehittyä finni yli 40-vuotiaalla äijällä? Siinä kohdassa on ensinnäkin vain ja ainoastaan ERITTÄIN ohutta ihoa sen polvilumpion luun päällä... miten siihen voi muodostua finni? Kävin tosin viime viikolla postittamassa The Postin asiakasluukulla Ystävänpäiväkortin Pentille livenä... siis vanhanaikaisesti himokkaasti nuoleskellen nuolin virkailijan antaman postimerkin takapuolen (varmuuden vuoksi nuolaisen tuossa tilantessa aina myös postimerkin etupuolen ja virkailijan sormet) ja oletin että se siitä sitten.. SIIS, olenko saanut jonkin Saddamin tai Osaman lähettämän kaukoviruksen kitusiini?

Miksi tämän yhden onnettoman Saddamin takia finni polvessa rupeaa epäillyttämään?

Voi taatana! Nyt löytyi toinen paise... ja keskellä NAAMAA... jaa onko tuo nenä?
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lausunpa muutaman sanan "ystävänpäivästä", sana on lainausmerkeissä yksin omaan osoittaakseni näin halveksuntaa koko teennäistä tai teennäiseltä tuntuvaa päivää kohtaan. Kyllä, tiedän päivän historiasta jotain ja tiedän myös sen vieton historiasta Suomessa jotain. Mutta kaikesta hienolta kuullostavasta ideasta huolimatta päivän leimaa läpikaupallinen rahankeruu josta pidättäydyn niin kaukana kuin mahdollista.

Päivän eräänä suurimmista, jollei jopa suurin, lobbareista Suomessa toimii muuten eräs tunnettu logistiikka, jakelu ja kuljatusalanfirma. Tämä näin sivumennen sanoen.

Minä vietin, siis eilen (14.2), Ystävättömyyspäivää!

vlad#16.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti vlad

Minä vietin, siis eilen (14.2), Ystävättömyyspäivää!
.

No niin minäkin, ainakin siinä mielessä että yhtään ihmistä en livenä nähnyt, vaikka kolmen hengen solussa asunkin ja molemmat oli kotona. Ei sillä että mä olisin noista kumpaakaan halunnut nähdä, mutta olisi mieleni silti tehnyt nähdä jotain kavereita tai treffata joku nainen..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvän näköistä jumppaa kakkosella. Ton pitkätukkaisen blondin kanssa vois lähteä jammailemaan näin aamutuimaan.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Voi v*ttu, kivaa olla lauantaina töissä. Tää kirjastovirkailijan elämä RULETTAA, mä oon niinku NÄIN onnellinen...

pitäiskö totaki äijää vetää turpaan, tossa se vinkuu että "minä palautan AINA kaikki kirjat JUMALAUTA ajoissa, EI VARMASTI OLE MAKSUJA!" ja kun sanoo takaisin että "täällä nyt on herralla silloin-ja-silloin jäänyt kirjat palauttamatta" niin meteli jatkuu "PERKELE, ei varmasti ole, mitä sinä siinä omiasi oikein väität, ota ne maksut nyt pois" ..tässä vaiheessa tekis mieli toteuttaa kaukalossa oppimiani taikatemppuja, riveleistä kiinni ja nyrkkiä naamaan... toi äijä putois yhdestä, se on sen verran typerän näköinen ja päässäkin jo varmasti heittää kun hän huutaa ja verenpaine nousee. ..äähh... en jaksa persettäni nostaa ja kurottaa tiskin yli, ei toi ole turpaanvedon arvoinen
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Cairns
..äähh... en jaksa persettäni nostaa ja kurottaa tiskin yli, ei toi ole turpaanvedon arvoinen

Älä käy hannailee, perse ylös ja otapa äijältä verinäyte nenästä!

vlad#16.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns

pitäiskö totaki äijää vetää turpaan, tossa se vinkuu että "minä palautan AINA kaikki kirjat JUMALAUTA ajoissa, EI VARMASTI OLE MAKSUJA!" ja kun sanoo takaisin että "täällä nyt on herralla silloin-ja-silloin jäänyt kirjat palauttamatta" niin meteli jatkuu "PERKELE, ei varmasti ole, mitä sinä siinä omiasi oikein väität, ota ne maksut nyt pois" ..tässä vaiheessa tekis mieli toteuttaa kaukalossa oppimiani taikatemppuja, riveleistä kiinni ja nyrkkiä naamaan... toi äijä putois yhdestä, se on sen verran typerän näköinen ja päässäkin jo varmasti heittää kun hän huutaa ja verenpaine nousee. ..äähh... en jaksa persettäni nostaa ja kurottaa tiskin yli, ei toi ole turpaanvedon arvoinen

Enää puuttuu se, että joku Jatkoajan kirjoittajista kirjoittaa vitutusketjuun juuri käyneensä kirjastossa kinastelemassa pölvästin virkailijan kanssa yliaikamaksuista ja miettineensä, että pitäsköhän totakin livauttaa turpaan.

Btw Katselin tossa juuri aamun Hesarista uutta Nokian 5100 -mallin mainosta. Puhelimessa on jo totuttujen toimintojen lisäksi mm lämpö- ja desibelimittari (onkohan niissä molemmissa vaimo- ja anoppiasennot) ja taskulamppu. Vielä kun masinaan pystytään oheistamaan 36-toiminen monitoimilinkkari, kulmahiomakone, leivänpaahdin ja jääpalakone, taidan minäkin shopata sellaisen. Mieshän hädintuskin voi elää ilman sellaista.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti vlad
Lausunpa muutaman sanan "ystävänpäivästä", sana on lainausmerkeissä yksin omaan osoittaakseni näin halveksuntaa koko teennäistä tai teennäiseltä tuntuvaa päivää kohtaan. Kyllä, tiedän päivän historiasta jotain ja tiedän myös sen vieton historiasta Suomessa jotain. Mutta kaikesta hienolta kuullostavasta ideasta huolimatta päivän leimaa läpikaupallinen rahankeruu josta pidättäydyn niin kaukana kuin mahdollista.

Päivän eräänä suurimmista, jollei jopa suurin, lobbareista Suomessa toimii muuten eräs tunnettu logistiikka, jakelu ja kuljatusalanfirma. Tämä näin sivumennen sanoen.

Minä vietin, siis eilen (14.2), Ystävättömyyspäivää!

vlad#16.
- Sen miten osallistuu itse päivän viettoon on jokaisen omassa hallinssa. Jos haluaa antaa periksi markkinavoimille niin siitä vaan:-)

Minulle ystävänpäivä merkitsee todella paljon, sillä tyttö-ystävälläni on syntymäpäivä juuri samana päivänä ja vielä sama nimikin!

vlad: 364:n ystävättömän päivän jälkeen voi olla ihan kivakin viettää yksi ystävänpäivä. Saanko olla ystäväsi (vaikka päivä olikin jo eilen)?

Vai oletko viettänyt 364 ystävänpäivää ja halusit nyt hieman huilata;-)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Cairns
Voi v*ttu, kivaa olla lauantaina töissä. Tää kirjastovirkailijan elämä RULETTAA, mä oon niinku NÄIN onnellinen...


Ei jukoliste, kaikkein viimeiseksi minä voisin sinut tuohon duuniin kuvitella! Oletko muuten montakin kertaa joutunut kesken duunipäivän suihkuun?

Muuten, jos minä olisin kirjaston palautustiskillä duunissa, niin maalauttaisin ensi töikseni siihen tiskin eteen lattiaan valkoisen viivan, öbaut kolme metriä tiskistä. Sen viivan takana olisi jokaisen kirjojen palauttajan odotettava vuoroaan. Ai miksi tuollainen viiva lattiassa? No siksi, että olisi kiva sieltä tiskin takaa aina välillä karjahtaa "BEHIND THE WHITE LINE YOU BRAINLESS IDIOT"!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Senior
[B

Puhelimessa on jo totuttujen toimintojen lisäksi mm lämpö- ja desibelimittari [/B]

Siis mitähän tuo "lämpömittari" käytännössä meinaa? Mittaako se kenties juuri mainitsemasi anopin kyläilyn yhteydessä mitatun puhelimen omistajan "lämmön ottamisen"... siis onko se ns. vitutus-skaalan mittari? Kuinkahan tukiasemat kärsivät moisesta, usein viikonloppuihin sijoittuvasta ärsytyspiikistä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös