Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Verkkolehden uusimmat jutut
Viivytystaistelu muuttui maali-iloitteluksi - Pittsburgh voiton päässä... | 23.05. 05:21
NHL:n pudotuspelit jatkuivat viime yönä. Otteluita ohjelmassa oli vain...
Puolustajakolossi lopettaa uransa | 22.05. 21:00
Fyysisenä puolustajana tunnettu Andy Sutton lopettaa pelaajauransa.
HIFK julkisti ensi kauden pelaajistoaan | 22.05. 20:20
HIFK julkisti tulevan kauden joukkuettaan. Uusina niminä helsinkiläisten...
HIFK vahvistaa rivejään McLeanilla | 22.05. 17:40
HIFK:n urheilutoimenjohtaja Tom Nybondas tiedotti helsinkiläisseuran...
Lukko-kasvatti Koivisto palaa Raumalle | 22.05. 17:20
Lukko on tehnyt sopimuksen Toni Koiviston kanssa. Laitahyökkääjän sopimus...
SaPKo solmi nipun sopimuksia | 22.05. 11:41
Mestis-joukkue SaPKo on allekirjoittanut keskiviikkona kolme...

Vastaa viestiin

Ketjun työkalut Näyttövalinnat
Vanha 12.02.2003, 08:55   #1
Mahtiankka

Suosikkijoukkue: Ässät, Anaheim, Aston Villa
Urheiluchat -vieraana Tony Halme

Eilen oli urheiluchatissa vieraana Tony Halme, kuka katsoi? Miehellä oli jälleen normaalit kovat puheet, väitti mm. että olisi pystynyt voittamaan itsensä Mike Tysonin. Mitä mieltä muuten olette pääsekö Tony eduskuntaan "poliisiksi" kuten eilen sanoi? Mielenkiintoinen persoona Tony olisi eduskunnassa.
Vanha 12.02.2003, 10:00   #2
girlzilla

Suosikkijoukkue: Jokerit
Olen itse sitä mieltä että Tony Halme on erittäin fiksu mies.
Hän on varmasti sanojensa takana, mutta en usko että hän välttämättä ajattelee niin "mustavalkoisesti" kaikesta. Mutta tällä provosoivalla tyylillään hän saa kohua aikaan, ja saa ihmisiä joko tykkäämään hänestä tai vihaamaan häntä.
Sekin on yksi tapa saada suosiota, itseasiassa hyvin suosittu tapa.
Olen lukenut Tony Halmeen molemmat kirjat, ja uskon oikeasti että mies voisi olla oikein hyvä kansanedustaja. Tony Halmeen imago ei nimittäin kestä sitä että mies söisi sanansa. Rahaakin on tainnut tuo nähdä sen verran ettei se noin ykkösenä ole kun eduskuntaan pyrkii.
Tony Halme tulee saamaan ääniä suurelta kannattajaryhmältään, mutta uskon että hän saa myös protestiääniä, eli tällaisia "En halua äänestää ketään, äänestänpä Tony Halmetta"-ääniä.
girlzilla on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 10:50   #3
JanJ

Onneksi Tony on Helsingin vaalipiirissä, joten jakoa läpimenemiseen ei pitäisi olla. Jos Tonyn lista saa tuollaiset 12 000 ääntä ja hän niistä eniten, sitten voi läpimeno onnistua.

Ehkä hänen olisi kannattanut asettua Uudellemaalle. Tosin siellä on jo Frederik.

Olisihan se aika noloa jos Halme laukoisi noita "totuuksiaan" eduskunnassa. Miettikääpä sitä.
JanJ on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 10:53   #4
ipa rules

Suosikkijoukkue: Ilves
Niin no..ehkäpä ne joo joo miehet siellä Arkadian mäellä kaipaisi vähän ravistelua ja Tony Halme voisi olla hyvä mies siihen. Ei siinä mitään Tony vaan eduskuntaan mun puolesta - olihan siellä Veltto Virtanenkin.

-ipa rules

ipa rules on viimeksi muokannut viestiä 12.02.2003 11:00
ipa rules on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 11:17   #5
JanJ

Lainaus:
Viestin lähetti ipa rules
ehkäpä ne joo joo miehet siellä Arkadian mäellä kaipaisi vähän ravistelua ja Tony Halme voisi olla hyvä mies siihen.
Kauanko kestäisi täysistunnot? Tai lakialoitteiden käsittelyt?

Lainaus:
olihan siellä Veltto Virtanenkin.
`
Veltto on sekä älykäs että muodollisesti pätevä yliopiston käyneenä. Ulosanti on mitä on, mutta ihan eri planeetalta silti Halmeeseen verrattuna.
Vanha 12.02.2003, 12:06   #6
ipa rules

Suosikkijoukkue: Ilves
Lainaus:
Viestin lähetti JanJ
Kauanko kestäisi täysistunnot? Tai lakialoitteiden käsittelyt?
Nyt en kyllä millääm ymmärrä, että mitä tarkoitat tuolla lauseella? Kyllä ne on ihan eri miehet jotka siellä suoltavat soopaa tuntitolkulla (nykyäänhän puheaikaa voidaan onneksi rajoittaa).
Lakiasioiden käsittelyt...???

Ja Velton visaudesta voidaan todella olla montaa mieltä.

"muodollisesti pätevä yliopiston käyneenä" Minä en tiennytkään, että ollakseen pätevä eduskuntaan pitää olla yliopiston käynyt?

Vähän olisit kyllä voinut perustella, jos tuollaisia möläytyksiä päästät näppikseltäsi.

-ipa rules

ipa rules on viimeksi muokannut viestiä 12.02.2003 12:10
ipa rules on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 12:11   #7
JanJ

Lainaus:
Viestin lähetti ipa rules
Nyt en kyllä millääm ymmärrä, että mitä tarkoitat tuolla lauseella?
Kun showmies päästetään laukomaan näitä totuuksiaan, se voi kirvoittaa kymmeniä puheenvuoroja. Ja jotenkin on Halmeesta sellainen kuva, että aivosolut ei pysy suun perässä.

Lainaus:
Lakiasioiden käsittelyt...???
Niin lakialoitteet. Halme varmaan keksii kaikkia kivoja aloitteita "neekereitä ja homoja vastaan". Se kun jaksaa koko ajan paasata niistä paskaa.

Lainaus:
Ja Velton visaudesta voidaan todella olla montaa mieltä.
Totta. Itsekään en Veltosta pidä, mutta älykkyyttä emme voi kiistää.
Vanha 12.02.2003, 12:28   #8
vlad

Suosikkijoukkue: Detroit Red Wings - Vladimir Konstantinov.
Olisipa mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa Tony Halmeen ja Erkki Tuomiojan välistä älykästä debattia. Sanansäilien heiluttelun päättyessä Halmeenpojan älyllisenylitsepursuavaan toteamukseen: "Älä sinä risupartakommari käy kuule mulle suuta aukomaan, se on lakupekkahomojen vika ja sillä sipuli".

vlad#16.
Vanha 12.02.2003, 13:48   #9
secord

Suosikkijoukkue: Chicago Blackhawks
Eduskuntaan kaipaisi enemmänkin ihmisiä, jotka vain kyseenalastaisivat noiden muodollisesti pätevien poliitikkojen päätöksiä ja toisivat mukanaan sitä ns. tervettä maalaisjärkeä mukaan touhuun.

Jos Toni sinne pääsisi, niin reaktiot olisivat tietenkin näillä kirjanoppineilla samankaltaiset kuin mitä ne olivat Velttoakin kohtaan eli väheksytään ja naureskellaan, kun joku kerrankin puhuu asiaa. Vaikka Toni kärjistää asioita ja monesta asiasta voi olla eri mieltä, olisi Viikinki piristävä ruiske eduskunnan kankkuun.
Toivottavasti vaan Moppi Olli ei sinne pääse...
secord on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 13:49   #10
Ck

Suosikkijoukkue: HIFK, Toronto Maple Leafs
Kyllä tuli katottua eilen chattiä. Olen itse lukenut Halmeen molemmat kirjat ja voin sanoa että kannattaisi monen muunkin lukea. Ihmisillä on yleensä ihan väärä kuva Halmeesta.

Lainaus:
Viestin lähetti JanJ
Kun showmies päästetään laukomaan näitä totuuksiaan, se voi kirvoittaa kymmeniä puheenvuoroja. Ja jotenkin on Halmeesta sellainen kuva, että aivosolut ei pysy suun perässä.
Eikös se ole vaan hyvä asia että kirvoittaa paljon puheenvuoroja. Sen takia on eduskunta olemassa että siellä keskustellaan ja päätetään asioista. Nykyisillä kansanedustajilla näyttää olevan kokoajan parempaa tekemistä kuin edustaa kansaa, mikä nyt sattuu vaan olemaan heidän työ. Kerrankin tekisivät ne lusmut jotain ylisuuren palkkansa eteen. Emmekös me veronmaksajat maksa niiden lintsaajien palkat.

Lainaus:
Viestin lähetti JanJ
Niin lakialoitteet. Halme varmaan keksii kaikkia kivoja aloitteita "neekereitä ja homoja vastaan". Se kun jaksaa koko ajan paasata niistä paskaa.
Tässä taas erotetaan sanoja lauseista. Jos et mitään muuta ole kuullut Tonyn sanovan niin väitän ettet sinä ole kuullut häntä ollenkaan. Nämä on näitä lehtien paska juttuja mihin ihmiset sitten uskoo. Halme on yksi suoraselkäisimmistä ehdokkaista mitä on. Olisi kerrankin edustaja joka tekee mitä sanoo.

Ck on viimeksi muokannut viestiä 12.02.2003 13:54
Ck on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 13:58   #11
JanJ

Lainaus:
Viestin lähetti Ck
Kyllä tuli katottua eilen chattiä. Olen itse lukenut Halmeen molemmat kirjat ja voin sanoa että kannattaisi monen muunkin lukea. Ihmisillä on yleensä ihan väärä kuva Halmeesta.
Niin on.
Minäkin pidin häntä jonkinlaisen älyn omaavana miehenä. Luettuani kirjat pidän häntä vähä-älyisenä natseja ihannoivana kansankiihottajana.
Vanha 12.02.2003, 14:21   #12
Grome

Suosikkijoukkue: Jokerit
Muuten pääsisi, mutta kielen käyttö on kyllä miehellä aika iso ongelma. Tuskin se mitenkään muuttuisi vaikka pääsisi eduskuntaan. Jokatapauksessa hyvä jätkä ja toivottavasti pääsee...
Grome on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 14:23   #13
Everton

Suosikkijoukkue: KooKoo
Kyllä vaan mää hirveästi ihmettelen, kuinka joku tosiaankin voisi haluta jonkun valluvalpion tai tonyhalmeen edustamaan itseään. Siitähän kansanedustajan vaaleissa kuitenkin on kyse. Ei nyt parilla niin merkitystä ole, kuin korkeintaan parlamentaarisen arvovallan rapsitumisen kannalta, kunhan eivät sitten sikiä. Monet protestiääniä antavat eivät varmastikaan oikeasti haluaisi äänestämäänsä henkilöä valtaan. Tai sitten olen yliarvioinut suomalaisten älynlahjat.

Ja Veltto. Vaikka minä pidänkin miehestä, niin silti voinen myös pyrkiä puolueettomasti vakuuttamaan, että mies on todellakin ihan eri luokkaa näiden muiden julkimojen kanssa. Oppinut mies, jolla on kaiken lisäksi arvokasta elämänkokemusta monelta tärkeältä alueelta.
Vanha 12.02.2003, 14:28   #14
Everton

Suosikkijoukkue: KooKoo
Lainaus:
Viestin lähetti Ck
Olisi kerrankin edustaja joka tekee mitä sanoo.
Kun en ole herran vaalikampanjaa kovinkaan aktiivisesti seurannut, niin olisi ihan mukava kuulla miehen perusprinsiipit. Eli mitä Hilppa Halme on luvannut/sanonut tekevänsä, mikäli pääsee eduskuntaan?

Niin, ja kannattaa muuten miettiä sitäkin, miksi yksittäisen populistiehdokkaan on helpompi lupailla (radikaalejakin) asioita kuin esimerkiksi Paavo Lipposen.
Vanha 12.02.2003, 15:01   #15
Ck

En nyt täysin muista mitkä sen prinsiipit oli. Tänään se on vissiin jossain vaalikeskustelussa. Sillä oli viiskohtainen toteutus juttu ja siihen kuulu ainakin: Sotaveteraanien, yksinhuoltajien olojen parantaminen ja mitä siihen rasisti ja natsi juttuun tulee, niin Halme ei misssään vaiheessa oo haukkunu työtä tekeviä ulkomaalaisia.

Se on sanonu että se on ihan sama minkä värinen ihminen on. Oli sitte valkonen, musta, sininen tai vihreä niin töitä pitää tehdä eikä lusmuilla ja revitä sossu rahaa. Sitten se on sanonu että meidän pitäisi ensin saada Suomessa asiat kuntoon ennen kuin aletaan tunkemaan kaikkia rahoja ulkomaille. Minun mielestä tuo on isänmaallisutta eikä rasismia. Se on myös sanonu että se tuntee henkilökohtasesti enemmän ulkomaalaisia/värillisiä kun varmaan koko eduskunta yhteensä.

Jos tuo on teidän mielestä rasismia niin kysyn vaan että mikä nissa asioissa viittaa siihen. Sitä paitsi jokainen ihminen on jollain tavalla rasisti, myös Afrikkalaiset, kiinalaiset ja Intialaiset. Ja minusta ei ihmisen värillä ole mitään väliä vaan sillä miten käyttäytyy.

Kyllähän minullekin kävisi ehdokkaaksi mieluusti sivistyneempi ihminen joka tekisi siellä eduskunnassa jotain. Mutta en vain tiedä kuka olisi semmoinen joka ei ajaisi vaan omia asioitaan. Ainut jonka tiedän olevan semmoinen ei aio asettua ehdokkaaksi elikkä Klaus Bremer.
Vanha 12.02.2003, 15:42   #16
Footless

Suosikkijoukkue: Espoo Blues, TML
Just, Halmehan sinne vielä tarvittaisiinkin. Onhan Tonylla iso suu, mutta ei kai siitä nyt kansanedustajaa saa millään. Luin ekan kirjan, sen perusteellahan Tony on yksi tunnetun maailmankaikkeuden kovimpia jätkiä. Uskomatonta roskaa.

Toivottavasti ei pääse läpi, ennemmin vaikka Wallu Valpio sitten, suunnilleen yhtä fiksuja kavereita.
Vanha 12.02.2003, 16:18   #17
Rebel

Suosikkijoukkue: IFK Helsinki
Lainaus:
Viestin lähetti Ck
Joo, olen itsekin nuo kirjat lukenut ja harvoin niin paljon kirjoille nauranut. Hauskaa viihdettä ja kirjat kyllä tempaavat mukaansa. Taitavat olla ainoita kirjoja, jotka lukee muutamassa tunnissa kannesta kanteen. Ihmisillä on todellakin väärä kuva Halmeesta, ainakin niillä jotka pitävät miestä älykkönä. Kirjat kertovat paljon "bingo-bango ja apupau"-mielipiteistä. Ei ole Tonylle ulkomaat opettaneet juuri mitään muuta, kuin että isottelemalla pääset eteenpäin.
Rebel on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 16:26   #18
Kosketus

Mun mielestä eduskuntaan pitäisi saada enemmän Lasse Virenin tapaisia julkimoita. Siinä on meinaan hieno mies. Ei varmasti ole kertaakaan korottanut ääntään eduskunnassa, jos nyt on edes suutaan siellä aukaissut. Lassen tapaisia fiksuja sinne pitää äänestää, eikä mitään Tony Halmeita, joilla on mielipiteitä ja joiden mielipiteet ovat vielä niin lähellä kansan mielipiteitä, että ihan hirveää. Mitä siitäkin tulee, jos kansa saa itselleen edustajan eduskuntaan ? Kyllä sen tietää, ei yhtään mitään. Äänestäkäämme siis Lassea, niin ainakin tiedämme mitä saamme. Anna äänesi miehelle, joka ei käytä omaansa !
Kosketus on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 16:33   #19
Ck

Lainaus:
Viestin lähetti Rebel
Joo, olen itsekin nuo kirjat lukenut ja harvoin niin paljon kirjoille nauranut. Hauskaa viihdettä ja kirjat kyllä tempaavat mukaansa. Taitavat olla ainoita kirjoja, jotka lukee muutamassa tunnissa kannesta kanteen. Ihmisillä on todellakin väärä kuva Halmeesta, ainakin niillä jotka pitävät miestä älykkönä. Kirjat kertovat paljon "bingo-bango ja apupau"-mielipiteistä. Ei ole Tonylle ulkomaat opettaneet juuri mitään muuta, kuin että isottelemalla pääset eteenpäin.
Minä en kyllä miestä pidä erityisesti älykkönä. Minä pidän siitä että sanotaan asiat niin kuin ne on eikä kierrellä ja kaarrella. Vaikka ihmisellä olisi kuinka eriävät mielipiteet kuin minulla niin jos ne sanoo suoraan niin silloin arvostan sitä. Halme käyttää kyllä aika kovia sanoja ja ne saattaa kuulostaa jonkun korvassa pahalta. Mutta jos pystyy suodattamaan Halmeen tekstistä ne pahimmat niin silloin tajuaa että niissä on järkeä. Ja tässä tapauksessa se kait tarkoittaa puhdasta maalaisjärkeä. Niinhän se on että totuus satuttaa joskus.
Vanha 12.02.2003, 16:59   #20
Brandon

Suosikkijoukkue: Jokipojat
Kierolla tavalla toivon että Tony Halme pääsisi eduskuntaan, olisihan siinä seurattavaa ja kyllä mies varmasti omia mielipiteitään jaksaa esittää.

Mutta minua kiinnostaisi tieto, että minkä puolueen ehdokkaana Halme on? En ainakaan tästä ketjusta löytänyt sitä, josko missasin, mutta kumminkin..
Brandon on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 17:05   #21
nro.44

Suosikkijoukkue: TUTO, VG-62
Halmeen ei enää välttämättä tarvitse päästä eduskuntaan, sillä on tuonut mielipiteensä erittäin hyvin esille, läpi pääseminen olisi hänelle pelkkää plussaa.

Halmesta en niin kovin henkilö kohtaisesti pidä, mutta silti toivon hänen eduskuntaan pääsyä, saisi sekin paikka pientä eloa, sekä ehkä jopa jotain hyödyllistä aikaan. Kaikki kuuntelee mitä Halme sanoo, vaikka ei siitä pidä/välitäkkään.
Vanha 12.02.2003, 17:26   #22
Smoerrebroed

Jotenkin muistelisin, että Halme oli Perussuomalaisten listoilla, jos tällaista puoluetta nyt oli olemassakaan. Noin muuten, Halmeesta saisi ainakin hyvän Itse Valtiaat-hahmon, joka uhoaa kaikille.
Vanha 12.02.2003, 17:26   #23
Ck

Edit: Mokasin kun painoi stoppia.
Vanha 12.02.2003, 17:26   #24
Ck

Edit:Toinen moka

Ck on viimeksi muokannut viestiä 12.02.2003 17:29
Ck on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 12.02.2003, 17:27   #25
Ck

Lainaus:
Viestin lähetti Brandon
Kierolla tavalla toivon että Tony Halme pääsisi eduskuntaan, olisihan siinä seurattavaa ja kyllä mies varmasti omia mielipiteitään jaksaa esittää.

Mutta minua kiinnostaisi tieto, että minkä puolueen ehdokkaana Halme on? En ainakaan tästä ketjusta löytänyt sitä, josko missasin, mutta kumminkin..
Minun tietääkseni Halme on Perus-Suomalaisten ehdokkaana. Itse en häntä voi äänestää, mutta toivon että Halme pääsisi eduskuntaan. Tulisi vähän säpinää sinne laitokseen ja voisi alkaa edustaminen kiinnostamaan niitä puku-hiiriäkin.

Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Ketjun työkalut
Näyttövalinnat

Kaikki ajat ovat aikavyöhykkeen GMT +3 aikaa. Kello on nyt 07:01.