Avoin kirje Sergei_Krivokrasoville

  • 1 665
  • 3
Tila
Viestiketju on suljettu.

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sergei ehdotti IFK-JYP ketjussa, että lähestyisin häntä yksityisviestillä, mikäli minulla on hänelle asiaa. En voi tähän kuitenkaan suostua, koska tuossa hänen viimeisessä viestissään syytetään useita SaiPa-faneja sellaisesta mihin emme ole syyllistyneet. Haluan oikaista nämä valheelliset väitteet ja samalla kohtuuden nimissä myöntää myös oman virheeni. Anteeksi en kuitenkaan ala pyytelemään Sergein kaltaiselta kirjoittajalta.

BIRKUN VIRHE

Totesit Sergei, että seurasin sinua edellisestä otteluketjusta tuohon mainittuun IFK-JYP-ketjuun. Syy tähän oli se, että tuo harrastamasi sarkasmi, joka mielestäni on sinulle liian vaikea taiteenlaji kohdistui arvostamaani kirjoittajaan, joka kannattaa samaa joukkuetta kuin minä. Tämän halua avoimesti myöntää virheeksi, koska olisi pitänyt jättää Therefin harkintaan onko tuo kirjoituksesi sellainen, että se kaipaa vastineen. Pahoitteluni tästä Therefille.

SERGEIN VALHEELLISET VÄITTEET

Kirjoitit seuraavaa: "Theref oli ainoa joka ei syyttänyt JYPin pelaajia kanssapelaajien tahallisesta vahingoittamisesta ja sen jälkeen tulkinnut minun suuttumustani moisista väitteistä pahiten loukkaantuneiden rienaamiseksi".
Tuossa ei ole mitään muuta oikeaa kuin se ettei Theref syyllistynyt mainitsemiisi syytöksiin. JYP-SaiPa ketjusta löytyy ainoastaan yksi teksti, jossa epäsuorasti vihjaillaan JYPin tahallaan hoitaneen SaiPan pelaajan pois kentältä. Koska kyse ei ole omasta tekstistäni en ole oikea henkilö ottamaan tuohon kantaa. Kuitenkaan yksi ärtyneessä tilassa kirjoitettu viesti ei oikeuta sinua syyttämään kaikkia SaiPan kannattajia tuosta. Itse kirjoitin tuohon ketjuun viisi viestiä, enkä yhdessäkään edes vihjannut tahallisesta vahingoittamisesta. Neljässä noista viesteissä mainitaan erikseen etten väitä JYPin pelaajan olleen liikkeellä vahigoittamistarkoituksessa.

Esität myös loukkaantunutta siitä että mirasane mielestäni aivan aiheellisesti pahksui tuota viittaustasi Otevreliin.
Kirjoitit seuraavaa:"Mallia olemme ottaneet Otevrelin vammautumisesta, joka oli meidän Karamnovin taidonnäyte"
Myöhemmin puolustelet tuota tekstiä sillä että et todellakaan halua hihitellä kenekään pahalla loukkaantumisella. Sergei hyvä, täällä ei ole takoitus harrastaa ajatustenlukua, vaan olemme sen varasssa mitä kukakin kirjoittaa ja sinä kirjoitit yllä olevan tekstin. Mielestäni tuo kirjoitus on ajattelematon ja mauton siitä huolimatta että tiedän että et oikeasti näe mitään huvittavaa tuossa surullisessa tapahtumassa.

JULKINEN ITKEMINEN

Mikäli koet kaiken kritiikin sekä negatiivisiin tuntemuksiin perustuvan kirjoittelun julkiseksi itkemiseksi, en voi sille mitään. Tarkoituksenani ei ole ollut itkeä tai valittaa, vaan ottaa kantaa asioihin omien mielipiteitteni pohjalta.

Sikäli tuo syytös vaikuttaa huvittavalta että itse kirjoitit keväällä seuraavaa: "Myös olisin huolissani sopupeleistä, jotka ovat pesiytyneet kotoiseen liigaamme".
Niinhän se on että roskan näkee helposti naapurin silmässä, mutta nenästä omaan okulaariin singonnutta hernettä on vaikeampi huomata.

VASTINEESI TÄHÄN KIRJESEEN?

Voit joko vastata tai olla vastaamatta tähän kirjeeseen, se on sinun harkinnassasi. Itse en tule nielemään vastauksia tyyliin: "En tarkoittanut tai tarkoitin jotain muuta" tai: "tuo on pilkun viilamista". Me olemme edelleen kirjoitetun tekstin varassa ja pidän järkevänä kirjoittaa asiat sellaisena kun kirjoittajana ne todellisuudessa näkee.

Terveisin: Birkku
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös